Třídveřový Hyundai i20: a rodinka je kompletní

Zhruba půl roku po uvedení pětidveřového Hyundai i20 se na trh dostává jeho verze pro ty, jímž dvoje zadní dveře chybět nebudou.

Trh s kompaktními vozy je v současnosti velice pestrý a nejnovější trendy pouze směrují k jeho dalšímu rozšiřování. Lidé jednoduše touží mnohem více než kdykoli předtím po úsporných modelech a automobilky se doslova předbíhají, jak tyto tužby uspokojit. Koncepce ideálního auta pro průměrně vydělávajícího člověka je tedy jasná, vzhled musí být atraktivní, motor úsporný a interiér nabízet alespoň jakous takous variabilitu. Podívejme se tedy, zda toto splňuje i třídveřová novinka Hyundai.

Při pohledu zvenku je hned jasné, že od svého pětidveřového příbuzného se téměř vůbec neliší avšak pár, i když méně významných změn objevíme při podrobnějším prostudování parametrů. Novinka je totiž o 10 kg lehčí a rozvor po mírném zkrácení činí 2525 mm. Co se týče výbav, zde taky nenatrefíme na nějaké výraznější změny. K dispozici jsou i nadále tři stupně - Classic, Comfort a Style, přičemž potěší i relativně bohatá základní a bezpečnostní výbava, v níž figuruje třeba šestice airbagů, ABS, nebo aktivní opěrky hlav. Za pozornost stojí použití sedadel disponujících funkcí „walk-in“, která umožňuje pohodlnější nastupování do zadní části.
Třídveřová „i-dvacítka“ bude v základu k dispozici s úsporným 1,2 litrovým čtyřválcem Kappa s výkonem 57kW/78 koní a maximálním točivým momentem 119 Nm při 4 000 ot./min. Benzínové agregáty budou dále zastupovat dva čtyřválce o objemech 1,4 l a 1,6 l. Na své si přijdou i vyznavači vznětových agregátů, kteří mají na výběr mezi přeplňovaným 1,4 litrovým a 1,6 litrovým čtyřválcem.

Novinka se slibnou budoucností se veřejnosti poprvé ukáže již za necelé dva týdny v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hyundai i20 3d
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků