Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

Skrze dceřinou společnost musí americké zastoupení Volkswagenu investovat 2 miliardy dolarů. Poputují do infrastruktury a vývoje služeb pro elektromobily a jejich majitele ve Spojených státech.
Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

Na příkaz úřadů ve Spojených státech vzniká dceřiná společnost Volkswagenu příznačně nazvaná Electrify America. Jako specifický druh trestu za emisní skandál Dieselgate investuje příštích třicet měsíců dvě miliardy dolarů.

Škoda | Volkswagen | Dieselgate

Německý soud nařídil vykoupení Škody Yeti s problematickým TDI

Peníze poputují především na výstavbu více než pěti set nabíjecích stanic ve městech i mimo ně. Další aktivity se budou zaměřovat na různé pilotní programy. Řeč je například o sdílení elektromobilů, či elektrifikované taxislužbě v Kalifornii.

Volkswagen | Život řidiče | Dieselgate

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto  

Společnost bude sídlit ve státě Virginia. Dlouhodobě zaměstná čtyřicet až padesát lidí.

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků