zpocatku a jeste nejakou dobu budou dobijeci stanice prodelecne, rychlodobijeci stojan proste neni levna zalezitost, ani vystavba a privedeni dostatecnych siti neni zrovna lace, a pak si provozuj neco co musis servisovat a udrzet v provozuschopnem stavu
vem si ze za rychlonabijeci misto jake provozuje treba CEZ das s prehledem okolo 1.2-1.5 milionu korun, rocni udrzba toho stojanu da klidne 10-15 tisic v pripade ze bude relativne neporuchova a technik se tam podiva jen 2x rocne aby ji promeril, a kdys das nejakou cenu podle casu a vykonu dobijeni kde 1kWh vychazi treba na 6 korun v prumeru, tak se na tebe sesipou nespokojeni elektromobilisti ze oni doma prece nabijej za 2 kacky za kWh a 6 korun ti za to proste platit nebudou 
pri trose stesti a dobre lokaci i s touhle cenou denne "vytocis" treba 0.4 MWh a tedy stojan udela za den zisk na elektrine nejakych 16 stovek, za rok v lepsim pripade 200-400 tisic, pritom do daneho nabijeciho mista jsi dal 1.5 milionu, navratnost v nedohlednu, po 2-3 letech to zacne bejt poruchove a misto 10-15k rocne to je najednou 50 rocne, no zadna prochazka ke zbohatnuti to fakt neni
tohle zacne bejt zajimave jako dobrej business az se zaprve EV poradne rozsirej a budou je mit i lidi co nemaj kde jinde nabijet a zadruhe az poklesne vyrazne cena nabijeci infrastruktury treba na polovinu a bude to tedy o 300-400 tisic levnejsi