Triumph útočí v Bonneville na absolutní rychlostní rekord motocyklů

Triumph útočí v Bonneville na absolutní rychlostní rekord motocyklů

Letos se už konečně na solných pláních v Bonneville pojede. Oficiální měřené jízdy startují 13. srpna, ale už nyní závodníci v Bonneville testují své stroje a zkoušejí trať. Zatím se všechno vyvíjí dobře a i počasí podle všeho závodníkům přeje, takže legendární závody mohou začít.

Motocyklová značka Triumph se tu pokusí s prototypem Triumph Infor Rocket zaútočit na absolutní rekord mezi motocykly. Ten drží od roku 2010 Rocky Robinson na stroji vlastní konstrukce se dvěma motory ze Suzuki Hayabusa a má hodnotu 605,9 km/h. I když kapotované stroje nevypadají jako běžné motorky, pořád klasicky pohání přes hřídel nebo řetěz zadní kolo.

Škoda Octavia RS dosáhla rychlosti 325,33 km/h

Škoda Octavia RS dosáhla rychlosti 325,33 km/h

Motocyklový závodník Guy Martin jel prozatím během tréninku s Triumphem „jen“ 441 km/h, ale kapotovaný motocykl soutěžící v Divizi C určitě zvládne víc. Pohání ho dva přeplňované motory z motocyklu Triumph Rocket III o celkovém výkonu přes 1000 koní v 9000 ot./min. Stroj jezdí na methanol.

Už v tréninku se podařilo překonat dřívější rekord na motocyklu Triumph s hodnotou 395,5 km/h, takže je jasné, že i když Triumph Infor Rocket absolutní rekord nepřekoná, odveze si aspoň oficiální rekord pro nejrychlejší motocykl této značky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků