Trion Nemesis bude dávat 2 000 koní a pojede až 450 km/h. Možná.

Zatím neznámá americká automobilka Trion SuperCars (TSC) představila svůj projekt Nemesis.

Kalifornská firma Trion SuperCars uvedla, že zahájila vývoj supersportovního modelu Nemesis, jenž má být silnější než Koenigsegg One:1 a rychlejší než Bugatti Veyron. O jeho pohon se postará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný osmiválec s výkonem více než 2 000 koní (1 491 kW) a doplněný osmistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením. Celá pohonná jednotka bude usazena v karoserii se skeletem i povrchovými díly vyrobenými z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníkových slitin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Trion Nemesis na prvních obrázcích nevypadá vůbec špatně...

Nový Nemesis by měl dosahovat nejvyšší rychlosti přes 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrychlovat za 2,8 s. Palubní deska prý bude sestavena z plochých monitorů a řidiči nabídne aktivaci „predátorského režimu“, jenž upraví nastavení podvozku a motoru, sníží světlou výšku a změní vnitřní osvětlení. Dodavatelské firmy již byly údajně vybrány a první prototyp má na silnici vyjet už během příštího měsíce. Otázkou samozřejmě zůstává, zda a v jaké podobě se Nemesis nakonec dostane alespoň do malosériové produkce.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků