Triumph útočí v Bonneville na absolutní rychlostní rekord motocyklů

Triumph útočí v Bonneville na absolutní rychlostní rekord motocyklů

Letos se už konečně na solných pláních v Bonneville pojede. Oficiální měřené jízdy startují 13. srpna, ale už nyní závodníci v Bonneville testují své stroje a zkoušejí trať. Zatím se všechno vyvíjí dobře a i počasí podle všeho závodníkům přeje, takže legendární závody mohou začít.

Motocyklová značka Triumph se tu pokusí s prototypem Triumph Infor Rocket zaútočit na absolutní rekord mezi motocykly. Ten drží od roku 2010 Rocky Robinson na stroji vlastní konstrukce se dvěma motory ze Suzuki Hayabusa a má hodnotu 605,9 km/h. I když kapotované stroje nevypadají jako běžné motorky, pořád klasicky pohání přes hřídel nebo řetěz zadní kolo.

Škoda Octavia RS dosáhla rychlosti 325,33 km/h

Škoda Octavia RS dosáhla rychlosti 325,33 km/h

Motocyklový závodník Guy Martin jel prozatím během tréninku s Triumphem „jen“ 441 km/h, ale kapotovaný motocykl soutěžící v Divizi C určitě zvládne víc. Pohání ho dva přeplňované motory z motocyklu Triumph Rocket III o celkovém výkonu přes 1000 koní v 9000 ot./min. Stroj jezdí na methanol.

Už v tréninku se podařilo překonat dřívější rekord na motocyklu Triumph s hodnotou 395,5 km/h, takže je jasné, že i když Triumph Infor Rocket absolutní rekord nepřekoná, odveze si aspoň oficiální rekord pro nejrychlejší motocykl této značky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků