Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

Dušan  |  09. 02. 2017 13:12  |  [109.84.0.xxx]

No to je tedy trest. Musí postavit stanice, které jim přesně zapadají do plánu přejít na elektropohon a na nabíjecích stanicích do budoucna vydělávat.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 02. 2017 15:06  |  [188.120.212.xxx]

zpocatku a jeste nejakou dobu budou dobijeci stanice prodelecne, rychlodobijeci stojan proste neni levna zalezitost, ani vystavba a privedeni dostatecnych siti neni zrovna lace, a pak si provozuj neco co musis servisovat a udrzet v provozuschopnem stavu

vem si ze za rychlonabijeci misto jake provozuje treba CEZ das s prehledem okolo 1.2-1.5 milionu korun, rocni udrzba toho stojanu da klidne 10-15 tisic v pripade ze bude relativne neporuchova a technik se tam podiva jen 2x rocne aby ji promeril, a kdys das nejakou cenu podle casu a vykonu dobijeni kde 1kWh vychazi treba na 6 korun v prumeru, tak se na tebe sesipou nespokojeni elektromobilisti ze oni doma prece nabijej za 2 kacky za kWh a 6 korun ti za to proste platit nebudou

pri trose stesti a dobre lokaci i s touhle cenou denne "vytocis" treba 0.4 MWh a tedy stojan udela za den zisk na elektrine nejakych 16 stovek, za rok v lepsim pripade 200-400 tisic, pritom do daneho nabijeciho mista jsi dal 1.5 milionu, navratnost v nedohlednu, po 2-3 letech to zacne bejt poruchove a misto 10-15k rocne to je najednou 50 rocne, no zadna prochazka ke zbohatnuti to fakt neni tohle zacne bejt zajimave jako dobrej business az se zaprve EV poradne rozsirej a budou je mit i lidi co nemaj kde jinde nabijet a zadruhe az poklesne vyrazne cena nabijeci infrastruktury treba na polovinu a bude to tedy o 300-400 tisic levnejsi

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 02. 2017 00:21  |  [85.70.129.xxx]

400kWh za den? To odpovídá 40kg benzínu (po přepočtení účinnosti dejme tomu 120l), takže jste jaksi úplně mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2017 13:36  |  [141.0.15.xxx]

Ja opravdu nechapu, proc vw neopusti trh v Usa. Jaky uspesny model maji pro tento trh, vzdyt za poslednich deset let, tam nevydelali ani cent a ted jeste budou calovat nesmyslny pokuty. Jejich dcerina firma mela vyhlasit bankrot a nazdar ....

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  09. 02. 2017 16:15  |  [178.143.67.xxx]

V nadpise j suma 2miliardy dolarov a v clanku sa pise o 2miliardach korun. Cize ako? Inak redaktor by mal pochopit, ze nejake CK nikoho nezaujimaju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 02. 2017 17:35  |  [95.173.78.xxx]

Kecáš, asi máš špatné informace. Spekulanti v současné době skupují české koruny s vidinou brzkého zisku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 02. 2017 21:59

První Češi se rozhodli podat žalobu kvůli Dieselgate https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/prvni-cesi-... ...

Odpovědět  |   | 
Jcc Iqi iou  |  10. 02. 2017 10:31  |  [149.238.52.xxx]

To je naprosty nesmysl. Prvni Cesi rozhodne zadna auta nemeli a navic jsou jiz davno po smrti.

(Sorry. Rozhodne z Tebe nechci delat debila. Jen jsem si nemohl tuhle vtipnou poznamku odpustit, kdyz jsi mi tak krasne nahral. Doufam, ze se pobavi i ostatni. Diky.)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2017 10:50  |  [95.173.78.xxx]

No počkej, dostaneš mínus, jako já za vtípek s čekou korunou.

Odpovědět  |   | 
vil  |  11. 02. 2017 17:45  |  [178.40.187.xxx]

Z Kuka debila delat nemusíš....už neee...von to debil už je...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 45 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A