Tři úrovně šílenosti. Německý tuner dostal z Mercedesu-AMG S63 940 koní!

Německá tuningová společnost Posaidon představuje tři balíčky pro předchozí generaci třídy S v provedení AMG S63. Obejde se ale i bez hardwarových úprav.

Když se v automobilovém průmyslu řekne trojzubec, asi každému spadne na mysl znak italské automobilky Maserati. Trojzubec je ale i ve znaku německé tuningové společnosti Posaidon. Nyní se hlásí s nejnovější peckou, která vychází z předchozí generace vlajkové lodi třídy S, respektive z motorizace AMG S63.

Na prodej je Mercedes od zpěváka kapely U2. Je plný reproduktorů a kravské kůže

Na prodej je Mercedes od zpěváka kapely U2. Je plný reproduktorů a kravské kůže

Po stránce vzhledu se nic nezměnilo. Posaidon jen vůz posadil blíže k zemi. Největší změna proběhla pod kapotou. Dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,0 litru dává v základním setupu výkon 456 kW (620 koní) a 900 N.m točivého momentu. Úpravce si připravil tři dopingové balíčky.

První se jmenuje RS 830 a vedle lepších turbodmychadel, nového sportovního filtru a výfuků, se zaměřuje především na softwarové úpravy motoru a převodovky. Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní) a 1100 N.m točivého momentu. Prostřední balíček RS 830+ pak přidává volume výkonu ještě o trochu více a dodá tak na všechna čtyři kola 647 kW (880 koní) a 1200 N.m točivého momentu. To vyústí ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a k dosažení rychlosti 350 km/h.

Suzuki Jimny od Liberty Walk má grády! Vypadá jako miniaturní Mercedes-Benz G

Suzuki Jimny od Liberty Walk má grády! Vypadá jako miniaturní Mercedes-Benz G

Komu je to ale ještě pořád málo, může si nechat speciálně upravit hlavy válců a systém vstřikování, aby se parametry motoru vyšplhaly na 691 kW (940 koní) a 1280 N.m točivého momentu. Pokud se nechcete zabývat mechanickými komponenty, lze pouze softwarem zvednout výkon na 707 koní. I to už je opravdu dost.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků