Tvl. VW hledá hlubší dno a stále ho nemůže najít. Někdo by si myslel, že už není kam klesat, ale ono stále je kam klesat. Ještě můžou nasadit ve jménu boje za ekologii i jednoválec ze sekačky. Asi důsledek nových euronorem?Hele, nedávali náhodou, ty sw ořezaný motory na nějakých 70-80 kW, i do Fábie 3 gen. od r. 2018/19? Už jen v té Fábii stály výkonově za piču. Pod 6l jsem se v tomhle pekáči nedostal, to měl v techničáku pohádky o 4,5l/100km. Aby to předstíralo zátah, musíte ho brát za játra tak 3-5 tis.ot./min. No úplně jsem při tom myslel na Grétu...jak mi líbá prdel. Bo taková jízda podle eco asistenta, to je vysloveně tragédie. To trpí řidič i za ten malorážkovej, podtočenej motor. Asistenty zásadně ignoruju. Takový kraviny co vám to kolikrát radí, ikdyž slyšíte a cítíte, jak ten motor ještě nechce o kvalt nahoru, stejně to našeptává přeřaď, ser na ventily, ojniční ložiska s klikovkou. Nepříjenmé je být zvyklý na větší objem v jiném vozu se zpomalování s podřazováním a pak dostat tuhle litrovou mrdku, kde je nějaký podřazování úplně k hovnu. V kilu tam prdnete čtyřku a tam kde by vám to v normálním motoru vyrazilo zpomalováním zuby o volant, tady níííc. Nějak jsem si zde povšimnul i tipických "Octaviackých" zvlněných kotoučů - na současné 3. Fábii!!! Asi důsledek kvalitní konstrukce s minimálním odporem motoru, kde vše musí odbrzdit jen kotouče.
To jsem si všiml na podělané služební O3 1,5 tsi - to auto vubec, ale opravdu vubec nebrzdi motorem. Ve 100 naperu za 2 - klesne to na 80km/h a pak to jede beze změny dál. Ve svym aute brzdim brzdami jen těsne před zastavením, jinak vše pobírá motor.
Ve 100 naperu dvojku.. Dál nečtu.... 💀
Těch 81 kw určitě bude stačit na to, abyste se udrželi za autem, co jede povolených 90 km/hod mimo obec, resp. 130 km/hod. na dálnici. Takže je zbytečné lamentovat.
Zase mají nové verze lepší aerodynamiku tak těch pár kw ve větší rychlosti nebude znát.Koncern má většinou těch 10 i víc procent větší výkon než je na papíře.
Lepčí aerodymnauniku maj takijen napapýru! Tenjejyh slafnej Gool 8 přectavyly shoržší aerodymnanikou nešmněl Gool 7 apríí jeto slepčeňí o XX procentů!
Nafta má horší aero než benzín viz u O4 lift docela rozdíl.Ten litr bych bral ale spíš do fabie,pola,ibizi.Třeba Hyundai má 1,4/1,5 bez turba se 73 a 81kw ale zase musíš točit aby to jelo jak turbo při 2,5t ot a to spousta lidí neumí.Jezdit kolem komína ala 3az5km je lepší Hyundai.
Můžeš si prosím přestat hrát na oprásky a psát normálně? Je mi za tebe trapně....3-[
jo, a na rozdil od oprasku to postrada i ten vtip ve hre s pismeny a dvojsmysly
Stejně motory mají v praxi o 10% víc ;-) Aby se to někam vešlo, špička se formálně ukrojit klidně může. Podstatný je stejně výkon v provozních otáčkách, tedy 1600-2500 nebo kolik.
no tak 2500ot to jede tak 70km/h.
Asy ňáká sfalšofaná prakse jagje ukonczertu zvikem!
Mám taký pocit, že tá 1,0 sa tiež nepodarila, podobne , ako 1,2 , 1,4 HTP..... proste nemcom nejde karta a vyrábajú jeden zmätok za druhým..
