„Trhněte si nohou!“, vzkazuje Mini konceptem hybridní koloběžky

Na autosalonu v Los Angeles nejsou k vidění jen auta. Třeba Mini sem přivezlo koncept koloběžky. Je to ale svým způsobem hybridní koloběžka, neboť má akumulátor a na jedno nabití ujede 15 až 25 km s maximální rychlostí 25 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vypojit z nabíječky, vyndat z kufru, rozložit, trhnout si a vyrazit. Jistě, je to tak trochu zbytečnost, ale každý občas potřebuje zbytečnou hračku

Hybridní koloběžka? Ano, elektromotor se totiž zapojí do práce až po překročení určité rychlosti, takže se musíte rozjet pěkně postaru. Musíte si prostě pořádně „trhnout nohou“.

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Koloběžka má hmotnost 18 kg a nabíjet ji můžete jak z klasické domácí zásuvky, tak i z dvanáctivoltové zástrčky v autě, což je určitě užitečné. Navíc je skladná a vejde se do kufru nového Mini.

Koloběžka Mini Citysurfer dokonce disponuje systémem nastavitelné rekuperace, takže můžete třeba při jízdě z kopce pomalu dobíjet baterie. Samozřejmě má také na každém kole mechanickou brzdu. Zatím není jasné, jestli se něco takového objeví v nabídce příslušenství automobilky Mini. Zájem by o to ale určitě byl.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků