Dnes mám trochu rejpavou a tak mi to nedá - pokud vím tak se Delta proslavila ve skupině A. Ve skupině B jezidili s 037 a delta S4 toho moc vyhrát nestihla (víme proč ne?). Takže až Delta HF-4WD získala titul, a pak ještě několikrát její evoluce.
juhu delta je spat.Dufam ze to bude aspon z polovice take dobre auto ako delta I(831).S tou rally mas pravdu v sk. b bola delta s4 nevodilo sa im nejak zle ale potom prisla havaria heriho toivonene.V novozriadenej sk A to lancia valcovala :Delta 4wd potom prva integrale 8v potom Integrale 16va dalej evo.od roku 87 po 92.Neviem zkade beru redaktori informácie o novej integrale.Bude dost tazke postavit auto aby bolo rovnako dobre ako predosla integrale.Otazny je motor aspon ja neviem o zaidnom pripravovanom 2,0 turbo vo Fiat group.A dat tam pripravovaní 1,8 turbo z alfy by bola hanba podla mna.Myslim teraz civilnu integrale ak bude.Ak bude len pre wrc tak to bude akurat dobra reklama:)
Lancia Delta ve verzi HF Integrale byla podle me nejhezci auto pro rally. Delta v S4ce vypadala uz jak monstrum ;-) . Ze zverejnenych foto vypada slusne. Zadek mi trochu pripomina VolvoC30. Hlavne produkcni verze bude prece jen uhlazenejsi. Na diskuze o wrc jsou tu ale jine servry, ktere se tim zabyvaji a tak drobne nepresnosti ohledne uspechu delty ve skupine B mi nevadi ani trochu, navic je to napsano dost obecne. Pokud by se Fiat rozhodl jit do wrc, tak je pouziti znacky Lancia logickym krokem. Myslim, ze ale budou cekat na FIA ohledne vyvoje pravidel
pošlete jí takhle do světa, prosím prosím prosím.. !! :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.