Trion Nemesis bude dávat 2 000 koní a pojede až 450 km/h. Možná.

Zatím neznámá americká automobilka Trion SuperCars (TSC) představila svůj projekt Nemesis.

Kalifornská firma Trion SuperCars uvedla, že zahájila vývoj supersportovního modelu Nemesis, jenž má být silnější než Koenigsegg One:1 a rychlejší než Bugatti Veyron. O jeho pohon se postará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný osmiválec s výkonem více než 2 000 koní (1 491 kW) a doplněný osmistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením. Celá pohonná jednotka bude usazena v karoserii se skeletem i povrchovými díly vyrobenými z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníkových slitin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Trion Nemesis na prvních obrázcích nevypadá vůbec špatně...

Nový Nemesis by měl dosahovat nejvyšší rychlosti přes 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrychlovat za 2,8 s. Palubní deska prý bude sestavena z plochých monitorů a řidiči nabídne aktivaci „predátorského režimu“, jenž upraví nastavení podvozku a motoru, sníží světlou výšku a změní vnitřní osvětlení. Dodavatelské firmy již byly údajně vybrány a první prototyp má na silnici vyjet už během příštího měsíce. Otázkou samozřejmě zůstává, zda a v jaké podobě se Nemesis nakonec dostane alespoň do malosériové produkce.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků