Trion Nemesis bude dávat 2 000 koní a pojede až 450 km/h. Možná.

Zatím neznámá americká automobilka Trion SuperCars (TSC) představila svůj projekt Nemesis.

Kalifornská firma Trion SuperCars uvedla, že zahájila vývoj supersportovního modelu Nemesis, jenž má být silnější než Koenigsegg One:1 a rychlejší než Bugatti Veyron. O jeho pohon se postará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný osmiválec s výkonem více než 2 000 koní (1 491 kW) a doplněný osmistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením. Celá pohonná jednotka bude usazena v karoserii se skeletem i povrchovými díly vyrobenými z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníkových slitin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Trion Nemesis na prvních obrázcích nevypadá vůbec špatně...

Nový Nemesis by měl dosahovat nejvyšší rychlosti přes 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrychlovat za 2,8 s. Palubní deska prý bude sestavena z plochých monitorů a řidiči nabídne aktivaci „predátorského režimu“, jenž upraví nastavení podvozku a motoru, sníží světlou výšku a změní vnitřní osvětlení. Dodavatelské firmy již byly údajně vybrány a první prototyp má na silnici vyjet už během příštího měsíce. Otázkou samozřejmě zůstává, zda a v jaké podobě se Nemesis nakonec dostane alespoň do malosériové produkce.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků