Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Neříkejte, že na velikosti nezáleží. Zvláště pokud jde o luxusní limuzíny, bývá větší prostě lepší. Ani nemusí jít o to, jak jezdí, ale o efekt příjezdu na místo určení. A s prodlouženou limuzínou Mercedesu třídy S v tuningu určitě vzbudíte rozruch.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Samozřejmě je k dispozici rozsáhlá audiovizuální technika, chladnička na nápoje, masážní sedadla s vyhříváním a ventilací a spousta dalšího, na co si zákazník vzpomene

Designérská firma ARES Atelier nabízí různé doplňky na několik luxusních a exkluzivních aut, ale tentokrát se zaměřila i na přestavbu a poměrně zásadní zásah do kontrukce vozu. Nový Mercedes-Benz třídy S byl totiž prodloužen, aby se vzadu udělalo místo pro čtyři proti sobě nasměrovaná křesla.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Projekt je zatím představen ve formě vizualizace, ale už se na něm pracuje, aby ho společnost stihla ukázat na autosalonu v Ženevě. Tam se shodou okolností představí i „oficiální“ tovární Mercedes-Benz S Pullman v prodloužené verzi.

ARES Atelier nasadil na prodlouženou limuzínu třídy S i karbonový bodykit, což bychom si asi odpustili, ale nemáme důvod nevěřit, že provedení interiéru bude luxusní a opulentní. Výkon pohonné jednotky, kterou ARES nespecifikuje, je přes 600 koní. Zřejmě půjde o poladěný dvanáctiválec. Zajímavostí je také možnost připlatit si za obrněnou verzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků