Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Neříkejte, že na velikosti nezáleží. Zvláště pokud jde o luxusní limuzíny, bývá větší prostě lepší. Ani nemusí jít o to, jak jezdí, ale o efekt příjezdu na místo určení. A s prodlouženou limuzínou Mercedesu třídy S v tuningu určitě vzbudíte rozruch.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Samozřejmě je k dispozici rozsáhlá audiovizuální technika, chladnička na nápoje, masážní sedadla s vyhříváním a ventilací a spousta dalšího, na co si zákazník vzpomene

Designérská firma ARES Atelier nabízí různé doplňky na několik luxusních a exkluzivních aut, ale tentokrát se zaměřila i na přestavbu a poměrně zásadní zásah do kontrukce vozu. Nový Mercedes-Benz třídy S byl totiž prodloužen, aby se vzadu udělalo místo pro čtyři proti sobě nasměrovaná křesla.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Projekt je zatím představen ve formě vizualizace, ale už se na něm pracuje, aby ho společnost stihla ukázat na autosalonu v Ženevě. Tam se shodou okolností představí i „oficiální“ tovární Mercedes-Benz S Pullman v prodloužené verzi.

ARES Atelier nasadil na prodlouženou limuzínu třídy S i karbonový bodykit, což bychom si asi odpustili, ale nemáme důvod nevěřit, že provedení interiéru bude luxusní a opulentní. Výkon pohonné jednotky, kterou ARES nespecifikuje, je přes 600 koní. Zřejmě půjde o poladěný dvanáctiválec. Zajímavostí je také možnost připlatit si za obrněnou verzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků