Třídveřová sportovně laděná verze a bez otáčkoměru? To si snad dělají srandu ne? Ten by měl být v základu i u těch nejlevnějších aut. Až na takové prkotiny zdá se dobré auto za výbornou cenu, škoda těch prkotin
Přesně tak, dnes nové auto bez otáčkomětu, to je fakt síla.
Sice nechci obhajovat absenci otáčkoměru, ale pro "odlišení" nejnižšího stupně výbavy se prostě otáčkoměr nemontuje. A není to jen Kalos, ale třeba Hyundai Getz, Fiat Punto, Renault Thalia i další auta otáčkoměr v základu nenabízejí (Matiz, Panda, Agila taktéž).Jinak vzhledově se mi Kalos 3dv. moc líbí, za cenu kolem 200 tis. je základní motor s 53 kW taky slušná nabídka. Již zmiňovaná tříletá záruka jistě také není k zahození
Hmm, možná právě kvůli těmto "odlišením" se prodává víc holých Fábií kde ten otáčkoměr je než všech ostatních přímých konkurentů dohromady, kde otáčkoměr v základu není, ačkoliv jinak jsou natom poměrem cena/výkon/výbava lépe. Dovozci by se měli chytit za nos ...
S posilovačem a centrálem za nějakých 220 000 (třeba www.chevy.cz - 219 900) to není špatná nabídka, aspoň to má čtyřválcový motor a tříletou záruku... litrový Matiz se stejnou výbavou je dokonce dražší, takže v poměru cena / výkon a vnitřní prostor docela vede Kalos 3D a aspoň nebudu mít okoukané auto :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.