Čo sú to za koniny?Pokial viem, tak 1.0 tsi nemá žiadne konštrukčne problémy.Je to práve jeden z najlepších maloobjemovych motorov súčasnosti.
Jeto mrtka
Už to nehul;-)
1,4 HTP? :-O
keby si náhodou nepochopil, tak som tam zabudol čiarku, čiže ešte raz pre teba : 1,4, HTP... ale veď to je je dno, aj tak sú to všetko šroty, ktoré sa nepodarili.
no a ta 1.2 je teda ktera, kdyz to neni HTP?
Taková zloba a nenávist, a přitom se tu bavíme o 4 kW, méně než pěti procentech výkonu motoru. A z toho vyvozovat nadávky na EU nebo VW, to fakt zavání záporným IQ.
je to jednoznačně zhoršení vlastnosti výrobku
Jasně... nikdo s tím motorem ještě nejel, ale ty už máš jasno. A čísla na Sportku by nebyla?
Čísla hovoří jasně 81<85 a to zejména u těžšího auta jako je Oktavie, pro kterou bylo i 85kW málo, bude znát.Nicméně chápu, že humanitně vzdělaní zelení euromagoři, kteří tohle vše způsobili, nechápou rozdíl rozdíl mezi km, kg, kW a kWh a to kterých veličin se tyto jednotky týkají, co znamenají nebo jak se měří, už vůbec netuší.
Quebe ti to napsal za mě, takže se nemusím ani dále rozepisovat.Ale je fajn, že hned přesně víte, kdo tu má jaké vzdělání... Tak si zajistěte aspoň nějaké i pro sebe.
Více než jedno číslo je důležitá celá výkonová křivka. A v té zas tak výrazný rozdíl být nemusí.
Vsadil bych se, že kdyby se pán mínusář měl naslepo projet oběma variantami, tak slabší verzi nepozná.
Bude potřeba tu EU zrušit, protože debilitu podporovat nelze....B-]
Za zrovna tohle nemohou debilové z Bruselu, ale z Wolfsburgu.
Kecáš. Doporučuji zjistit něco o Green Deal. S EU nás čeká peklo.
Velkoněmecký koncern jde o stále větších howen. Štěstí, že máme Nošovice, jinak by to tu za chvíli vypadalo jako Detroitu a životní úroveň by byla jako v chudší verzi KLDR!
Žádná tragédie, hezky jede i těch 81 kW. Samozřejmě je třeba mít na paměti, že to je motor vhodný do lehkého auta. V těžkém se trápí.
jj, lehké auto pro jednotlivce od marketu k marketu a do kolon. Na okresce/horách s rodinou - vražda.
Ten nadpis me opravdu pobavil .
Povinnost splněna a teď něco o autech.:-))
https://www.youtube.com/watch... :-D
eu musí přitlačit automobilky na omezovač rychlosti po vzoru volva. SUV by měla mět tak 120km/hod aby držela krok za autobusama na dálnici. prostě něco se musí udělat stou vyšší kategorií vozidel. Ostatní tych 160.
hraješ si na debílka ve všech diskuzích nebo z tebe vypadne i něco rozumného?
tomášku uklidni se a přečti si co jsem napsal a potom za deset let si to přečti ještě jednou. Tomášku co máš vůbec za auto? Mašinku, modrou? Hlavně se nevztekej.
Všichni omezovače na 90 km/h, akorát pan Babiš neomezeně!
Proč se musí pod každou diskuzi tahat labilní politika?
Zrovna pan stb by měl chodit až do smrti boso a po hřebíkách.
Co už. Downsizing pomalu končí a 1,0 tsi se za chvíli stane minulostí. Jen je až uchylné že vekeodborníkům přes jakoukoliv problematiku z EU došlo až po 12 letech, že downsizingové motory jsou ekologicky horší jak motory normálních rozměrů.
