Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

iks  |  23. 06. 2019 17:41

Pořád mám dojem, že Fiat 500 je divný nepraktický auto pro single přestárlé slečny, kterým před pár hodinama dotikaly biologické hodiny a už nejdou natáhnout. Asi těch singlovek v evropě bude hodně, kariera a kariera a pak tyhle ženský brečí, že nemaj rodinu a jako útěchu si jdou po čtyřícítce koupit ošklivou růžovou pětistovku, svazek umělohmotnejch tulipánů a kabelkovou parodii na psa. Interier má pětistovka jako z autíčka na autodromu, teď tomu přidaj i tu baterku a tyč na sbírání elektriky a značka Fiat může vesele zkrachovat. Námluvy s Renaultem, který jako jeden z mála zájemců, mohl automobilku Fiat zachránit, nějak nevyšly. V tabulkách prodejů osobních aut, se už Fiat pár let vůbec nevyskytuje. Konec kdysi slavné značky je blízko a ani single přestárlé slečny značku Fiat, dle mého skromného názoru, nezachrání.

Odpovědět  |   | 

co to žvaníš za nesmysly, zvedni se od počítače a zajed za kopec a podívej se jaký auta tam jezdí. Nesedíš náhodou v budce u parkoviště v bolce? Viděls někdy interiér fiata.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  23. 06. 2019 19:44

Souhlas, je škodofilní dement. Fiat 500 je prostě hezčí Panda, kvalitativně poměrně vysoko na to, že se to vyrábí v Polsku. Jeden máme doma a celkové náklady na servis tohoto 10 let starého kousku nepřesáhnou 7tis / ročně včetně STK a pneu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  25. 06. 2019 21:26

právě proto, že v Polsku. Kdyby v Itálii, tekl by z něj olej dřív

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2019 18:50

Dekujeme za prednasku, profesore Klausi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 06. 2019 20:25

prebuď sa z letargie, nedaj na Tvoje dojmi. Prejdi sa trocha po svete a ostal by si prekvapený. V anglicku, nie je hádam žiadna požičovňa, čo by neponúkala 500-ku, zmier sa stým, že na západ o škody, sú proste 5-stovky obľúbené.

Odpovědět  |   | 
Valer  |  23. 06. 2019 23:20

Vysiel si ty niekedy aj von zo svojej vesnice do sveta?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 06. 2019 06:39

Proč tady trolíš místo abys řešil svůj komplex s holkama? To, že dá holka přednost Fiatu 500 před tebou, je jen důkaz dobrého vkusu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2019 09:36

tyhle paauta (F500, mini, beetle,2CV) expandovaly po válce aby motorizovaly západ a dostali pěstitele oliv a chovatele koz do fabrik - nic jinýho na silnicích kromě náklaďáků tehdy nebylo. Proč se vyrábí a prodávaj dodnes je nevysvětlitelná záhada.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 06. 2019 11:50

Sice se prodávají dodnes, ale daleko hůř než po té válce. Kdysi nejprodávanější segment miniaut je dnes v Evropě na chvostu a dál padá. V podstatě ten segment drží jenom pár modelů, mezi nimi ta 500, které ještě mají lokální zájemce (500/Panda je záležitost především Itálie, Twingo Francie a Up Německa) a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 06. 2019 09:46

fiat bol dobra alternativa k drahsim kolegom ako napr MINI ... zaklad v dobrom predaji bol, ze imageove auto za dobru cenu ... som zvedavy ako budu kupovat predrazenu elektro blbost a vyhodia za FIAT 25-30k ... s tymto si znici fiat jedinu dojnu kravu ....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 58 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan