Třída S a CL musí na výměnu regulátoru větráku

Centrální obchodní oddělení firmy Mercedes-Benz prosí zhruba 26 000 majitelů vozů třídy S a kupé CL, aby navštívili některý z autorizovaných servisů.
Třída S a CL musí na  výměnu regulátoru větráku
Centrální obchodní oddělení firmy Mercedes-Benz prosí zhruba 26 000 majitelů vozů třídy S a kupé CL, aby navštívili některý z autorizovaných servisů kvůli krátké, bezplatné prohlídce jejich automobilu.

U automobilů vyrobených od konce ledna 2000 do začátku května 2000 se může přehřát regulátor větráku automatické klimatizace kvůli ojedinělé materiálové chybě jednoho z dodávaných dílů. Doposud se objevila ojedinělá upozornění od zákazníků na zápach od lokálně přehřátých míst na součástech klimatizace.

Aby se u vozidel vyloučilo riziko možného vzniku požáru, přezkouší Mercedes-Benz pro jistotu regulátor větráku všech limuzín třídy S a kupé CL vyrobených ve výše uvedeném období. Toto přezkoušení bude trvat zhruba 1 hodinu.

Stuttgartský výrobce bude individuálně informovat všechny zákazníky, kterých se toto opatření týká, a prosí je, aby si co nejdříve dohodli termín se zastoupením Mercedes-Benz nebo jeho obchodním partnerem. Toto opatření se netýká vozidel vyrobených před koncem ledna 2000 popř. po polovině května 2000.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 206 příspěvků