Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

11 komentářů

OnlyTruth
24. června • 9:46

fiat bol dobra alternativa k drahsim kolegom ako napr MINI ... zaklad v dobrom predaji bol, ze imageove auto za dobru cenu ... som zvedavy ako budu kupovat predrazenu elektro blbost a vyhodia za FIAT 25-30k ... s tymto si znici fiat jedinu dojnu kravu ....

iks
23. června • 17:41

Pořád mám dojem, že Fiat 500 je divný nepraktický auto pro single přestárlé slečny, kterým před pár hodinama dotikaly biologické hodiny a už nejdou natáhnout. Asi těch singlovek v evropě bude hodně, kariera a kariera a pak tyhle ženský brečí, že nemaj rodinu a jako útěchu si jdou po čtyřícítce koupit ošklivou růžovou pětistovku, svazek umělohmotnejch tulipánů a kabelkovou parodii na psa. Interier má pětistovka jako z autíčka na autodromu, teď tomu přidaj i tu baterku a tyč na sbírání elektriky a značka Fiat může vesele zkrachovat. Námluvy s Renaultem, který jako jeden z mála zájemců, mohl automobilku Fiat zachránit, nějak nevyšly. V tabulkách prodejů osobních aut, se už Fiat pár let vůbec nevyskytuje. Konec kdysi slavné značky je blízko a ani single přestárlé slečny značku Fiat, dle mého skromného názoru, nezachrání.

Tom
24. června • 6:39

Proč tady trolíš místo abys řešil svůj komplex s holkama? To, že dá holka přednost Fiatu 500 před tebou, je jen důkaz dobrého vkusu.

homer
24. června • 9:36

tyhle paauta (F500, mini, beetle,2CV) expandovaly po válce aby motorizovaly západ a dostali pěstitele oliv a chovatele koz do fabrik - nic jinýho na silnicích kromě náklaďáků tehdy nebylo. Proč se vyrábí a prodávaj dodnes je nevysvětlitelná záhada.

Karel.
24. června • 11:50

Sice se prodávají dodnes, ale daleko hůř než po té válce. Kdysi nejprodávanější segment miniaut je dnes v Evropě na chvostu a dál padá. V podstatě ten segment drží jenom pár modelů, mezi nimi ta 500, které ještě mají lokální zájemce (500/Panda je záležitost především Itálie, Twingo Francie a Up Německa) a tím to hasne.

Valer
23. června • 23:20

Vysiel si ty niekedy aj von zo svojej vesnice do sveta?

pacho
23. června • 20:25

prebuď sa z letargie, nedaj na Tvoje dojmi. Prejdi sa trocha po svete a ostal by si prekvapený. V anglicku, nie je hádam žiadna požičovňa, čo by neponúkala 500-ku, zmier sa stým, že na západ o škody, sú proste 5-stovky obľúbené.

bzzz
23. června • 18:50

Dekujeme za prednasku, profesore Klausi...

petr r. (petrumr)
23. června • 18:35

co to žvaníš za nesmysly, zvedni se od počítače a zajed za kopec a podívej se jaký auta tam jezdí. Nesedíš náhodou v budce u parkoviště v bolce? Viděls někdy interiér fiata.

Haftan
23. června • 19:44

Souhlas, je škodofilní dement. Fiat 500 je prostě hezčí Panda, kvalitativně poměrně vysoko na to, že se to vyrábí v Polsku. Jeden máme doma a celkové náklady na servis tohoto 10 let starého kousku nepřesáhnou 7tis / ročně včetně STK a pneu.

Tomáš Fuk
25. června • 21:26

právě proto, že v Polsku. Kdyby v Itálii, tekl by z něj olej dřív

Doporučujeme

Články odjinud