Tříkolky Vanderhall vstupují na evropský trh. A jednu okamžitě chceme!

15 komentářů

Eliška
5. února • 16:57

Stejně nepraktické při parkování a při předjíždění jako auto. Kdo má koule, jezdí na motorce. Kdo je nemá, ten (si) honí snobárny. :-))

Radek33
1. února • 10:20

Vím o nich už delší dobu, moc hezká hračka. Jenom mně k tomuhle typu povozu prostě nesedí ten přední náhon... Morgan 3WH i Polaris Slingshot i jsou zadokolky.

emkejx
1. února • 9:10

hm, Morgan 3 wheeler dostane poriadneho konkurenta? vypada to skvelo. I ked viac oldschool posobi Morgan, skelet americana je viac aktualny ;-)

E15
1. února • 16:31

Morgan 3 wheeler je krásná věc, ale když to člověk vidí na vlastní oči (prostě pár trubek a kde nic tu nic), tak má trochu problém s cenou - cca 1,2 mil Kč (navíc se mi nelíbí jak tu aktuální Euro4 verzi udělali těžší a slabší) :-)

E1
1. února • 5:26

Je to moc hezká, drahá a nebezpečná , přemotorizovaná hračka. Teď uvedu něco, pro co se na mne " zkušení odborníci" vrhnou. Ale pokusím sey majitele an použít jednoduchý příklad. Posaďte se prosím na dětskou tříkolku, sjeďte dolů z malého kopečku. Dole zabočte prudce do prava, nebo do leva. Až se zvednete, budete mít na pozadí a loktech jasný příklad stability tříkolového vozidla. Další příklad. Zeptejte se bývalých , či současných majitelů tříkolových Velorexů, na stabilitu jejich ruksaků v zatáčkách. Z hlediska dynamiky vozidla v zatáčce, tam prostě to čtvrté kolo chybí. Chtěl bych vidět tento tříkolový výrobek projíždět zatáčky Mělník - Dubá soutěžáckým stylem v porovnání s běžným 80 kW rodinným autem pro jednoduchost jen s řidičem. Jako rarita budící pozornost a léčící komplexy majitele,ano. Jako běžná praxe, vražedný výrobek. Co třeba "Moos test" ? Bez případných opěrných vysouvacích kol. Navíc poznámka pro autora, čím lehčí, tím horší.

kari
1. února • 9:37

Hele to opravdu myslíš vážně, nebo to měl být pokus o nějakou ironii?

fela
1. února • 8:03

Detská trojkolka má jedno koleso vpredu a dve vzadu, kdežto tu je to opačne. Takže v zákrute sa vonkajšie koleso môže oprieť a podržať auto.

puk123
1. února • 13:13

Možná jel při té památné jízdě, když se udeřil do hlavičky, opačně.

mpolan
1. února • 7:27

Tyvole, prej Velorex... nebo dětská tříkolka...Tojevůl!

Muf
1. února • 6:00

Tady někomu stará večer nedala......

E15
31. ledna • 23:49

Pěkná hračka. A je i docela dost levná (srovnáme-li to s Morganen, tak skoro zadarmo)

Scarab
31. ledna • 21:18

Pamatuji se, že na začátku devadesátých let byl na MSV v Brně vystavován model (velikost 1:1) tříkolky jejíž design vytvořil Václav Král a měla být vyráběna pod "znovu obnovenou" značkou Laurin a Klement. Bohužel k výrobě nikdy nedošlo. Vzhled byl velmi podobný tříkolce Vanderhall.

Radon
31. ledna • 21:59

Bohuzel v realnem svete nejsou vitezi vizionari, ale vizionari co dokazou vyrabet finalni produkt. A to nam v CR nikdy moc neslo :(

Kuk Vykuk
6. února • 5:30

Ále třesky plesky, vizionáři co to dokážou dotáhnout do konce jsou i v ČR jenže ty pisálkové s s IQ měňavky co se považují za novináře o nich nepíšou, protože je a) nedokážou najít a za b) jim nedokážou rozpoznat úspěch dokavad si ho nevšimne někdo v zahraničí. B-]

bzzz
31. ledna • 22:12

Pred komousema to prave ze slo dost dobre. A i dnes se u nas najdou (dokonce svetoveho formatu), akorat o nich nepisi/nemluvi masova media, pac Cesi radi sve falesne modly a 'celebrity'.

Doporučujeme

Články odjinud