Tříkolky Vanderhall vstupují na evropský trh. A jednu okamžitě chceme!

Scarab  |  31. 01. 2019 21:18

Pamatuji se, že na začátku devadesátých let byl na MSV v Brně vystavován model (velikost 1:1) tříkolky jejíž design vytvořil Václav Král a měla být vyráběna pod "znovu obnovenou" značkou Laurin a Klement. Bohužel k výrobě nikdy nedošlo. Vzhled byl velmi podobný tříkolce Vanderhall.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  31. 01. 2019 21:59

Bohuzel v realnem svete nejsou vitezi vizionari, ale vizionari co dokazou vyrabet finalni produkt. A to nam v CR nikdy moc neslo :(

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 22:12

Pred komousema to prave ze slo dost dobre. A i dnes se u nas najdou (dokonce svetoveho formatu), akorat o nich nepisi/nemluvi masova media, pac Cesi radi sve falesne modly a 'celebrity'.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 02. 2019 05:30

Ále třesky plesky, vizionáři co to dokážou dotáhnout do konce jsou i v ČR jenže ty pisálkové s s IQ měňavky co se považují za novináře o nich nepíšou, protože je a) nedokážou najít a za b) jim nedokážou rozpoznat úspěch dokavad si ho nevšimne někdo v zahraničí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 01. 2019 23:49

Pěkná hračka. A je i docela dost levná (srovnáme-li to s Morganen, tak skoro zadarmo)

Odpovědět  |   | 
E1  |  01. 02. 2019 05:26

Je to moc hezká, drahá a nebezpečná , přemotorizovaná hračka. Teď uvedu něco, pro co se na mne " zkušení odborníci" vrhnou. Ale pokusím sey majitele an použít jednoduchý příklad. Posaďte se prosím na dětskou tříkolku, sjeďte dolů z malého kopečku. Dole zabočte prudce do prava, nebo do leva. Až se zvednete, budete mít na pozadí a loktech jasný příklad stability tříkolového vozidla. Další příklad. Zeptejte se bývalých , či současných majitelů tříkolových Velorexů, na stabilitu jejich ruksaků v zatáčkách. Z hlediska dynamiky vozidla v zatáčce, tam prostě to čtvrté kolo chybí. Chtěl bych vidět tento tříkolový výrobek projíždět zatáčky Mělník - Dubá soutěžáckým stylem v porovnání s běžným 80 kW rodinným autem pro jednoduchost jen s řidičem. Jako rarita budící pozornost a léčící komplexy majitele,ano. Jako běžná praxe, vražedný výrobek. Co třeba "Moos test" ? Bez případných opěrných vysouvacích kol. Navíc poznámka pro autora, čím lehčí, tím horší.

Odpovědět  |   | 
Muf  |  01. 02. 2019 06:00

Tady někomu stará večer nedala......

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2019 07:27

Tyvole, prej Velorex... nebo dětská tříkolka...Tojevůl!

Odpovědět  |   | 
fela  |  01. 02. 2019 08:03

Detská trojkolka má jedno koleso vpredu a dve vzadu, kdežto tu je to opačne. Takže v zákrute sa vonkajšie koleso môže oprieť a podržať auto.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 02. 2019 13:13

Možná jel při té památné jízdě, když se udeřil do hlavičky, opačně.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 02. 2019 09:37

Hele to opravdu myslíš vážně, nebo to měl být pokus o nějakou ironii?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 02. 2019 09:10

hm, Morgan 3 wheeler dostane poriadneho konkurenta? vypada to skvelo. I ked viac oldschool posobi Morgan, skelet americana je viac aktualny

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 02. 2019 16:31

Morgan 3 wheeler je krásná věc, ale když to člověk vidí na vlastní oči (prostě pár trubek a kde nic tu nic), tak má trochu problém s cenou - cca 1,2 mil Kč (navíc se mi nelíbí jak tu aktuální Euro4 verzi udělali těžší a slabší)

Odpovědět  |   | 
Radek33  |  01. 02. 2019 10:20

Vím o nich už delší dobu, moc hezká hračka. Jenom mně k tomuhle typu povozu prostě nesedí ten přední náhon... Morgan 3WH i Polaris Slingshot i jsou zadokolky.

Odpovědět  |   | 
Eliška  |  05. 02. 2019 16:57

Stejně nepraktické při parkování a při předjíždění jako auto. Kdo má koule, jezdí na motorce. Kdo je nemá, ten (si) honí snobárny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A