Třída S a CL musí na výměnu regulátoru větráku

Centrální obchodní oddělení firmy Mercedes-Benz prosí zhruba 26 000 majitelů vozů třídy S a kupé CL, aby navštívili některý z autorizovaných servisů.
Třída S a CL musí na  výměnu regulátoru větráku
Centrální obchodní oddělení firmy Mercedes-Benz prosí zhruba 26 000 majitelů vozů třídy S a kupé CL, aby navštívili některý z autorizovaných servisů kvůli krátké, bezplatné prohlídce jejich automobilu.

U automobilů vyrobených od konce ledna 2000 do začátku května 2000 se může přehřát regulátor větráku automatické klimatizace kvůli ojedinělé materiálové chybě jednoho z dodávaných dílů. Doposud se objevila ojedinělá upozornění od zákazníků na zápach od lokálně přehřátých míst na součástech klimatizace.

Aby se u vozidel vyloučilo riziko možného vzniku požáru, přezkouší Mercedes-Benz pro jistotu regulátor větráku všech limuzín třídy S a kupé CL vyrobených ve výše uvedeném období. Toto přezkoušení bude trvat zhruba 1 hodinu.

Stuttgartský výrobce bude individuálně informovat všechny zákazníky, kterých se toto opatření týká, a prosí je, aby si co nejdříve dohodli termín se zastoupením Mercedes-Benz nebo jeho obchodním partnerem. Toto opatření se netýká vozidel vyrobených před koncem ledna 2000 popř. po polovině května 2000.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků