Trojkové BMW dostane desetiválec z M5

15 komentářů

Mr-Tuner
26. listopadu • 11:50

Moc pekny, jen ty kola by mohly bejt mensi jak taky bylo nekolikrat receno, ale jinak je to fakt pekny auto, s peknym vykonem. Jen by me zajimalo kde se inzenyri z firmy Hartge inspirovali lakovanim, ze by u AC Schnitzer - Tension, samozrejme nemyslim kombinaci barev ale styl lakovani, no kazdopadne je to hodne podobny

Birokv
26. listopadu • 10:41

Jen blázen nebo hrdina by usedl za volant takové káry

Spei
26. listopadu • 10:16

Klobouk dolů, do takového motorového prostoru narvat 10-hrnek + chlazení atd., to se vážně musí umět.
Jen mi nejde do hlavy ta cena, dát 4 mega za BMW? Za tyhle peníze si člověk přece chce pořídit už trochu lepší image než BMW, není tak? Hlavně jde o pocit, že člověk má exluzivnější káru nejen pod kapotou,..... napodobeninu tohoto modelu, zvládnou v garáži nadšenci za pár tisíc a bude to vypadat skoro stejně. Právě Ferrari i když slabší nebo Lambo, Viper, Porsche apod., tuto exklusivitu splňují a navíc se nemusí tuningovat . a jestli mi někdo bude tvrdit, že člověk nechce, aby bylo poznat, že má peníze, tak pěkně kecá. Každý kdo je má si přestane uvědomovat, že vyčnívá nad ostatní ať už domem, oblečením či právě vozidlem. . . . je to smutné, ale je to tak.
Model si nejspíše koupí skalní příznivci značky, kteří mají trochu více peněz. Jen blázen půjde za tyhle peníze do značky BMW.

,??m.d╩
28. listopadu • 14:52

Tak, nevím ti nevím... image BMW se může směle měřit s kterýmkoliv jiným image tebou zmíněných značek... znám chlápka kterej když se dozvěděl z autocaru jak M5 vytřela asfalt s Ferrari... tak dojel ve svém Ferrari objednat onu novou M5... čili nezdá se mi, že tvá narážka na menší (nebo nedej bože horší) image BMW je nějak podložená... ba dokonce si myslím, že je až trapně dětská...

911
26. listopadu • 2:59

tak to je super, ten Hartge dokaze narvat do tech aut snad vsechno , M5 v primce urcite rychla je, ale v zatackach se hmotnost nezamaskuje, jestli je tohle tak o trista kilo lehci, tak uz by to mohlo byt dost dobre

SkylineGT-R
26. listopadu • 0:40

Je to brutal bral by som to hned ako aj Hartge H1. A toto ma o 100 koni viac a trojka nie je ovela tazsia ako jednotka. Cena je primerana, ved 550 k sa v strednej triede len tak nevidi. To bude powerslide v kazdej zatacke... A v priamke bude mat problem aj Murcielago. Akurat tie 20" su priliz velke, 19" by stacilo.

SkylineGT-R
26. listopadu • 0:40

Je to brutal bral by som to hned ako aj Hartge H1. A toto ma o 100 koni viac a trojka nie je ovela tazsia ako jednotka. Cena je primerana, ved 550 k sa v strednej triede len tak nevidi. To bude powerslide v kazdej zatacke... A v priamke bude mat problem aj Murcielago. Akurat tie 20" su priliz velke, 19" by stacilo.

bingo
25. listopadu • 19:37

Aaaaa posledni dobou se tady pise dost "nabusenym" slohem (nic proti, kdyz myslite, ze se to na nabuseny web hodi...)

Lukke
25. listopadu • 14:39

Ta cena je absolutně přemrštěná. Co je na tom tak drahýho? Kdyby to bylo za 2-2.5M tak neřeknu, ale tohle? Každopádně moc se jich asi neprodá a kvůli tomu je nasazena tahle cena - kvůli exklusivitě.

Jendolf
25. listopadu • 15:36

Cena je podle me ok, kdyz si predstavim jak na me mava namachrovanej blbecek ve ferrari (inicialy L.M. (kazdy domysli), nevim jestli stale ma ferrari, ci to jednou resekal a zacal jezdit ve fabii:) Zpet k tomu mavani, ja se pak podivam na pedaly, oddelam petlahev z podplynu a jen se na nej smeju v zrcatku, tak klidne kdybych byl multimegadolaromiliardar by mi to za 4MKc stalo. Hartage mam rad, jen skoda ze ma penezenka by takovejhle atmosferickej skvost neprenesla. 550k v trojce, tomu tleskam a tesim se az jednou uvidim "blazna¨" co si to koupil.... blazen je v uvozovkach proto, ze kdybych mel dost penez, tak je za to dam taky a NEBUDU SE POVAZOVAT ZA BLAZNA.

marepa
25. listopadu • 15:56

no za ty penize bych si spis nechal vyladit M3 CSL :) ale jak pisete.. kazdy by delal neco jineho :)

boss-ivoss
25. listopadu • 12:29

Tip: Firma Hartge vměstnala desetiválec z předchozí generace BMW M5 i do jedničkové řady.
--> neni v jedničce právě ten osmiválec ?
 
Jinak docela dobrý auto, jenom bych si ho vzal v černym laku bez toho pruhu

Roman Daněk
25. listopadu • 17:02

Za chybu se omlouvam, ten tip na starsi clanek jsem tam vkladal ja a nejak v rychlosti jsem si neposkladal, co ktera generace mela za motor. Diky za upozorneni, opravil jsem to.

marepa
25. listopadu • 12:27

no nevim,.. ty kola mi prijdou moc velky :) ... moc pohodlne svezeni to asi nebude. A za ty prachy bych si osobne radeji koupil prave to F430 :) nebo F360 CS :)

Jan
26. prosince • 17:57

Svezení bude tvrdé jako každé BMW i řada nové 3 je tvrdá žádná pohodová jízda a málo místa v interiéru a navíc reserva není jsou tam bezp.pneu a když na ně na zimu nemáš musíš reservu vozit uvnitř v kufru,kde už nic víc nevejde a nebo uvnitř,to je úlet,Už nikdy BMW3.

Doporučujeme

Články odjinud