Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Britská značka Triumph chce překonat rychlostní rekord dosažený na motocyklu, který má aktuálně hodnotu 605 km/h. Triumph si věří na více než 400 mil v hodině, což je 645 km/h. Oficiální pokus o nový rekord je naplánován na konec srpna.

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Monstrum, které motocykl připomíná jen vzdáleně a které by se mělo stát nejrychlejší motorkou na světě, se jmenuje Triumph Rocket III Streamliner. Základem je karbon-kevlarová konstrukce, přičemž jde o věc dlouhou téměř osm metrů, širokou 60 cm a vysokou jeden metr.

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

O pohon se starají dva motory o objemu 2,3 litru. Ty dohromady vyprodukují 745 kW (1013 koní) a spalují metanol. Řídit bude Guy Martin. Ten by měl zajet nový rychlostní rekord na solné pláni Bonneville v termínu od 24. do 27. srpna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků