Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Britská značka Triumph chce překonat rychlostní rekord dosažený na motocyklu, který má aktuálně hodnotu 605 km/h. Triumph si věří na více než 400 mil v hodině, což je 645 km/h. Oficiální pokus o nový rekord je naplánován na konec srpna.

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Monstrum, které motocykl připomíná jen vzdáleně a které by se mělo stát nejrychlejší motorkou na světě, se jmenuje Triumph Rocket III Streamliner. Základem je karbon-kevlarová konstrukce, přičemž jde o věc dlouhou téměř osm metrů, širokou 60 cm a vysokou jeden metr.

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

O pohon se starají dva motory o objemu 2,3 litru. Ty dohromady vyprodukují 745 kW (1013 koní) a spalují metanol. Řídit bude Guy Martin. Ten by měl zajet nový rychlostní rekord na solné pláni Bonneville v termínu od 24. do 27. srpna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků