Tříkolky Vanderhall vstupují na evropský trh. A jednu okamžitě chceme!

Scarab  |  31. 01. 2019 21:18

Pamatuji se, že na začátku devadesátých let byl na MSV v Brně vystavován model (velikost 1:1) tříkolky jejíž design vytvořil Václav Král a měla být vyráběna pod "znovu obnovenou" značkou Laurin a Klement. Bohužel k výrobě nikdy nedošlo. Vzhled byl velmi podobný tříkolce Vanderhall.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  31. 01. 2019 21:59

Bohuzel v realnem svete nejsou vitezi vizionari, ale vizionari co dokazou vyrabet finalni produkt. A to nam v CR nikdy moc neslo :(

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 22:12

Pred komousema to prave ze slo dost dobre. A i dnes se u nas najdou (dokonce svetoveho formatu), akorat o nich nepisi/nemluvi masova media, pac Cesi radi sve falesne modly a 'celebrity'.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 02. 2019 05:30

Ále třesky plesky, vizionáři co to dokážou dotáhnout do konce jsou i v ČR jenže ty pisálkové s s IQ měňavky co se považují za novináře o nich nepíšou, protože je a) nedokážou najít a za b) jim nedokážou rozpoznat úspěch dokavad si ho nevšimne někdo v zahraničí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 01. 2019 23:49

Pěkná hračka. A je i docela dost levná (srovnáme-li to s Morganen, tak skoro zadarmo)

Odpovědět  |   | 
E1  |  01. 02. 2019 05:26

Je to moc hezká, drahá a nebezpečná , přemotorizovaná hračka. Teď uvedu něco, pro co se na mne " zkušení odborníci" vrhnou. Ale pokusím sey majitele an použít jednoduchý příklad. Posaďte se prosím na dětskou tříkolku, sjeďte dolů z malého kopečku. Dole zabočte prudce do prava, nebo do leva. Až se zvednete, budete mít na pozadí a loktech jasný příklad stability tříkolového vozidla. Další příklad. Zeptejte se bývalých , či současných majitelů tříkolových Velorexů, na stabilitu jejich ruksaků v zatáčkách. Z hlediska dynamiky vozidla v zatáčce, tam prostě to čtvrté kolo chybí. Chtěl bych vidět tento tříkolový výrobek projíždět zatáčky Mělník - Dubá soutěžáckým stylem v porovnání s běžným 80 kW rodinným autem pro jednoduchost jen s řidičem. Jako rarita budící pozornost a léčící komplexy majitele,ano. Jako běžná praxe, vražedný výrobek. Co třeba "Moos test" ? Bez případných opěrných vysouvacích kol. Navíc poznámka pro autora, čím lehčí, tím horší.

Odpovědět  |   | 
Muf  |  01. 02. 2019 06:00

Tady někomu stará večer nedala......

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2019 07:27

Tyvole, prej Velorex... nebo dětská tříkolka...Tojevůl!

Odpovědět  |   | 
fela  |  01. 02. 2019 08:03

Detská trojkolka má jedno koleso vpredu a dve vzadu, kdežto tu je to opačne. Takže v zákrute sa vonkajšie koleso môže oprieť a podržať auto.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 02. 2019 13:13

Možná jel při té památné jízdě, když se udeřil do hlavičky, opačně.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 02. 2019 09:37

Hele to opravdu myslíš vážně, nebo to měl být pokus o nějakou ironii?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 02. 2019 09:10

hm, Morgan 3 wheeler dostane poriadneho konkurenta? vypada to skvelo. I ked viac oldschool posobi Morgan, skelet americana je viac aktualny

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 02. 2019 16:31

Morgan 3 wheeler je krásná věc, ale když to člověk vidí na vlastní oči (prostě pár trubek a kde nic tu nic), tak má trochu problém s cenou - cca 1,2 mil Kč (navíc se mi nelíbí jak tu aktuální Euro4 verzi udělali těžší a slabší)

Odpovědět  |   | 
Radek33  |  01. 02. 2019 10:20

Vím o nich už delší dobu, moc hezká hračka. Jenom mně k tomuhle typu povozu prostě nesedí ten přední náhon... Morgan 3WH i Polaris Slingshot i jsou zadokolky.

Odpovědět  |   | 
Eliška  |  05. 02. 2019 16:57

Stejně nepraktické při parkování a při předjíždění jako auto. Kdo má koule, jezdí na motorce. Kdo je nemá, ten (si) honí snobárny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A