Prd.Ten silnější litr moc konkuroval v dynamice slabší 1.5tsi tak ho zkrouhli.Dokuď nebyl gpf filtr tak na brzdě míval ten motor 130-135koní.
Tomu nevěřím. Dynamika i te slabší 1,5 je, díky krouťáku, o třídu jinde než u jednolitru. O spotřebě se už vůbec nemá cenu bavit. Ale samozřejmě zlatý dvoulitr
Ve světě motorů natočili na zkoušeném Rapidu Cca 97kW....
No, ona ta slabší 96kW verze 1.5 TSI má stejný krouťák jako litr.
Pro dynamiku vždycky byl a vždycky bude důležitý výkon, nikoliv točivý moment.
Přesně obráceně, na pocitu zátahu má právě zásluhu krouťák a čím níže položený s plochou křivkou, tím lépe. Lepší nižší výkon s dobře položeným krouťákem, než naopak. Málokdo točí benzínový motor do 6000ot aby dosáhl maxima výkonu.
To tady nevysvětlíš, místní experti si to totiž odhlasovali jinak. :-D
A pro pružnost zase kroutící moment.
Od 2t ot začíná kroutak i trochu výkon.Kolem 3t ot je obojí a turba jedou pěkně.Dvoulitr mám ale do města to není už kvůli te 6l náplně olete(než se zahřeje to trvá) a k tomu 1500kg váhy.Tam kde už litr ve fabce jede za 6 já pořád v octe 12 a víc.
To že skončí je celkem pochopitelné. Vyrábět dvě verze nemá velký význam... Ale spíš by mě zajímalo, jaké změny ten motor prodělal. Ještě jsem snad test s tímhle novým EVO motorem nečetl.
Testy s novým 1.0 TSI evo ještě nebyly, motor bude letos teprve nabíhat - první snad Golf/Octavia/Leon.Co vím, jde o podstatně modifikovaný motor, který má mimo jiné Millerův cyklus (a teď netuším jestli i variabilní geometrii lopatek turba). Zároveň je přípravený na mild-hybrid verzi s automatem - ta bude dle mého názoru zajímavá...
To je jako odebírat slepému oko:-D
...Komu přišla i výkonově silnější varianta motoru 1.0 TSI slabá, jásat nebude. Výkon 85 kW se brzy stane minulostí, stejně jako tomu je u nových generací Seatu Leon, Škody Octavia a Volkswagenu Golf....- a to ještě nic není, příští generace koncernových aut přijdou o motor vůbec! Na základě nátlaku ekologistické lobby EU a současně totálním nezájmu široké veřejnosti o elektromobily se ve vývojových centrech koncernu ve Wolfsburgu a Mladé Boleslavi intenzivně pracuje na zabudování pohonu vlastní (lidskou) silou posádky. Jsou rozpracovány dvě varianty, první - posádka bude roztáčet klasické pedály, jaké známe z jízdních kol a druhá - pohyb pedálů nebude rotační, ale jen dopředu a dozadu (na rotační bude tento pohyb potom převáděn pomocí pákového mechanismu - dříve narození si jistě vzpomenou na známe 4 kolové motokáry poháněné podobným způsobem - dobová alternativa tříkolek). Spory panují jenom ohledně přenosu výkonu na kola, část konstruktérů prosazuje klasický mechanický přenos a část mluví o elektrickém přenosu (tzn. posádka by svou silou roztáčela generátor a elektrická energie takto vyrobená by teprve roztáčela elektromotory umístěné v discích kol) - toto řešení by mělo tu výhodu, že by do systému šel vřadit akumulátor, který by využíval energii získanou při jízdě z kopce.Nezbývá jen dodat, že neekologičtí zpátečníci (v SRN tzv. "ekosvině" - viz známá písnička, kterou se učili tamní děti v mateřských školkách), kteří nechtějí přispívat k všeobecnému blahu a využívat vlastní pohon, mají poslední šanci nakoupit (relativně) normální auta s normálními motory.
Koncernová sebevražda, série 4, díl 11
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.