Německá tuningová společnost Posaidon představuje tři balíčky pro předchozí generaci třídy S v provedení AMG S63. Obejde se ale i bez hardwarových úprav.
Když se v automobilovém průmyslu řekne trojzubec, asi každému spadne na mysl znak italské automobilky Maserati. Trojzubec je ale i ve znaku německé tuningové společnosti Posaidon. Nyní se hlásí s nejnovější peckou, která vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63.
Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou. Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky.
První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní) a 1100 N.m točivého momentu. Prostřední balíček RS 830+ pak přidává volume výkonu ještě o trochu více a dodá tak na všechna čtyři kola 647 kW (880 koní) a 1200 N.m točivého momentu. To vyústí ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a k dosažení rychlosti 350 km/h.
Komu je to ale ještě pořád málo, může si nechat speciálně upravit hlavy válců a systém vstřikování, aby se parametry motoru vyšplhaly na 691 kW (940 koní) a 1280 N.m točivého momentu. Pokud se nechcete zabývat mechanickými komponenty, lze pouze softwarem zvednout výkon na 707 koní. I to už je opravdu dost.