Tříkolky Vanderhall vstupují na evropský trh. A jednu okamžitě chceme!

Scarab  |  31. 01. 2019 21:18

Pamatuji se, že na začátku devadesátých let byl na MSV v Brně vystavován model (velikost 1:1) tříkolky jejíž design vytvořil Václav Král a měla být vyráběna pod "znovu obnovenou" značkou Laurin a Klement. Bohužel k výrobě nikdy nedošlo. Vzhled byl velmi podobný tříkolce Vanderhall.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  31. 01. 2019 21:59

Bohuzel v realnem svete nejsou vitezi vizionari, ale vizionari co dokazou vyrabet finalni produkt. A to nam v CR nikdy moc neslo :(

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 22:12

Pred komousema to prave ze slo dost dobre. A i dnes se u nas najdou (dokonce svetoveho formatu), akorat o nich nepisi/nemluvi masova media, pac Cesi radi sve falesne modly a 'celebrity'.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 02. 2019 05:30

Ále třesky plesky, vizionáři co to dokážou dotáhnout do konce jsou i v ČR jenže ty pisálkové s s IQ měňavky co se považují za novináře o nich nepíšou, protože je a) nedokážou najít a za b) jim nedokážou rozpoznat úspěch dokavad si ho nevšimne někdo v zahraničí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 01. 2019 23:49

Pěkná hračka. A je i docela dost levná (srovnáme-li to s Morganen, tak skoro zadarmo)

Odpovědět  |   | 
E1  |  01. 02. 2019 05:26

Je to moc hezká, drahá a nebezpečná , přemotorizovaná hračka. Teď uvedu něco, pro co se na mne " zkušení odborníci" vrhnou. Ale pokusím sey majitele an použít jednoduchý příklad. Posaďte se prosím na dětskou tříkolku, sjeďte dolů z malého kopečku. Dole zabočte prudce do prava, nebo do leva. Až se zvednete, budete mít na pozadí a loktech jasný příklad stability tříkolového vozidla. Další příklad. Zeptejte se bývalých , či současných majitelů tříkolových Velorexů, na stabilitu jejich ruksaků v zatáčkách. Z hlediska dynamiky vozidla v zatáčce, tam prostě to čtvrté kolo chybí. Chtěl bych vidět tento tříkolový výrobek projíždět zatáčky Mělník - Dubá soutěžáckým stylem v porovnání s běžným 80 kW rodinným autem pro jednoduchost jen s řidičem. Jako rarita budící pozornost a léčící komplexy majitele,ano. Jako běžná praxe, vražedný výrobek. Co třeba "Moos test" ? Bez případných opěrných vysouvacích kol. Navíc poznámka pro autora, čím lehčí, tím horší.

Odpovědět  |   | 
Muf  |  01. 02. 2019 06:00

Tady někomu stará večer nedala......

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2019 07:27

Tyvole, prej Velorex... nebo dětská tříkolka...Tojevůl!

Odpovědět  |   | 
fela  |  01. 02. 2019 08:03

Detská trojkolka má jedno koleso vpredu a dve vzadu, kdežto tu je to opačne. Takže v zákrute sa vonkajšie koleso môže oprieť a podržať auto.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 02. 2019 13:13

Možná jel při té památné jízdě, když se udeřil do hlavičky, opačně.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 02. 2019 09:37

Hele to opravdu myslíš vážně, nebo to měl být pokus o nějakou ironii?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 02. 2019 09:10

hm, Morgan 3 wheeler dostane poriadneho konkurenta? vypada to skvelo. I ked viac oldschool posobi Morgan, skelet americana je viac aktualny

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 02. 2019 16:31

Morgan 3 wheeler je krásná věc, ale když to člověk vidí na vlastní oči (prostě pár trubek a kde nic tu nic), tak má trochu problém s cenou - cca 1,2 mil Kč (navíc se mi nelíbí jak tu aktuální Euro4 verzi udělali těžší a slabší)

Odpovědět  |   | 
Radek33  |  01. 02. 2019 10:20

Vím o nich už delší dobu, moc hezká hračka. Jenom mně k tomuhle typu povozu prostě nesedí ten přední náhon... Morgan 3WH i Polaris Slingshot i jsou zadokolky.

Odpovědět  |   | 
Eliška  |  05. 02. 2019 16:57

Stejně nepraktické při parkování a při předjíždění jako auto. Kdo má koule, jezdí na motorce. Kdo je nemá, ten (si) honí snobárny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A