Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

iks  |  23. 06. 2019 17:41

Pořád mám dojem, že Fiat 500 je divný nepraktický auto pro single přestárlé slečny, kterým před pár hodinama dotikaly biologické hodiny a už nejdou natáhnout. Asi těch singlovek v evropě bude hodně, kariera a kariera a pak tyhle ženský brečí, že nemaj rodinu a jako útěchu si jdou po čtyřícítce koupit ošklivou růžovou pětistovku, svazek umělohmotnejch tulipánů a kabelkovou parodii na psa. Interier má pětistovka jako z autíčka na autodromu, teď tomu přidaj i tu baterku a tyč na sbírání elektriky a značka Fiat může vesele zkrachovat. Námluvy s Renaultem, který jako jeden z mála zájemců, mohl automobilku Fiat zachránit, nějak nevyšly. V tabulkách prodejů osobních aut, se už Fiat pár let vůbec nevyskytuje. Konec kdysi slavné značky je blízko a ani single přestárlé slečny značku Fiat, dle mého skromného názoru, nezachrání.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  23. 06. 2019 18:35

co to žvaníš za nesmysly, zvedni se od počítače a zajed za kopec a podívej se jaký auta tam jezdí. Nesedíš náhodou v budce u parkoviště v bolce? Viděls někdy interiér fiata.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  23. 06. 2019 19:44

Souhlas, je škodofilní dement. Fiat 500 je prostě hezčí Panda, kvalitativně poměrně vysoko na to, že se to vyrábí v Polsku. Jeden máme doma a celkové náklady na servis tohoto 10 let starého kousku nepřesáhnou 7tis / ročně včetně STK a pneu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  25. 06. 2019 21:26

právě proto, že v Polsku. Kdyby v Itálii, tekl by z něj olej dřív

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2019 18:50

Dekujeme za prednasku, profesore Klausi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 06. 2019 20:25

prebuď sa z letargie, nedaj na Tvoje dojmi. Prejdi sa trocha po svete a ostal by si prekvapený. V anglicku, nie je hádam žiadna požičovňa, čo by neponúkala 500-ku, zmier sa stým, že na západ o škody, sú proste 5-stovky obľúbené.

Odpovědět  |   | 
Valer  |  23. 06. 2019 23:20

Vysiel si ty niekedy aj von zo svojej vesnice do sveta?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 06. 2019 06:39

Proč tady trolíš místo abys řešil svůj komplex s holkama? To, že dá holka přednost Fiatu 500 před tebou, je jen důkaz dobrého vkusu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2019 09:36

tyhle paauta (F500, mini, beetle,2CV) expandovaly po válce aby motorizovaly západ a dostali pěstitele oliv a chovatele koz do fabrik - nic jinýho na silnicích kromě náklaďáků tehdy nebylo. Proč se vyrábí a prodávaj dodnes je nevysvětlitelná záhada.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 06. 2019 11:50

Sice se prodávají dodnes, ale daleko hůř než po té válce. Kdysi nejprodávanější segment miniaut je dnes v Evropě na chvostu a dál padá. V podstatě ten segment drží jenom pár modelů, mezi nimi ta 500, které ještě mají lokální zájemce (500/Panda je záležitost především Itálie, Twingo Francie a Up Německa) a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 06. 2019 09:46

fiat bol dobra alternativa k drahsim kolegom ako napr MINI ... zaklad v dobrom predaji bol, ze imageove auto za dobru cenu ... som zvedavy ako budu kupovat predrazenu elektro blbost a vyhodia za FIAT 25-30k ... s tymto si znici fiat jedinu dojnu kravu ....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A