Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

iks  |  23. 06. 2019 17:41

Pořád mám dojem, že Fiat 500 je divný nepraktický auto pro single přestárlé slečny, kterým před pár hodinama dotikaly biologické hodiny a už nejdou natáhnout. Asi těch singlovek v evropě bude hodně, kariera a kariera a pak tyhle ženský brečí, že nemaj rodinu a jako útěchu si jdou po čtyřícítce koupit ošklivou růžovou pětistovku, svazek umělohmotnejch tulipánů a kabelkovou parodii na psa. Interier má pětistovka jako z autíčka na autodromu, teď tomu přidaj i tu baterku a tyč na sbírání elektriky a značka Fiat může vesele zkrachovat. Námluvy s Renaultem, který jako jeden z mála zájemců, mohl automobilku Fiat zachránit, nějak nevyšly. V tabulkách prodejů osobních aut, se už Fiat pár let vůbec nevyskytuje. Konec kdysi slavné značky je blízko a ani single přestárlé slečny značku Fiat, dle mého skromného názoru, nezachrání.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  23. 06. 2019 18:35

co to žvaníš za nesmysly, zvedni se od počítače a zajed za kopec a podívej se jaký auta tam jezdí. Nesedíš náhodou v budce u parkoviště v bolce? Viděls někdy interiér fiata.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  23. 06. 2019 19:44

Souhlas, je škodofilní dement. Fiat 500 je prostě hezčí Panda, kvalitativně poměrně vysoko na to, že se to vyrábí v Polsku. Jeden máme doma a celkové náklady na servis tohoto 10 let starého kousku nepřesáhnou 7tis / ročně včetně STK a pneu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  25. 06. 2019 21:26

právě proto, že v Polsku. Kdyby v Itálii, tekl by z něj olej dřív

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2019 18:50

Dekujeme za prednasku, profesore Klausi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 06. 2019 20:25

prebuď sa z letargie, nedaj na Tvoje dojmi. Prejdi sa trocha po svete a ostal by si prekvapený. V anglicku, nie je hádam žiadna požičovňa, čo by neponúkala 500-ku, zmier sa stým, že na západ o škody, sú proste 5-stovky obľúbené.

Odpovědět  |   | 
Valer  |  23. 06. 2019 23:20

Vysiel si ty niekedy aj von zo svojej vesnice do sveta?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 06. 2019 06:39

Proč tady trolíš místo abys řešil svůj komplex s holkama? To, že dá holka přednost Fiatu 500 před tebou, je jen důkaz dobrého vkusu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2019 09:36

tyhle paauta (F500, mini, beetle,2CV) expandovaly po válce aby motorizovaly západ a dostali pěstitele oliv a chovatele koz do fabrik - nic jinýho na silnicích kromě náklaďáků tehdy nebylo. Proč se vyrábí a prodávaj dodnes je nevysvětlitelná záhada.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 06. 2019 11:50

Sice se prodávají dodnes, ale daleko hůř než po té válce. Kdysi nejprodávanější segment miniaut je dnes v Evropě na chvostu a dál padá. V podstatě ten segment drží jenom pár modelů, mezi nimi ta 500, které ještě mají lokální zájemce (500/Panda je záležitost především Itálie, Twingo Francie a Up Německa) a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 06. 2019 09:46

fiat bol dobra alternativa k drahsim kolegom ako napr MINI ... zaklad v dobrom predaji bol, ze imageove auto za dobru cenu ... som zvedavy ako budu kupovat predrazenu elektro blbost a vyhodia za FIAT 25-30k ... s tymto si znici fiat jedinu dojnu kravu ....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A