Když se v automobilovém průmyslu řekne trojzubec, asi každému spadne na mysl znak italské automobilky Maserati. Trojzubec je ale i ve znaku německé tuningové společnosti Posaidon. Zdroj: Posaidon

Když se v automobilovém průmyslu řekne trojzubec, asi každému spadne na mysl znak italské automobilky Maserati. Trojzubec je ale i ve znaku německé tuningové společnosti Posaidon. | Zdroj: Posaidon

Nyní se hlásí s nejnovější peckou, kterou vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63. Zdroj: Posaidon

Nyní se hlásí s nejnovější peckou, kterou vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63. | Zdroj: Posaidon

Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou.  Zdroj: Posaidon

Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou.  | Zdroj: Posaidon

Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky. Zdroj: Posaidon

Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky. | Zdroj: Posaidon

První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. Zdroj: Posaidon

První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. | Zdroj: Posaidon

Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní) a 1100 N.m točivého momentu. Prostřední balíček RS 830+ pak přidává volume výkonu ještě o trochu více a dodá tak na všechna čtyři kola 647 kW (880 koní) a 1200 N.m točivého momentu. Zdroj: Posaidon

Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní) a 1100 N.m točivého momentu. Prostřední balíček RS 830+ pak přidává volume výkonu ještě o trochu více a dodá tak na všechna čtyři kola 647 kW (880 koní) a 1200 N.m točivého momentu. | Zdroj: Posaidon

To vyústí ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a k dosažení rychlosti 350 km/h.  Zdroj: Posaidon

To vyústí ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a k dosažení rychlosti 350 km/h.  | Zdroj: Posaidon

Komu je to ale ještě pořád málo, může si nechat speciálně upravit hlavy válců a systém vstřikování, aby se výkon vozu vyšplhal na 691 kW (940 koní) a 1280 N.m točivého momentu. Zdroj: Posaidon

Komu je to ale ještě pořád málo, může si nechat speciálně upravit hlavy válců a systém vstřikování, aby se výkon vozu vyšplhal na 691 kW (940 koní) a 1280 N.m točivého momentu. | Zdroj: Posaidon

Pokud se nechcete zabývat mechanickými komponenty, lze pouze softwarem zvednout výkon na 707 koní. I to už je opravdu dost. Zdroj: Posaidon

Pokud se nechcete zabývat mechanickými komponenty, lze pouze softwarem zvednout výkon na 707 koní. I to už je opravdu dost. | Zdroj: Posaidon

 Zdroj: Posaidon

| Zdroj: Posaidon

 Zdroj: Posaidon

| Zdroj: Posaidon

 Zdroj: Posaidon

| Zdroj: Posaidon

 Zdroj: Posaidon

| Zdroj: Posaidon

Nyní se hlásí s nejnovější peckou, kterou vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63. Zdroj: Posaidon
Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou.  Zdroj: Posaidon
Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky. Zdroj: Posaidon
První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. Zdroj: Posaidon
13
Fotogalerie

Tři úrovně šílenosti. Německý tuner dostal z Mercedesu-AMG S63 940 koní!

Německá tuningová společnost Posaidon představuje tři balíčky pro předchozí generaci třídy S v provedení AMG S63. Obejde se ale i bez hardwarových úprav.

Když se v automobilovém průmyslu řekne trojzubec, asi každému spadne na mysl znak italské automobilky Maserati. Trojzubec je ale i ve znaku německé tuningové společnosti Posaidon. Nyní se hlásí s nejnovější peckou, která vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63.

Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou. Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky.

První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní) a 1100 N.m točivého momentu. Prostřední balíček RS 830+ pak přidává volume výkonu ještě o trochu více a dodá tak na všechna čtyři kola 647 kW (880 koní) a 1200 N.m točivého momentu. To vyústí ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a k dosažení rychlosti 350 km/h.

Komu je to ale ještě pořád málo, může si nechat speciálně upravit hlavy válců a systém vstřikování, aby se parametry motoru vyšplhaly na 691 kW (940 koní) a 1280 N.m točivého momentu. Pokud se nechcete zabývat mechanickými komponenty, lze pouze softwarem zvednout výkon na 707 koní. I to už je opravdu dost.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud