Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

Dušan  |  09. 02. 2017 13:12

No to je tedy trest. Musí postavit stanice, které jim přesně zapadají do plánu přejít na elektropohon a na nabíjecích stanicích do budoucna vydělávat.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 02. 2017 15:06

zpocatku a jeste nejakou dobu budou dobijeci stanice prodelecne, rychlodobijeci stojan proste neni levna zalezitost, ani vystavba a privedeni dostatecnych siti neni zrovna lace, a pak si provozuj neco co musis servisovat a udrzet v provozuschopnem stavu

vem si ze za rychlonabijeci misto jake provozuje treba CEZ das s prehledem okolo 1.2-1.5 milionu korun, rocni udrzba toho stojanu da klidne 10-15 tisic v pripade ze bude relativne neporuchova a technik se tam podiva jen 2x rocne aby ji promeril, a kdys das nejakou cenu podle casu a vykonu dobijeni kde 1kWh vychazi treba na 6 korun v prumeru, tak se na tebe sesipou nespokojeni elektromobilisti ze oni doma prece nabijej za 2 kacky za kWh a 6 korun ti za to proste platit nebudou

pri trose stesti a dobre lokaci i s touhle cenou denne "vytocis" treba 0.4 MWh a tedy stojan udela za den zisk na elektrine nejakych 16 stovek, za rok v lepsim pripade 200-400 tisic, pritom do daneho nabijeciho mista jsi dal 1.5 milionu, navratnost v nedohlednu, po 2-3 letech to zacne bejt poruchove a misto 10-15k rocne to je najednou 50 rocne, no zadna prochazka ke zbohatnuti to fakt neni tohle zacne bejt zajimave jako dobrej business az se zaprve EV poradne rozsirej a budou je mit i lidi co nemaj kde jinde nabijet a zadruhe az poklesne vyrazne cena nabijeci infrastruktury treba na polovinu a bude to tedy o 300-400 tisic levnejsi

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 02. 2017 00:21

400kWh za den? To odpovídá 40kg benzínu (po přepočtení účinnosti dejme tomu 120l), takže jste jaksi úplně mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2017 13:36

Ja opravdu nechapu, proc vw neopusti trh v Usa. Jaky uspesny model maji pro tento trh, vzdyt za poslednich deset let, tam nevydelali ani cent a ted jeste budou calovat nesmyslny pokuty. Jejich dcerina firma mela vyhlasit bankrot a nazdar ....

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  09. 02. 2017 16:15

V nadpise j suma 2miliardy dolarov a v clanku sa pise o 2miliardach korun. Cize ako? Inak redaktor by mal pochopit, ze nejake CK nikoho nezaujimaju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 02. 2017 17:35

Kecáš, asi máš špatné informace. Spekulanti v současné době skupují české koruny s vidinou brzkého zisku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 02. 2017 21:59

První Češi se rozhodli podat žalobu kvůli Dieselgate https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/prvni-cesi-... ...

Odpovědět  |   | 
Jcc Iqi iou  |  10. 02. 2017 10:31

To je naprosty nesmysl. Prvni Cesi rozhodne zadna auta nemeli a navic jsou jiz davno po smrti.

(Sorry. Rozhodne z Tebe nechci delat debila. Jen jsem si nemohl tuhle vtipnou poznamku odpustit, kdyz jsi mi tak krasne nahral. Doufam, ze se pobavi i ostatni. Diky.)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2017 10:50

No počkej, dostaneš mínus, jako já za vtípek s čekou korunou.

Odpovědět  |   | 
vil  |  11. 02. 2017 17:45

Z Kuka debila delat nemusíš....už neee...von to debil už je...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A