Třídveřový Hyundai i20: a rodinka je kompletní

Zhruba půl roku po uvedení pětidveřového Hyundai i20 se na trh dostává jeho verze pro ty, jímž dvoje zadní dveře chybět nebudou.

Trh s kompaktními vozy je v současnosti velice pestrý a nejnovější trendy pouze směrují k jeho dalšímu rozšiřování. Lidé jednoduše touží mnohem více než kdykoli předtím po úsporných modelech a automobilky se doslova předbíhají, jak tyto tužby uspokojit. Koncepce ideálního auta pro průměrně vydělávajícího člověka je tedy jasná, vzhled musí být atraktivní, motor úsporný a interiér nabízet alespoň jakous takous variabilitu. Podívejme se tedy, zda toto splňuje i třídveřová novinka Hyundai.

Při pohledu zvenku je hned jasné, že od svého pětidveřového příbuzného se téměř vůbec neliší avšak pár, i když méně významných změn objevíme při podrobnějším prostudování parametrů. Novinka je totiž o 10 kg lehčí a rozvor po mírném zkrácení činí 2525 mm. Co se týče výbav, zde taky nenatrefíme na nějaké výraznější změny. K dispozici jsou i nadále tři stupně - Classic, Comfort a Style, přičemž potěší i relativně bohatá základní a bezpečnostní výbava, v níž figuruje třeba šestice airbagů, ABS, nebo aktivní opěrky hlav. Za pozornost stojí použití sedadel disponujících funkcí „walk-in“, která umožňuje pohodlnější nastupování do zadní části.
Třídveřová „i-dvacítka“ bude v základu k dispozici s úsporným 1,2 litrovým čtyřválcem Kappa s výkonem 57kW/78 koní a maximálním točivým momentem 119 Nm při 4 000 ot./min. Benzínové agregáty budou dále zastupovat dva čtyřválce o objemech 1,4 l a 1,6 l. Na své si přijdou i vyznavači vznětových agregátů, kteří mají na výběr mezi přeplňovaným 1,4 litrovým a 1,6 litrovým čtyřválcem.

Novinka se slibnou budoucností se veřejnosti poprvé ukáže již za necelé dva týdny v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hyundai i20 3d
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků