Ve světě motocyklů se na poli elektrických pohonů rodí zajímavá spolupráce. Britská značka Triumph totiž chystá elektrický motocykl, který využije novou generaci baterií vyvíjených u Williamsu. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

Ve světě motocyklů se na poli elektrických pohonů rodí zajímavá spolupráce. Britská značka Triumph totiž chystá elektrický motocykl, který využije novou generaci baterií vyvíjených u Williamsu. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

A na elektromotoru nového stroje zase pracuje firma Integral Powertrain, založená týmem bývalých inženýrů Cosworthu. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

A na elektromotoru nového stroje zase pracuje firma Integral Powertrain, založená týmem bývalých inženýrů Cosworthu. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

První skici elektrického „naháče“, prozatím označeného jako TE-1, vypadají slibně. Ze spolupráce již pochází i snímek zmíněné next-gen baterie a elektromotoru v rámu motorky. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

První skici elektrického „naháče“, prozatím označeného jako TE-1, vypadají slibně. Ze spolupráce již pochází i snímek zmíněné next-gen baterie a elektromotoru v rámu motorky. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

Pohonná jednotka vážící pouze 10 kg má přitom zajistit naprosto dostatečný výkon 180 koní (132 kW). U baterie zase Williams uvádí hmotnost, kapacitu a dojezd, které dnes nemají u konkurence obdoby. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

Pohonná jednotka vážící pouze 10 kg má přitom zajistit naprosto dostatečný výkon 180 koní (132 kW). U baterie zase Williams uvádí hmotnost, kapacitu a dojezd, které dnes nemají u konkurence obdoby. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

A nakonec, kdyby snad řada renomovaných jmen nebyla dostatečná, prvotní simulace a následné testování ústrojí bude probíhat u oddělení aplikované vědy a technologií univerzity ve Warwicku. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

A nakonec, kdyby snad řada renomovaných jmen nebyla dostatečná, prvotní simulace a následné testování ústrojí bude probíhat u oddělení aplikované vědy a technologií univerzity ve Warwicku. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

Prototyp TE-1 má vzniknout ještě letos, a pokud půjde všechno dle plánu, myšlenka sériové výroby nemusí být daleko. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph

Prototyp TE-1 má vzniknout ještě letos, a pokud půjde všechno dle plánu, myšlenka sériové výroby nemusí být daleko. | Triumph TE-1 | Zdroj: Triumph

A na elektromotoru nového stroje zase pracuje firma Integral Powertrain, založená týmem bývalých inženýrů Cosworthu. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph
První skici elektrického „naháče“, prozatím označeného jako TE-1, vypadají slibně. Ze spolupráce již pochází i snímek zmíněné next-gen baterie a elektromotoru v rámu motorky. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph
Pohonná jednotka vážící pouze 10 kg má přitom zajistit naprosto dostatečný výkon 180 koní (132 kW). U baterie zase Williams uvádí hmotnost, kapacitu a dojezd, které dnes nemají u konkurence obdoby. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph
A nakonec, kdyby snad řada renomovaných jmen nebyla dostatečná, prvotní simulace a následné testování ústrojí bude probíhat u oddělení aplikované vědy a technologií univerzity ve Warwicku. | Triumph TE-1 Zdroj: Triumph
6
Fotogalerie

Triumph chystá elektrickou motorku. 180 koní doplní next-gen baterie od Williamsu

Informací je zatím hrstka, na novince ale pracuje opravdu slušná řada významných jmen.

Ve světě motocyklů se na poli elektrických pohonů rodí zajímavá spolupráce. Britská značka Triumph totiž chystá elektrický motocykl, který využije novou generaci baterií vyvíjených u Williamsu. A na elektromotoru nového stroje zase pracuje firma Integral Powertrain, založená týmem bývalých inženýrů Cosworthu.

První skici elektrického „naháče“, prozatím označeného jako TE-1, vypadají slibně. Ze spolupráce již pochází i snímek zmíněné next-gen baterie a elektromotoru v rámu motorky. Pohonná jednotka vážící pouze 10 kg má přitom zajistit naprosto dostatečný výkon 180 koní (132 kW). U baterie zase Williams uvádí hmotnost, kapacitu a dojezd, které dnes nemají u konkurence obdoby.

A nakonec, kdyby snad řada renomovaných jmen nebyla dostatečná, prvotní simulace a následné testování ústrojí bude probíhat u oddělení aplikované vědy a technologií univerzity ve Warwicku. Prototyp TE-1 má vzniknout ještě letos, a pokud půjde všechno dle plánu, myšlenka sériové výroby nemusí být daleko.

Doporučujeme

Články odjinud