Travis Pastrana je hlavní hvězdou nové Gymkhany. Předvedl neskutečnou jízdu

Motocyklový závodník převzal otěže po Kenu Blockovi. Jeho první díl nastavil laťku hodně vysoko.

Včera byla oficiálně uvedena další divoká jízda s názvem Gymkhana, která již mnoho let baví internet. Synchronizovaná jízda se závodním rallye speciálem je nápadem automobilového závodníka Kena Blocka, který však s pálením pneumatik před kamerou skončil. V aktuálním dílu tak vystupuje Travis Pastrana, kterého znají především fanoušci motorek.

Ken Block upravuje nejošklivější Ford Mustang historie. Říká mu Hoonifox

Ken Block upravuje nejošklivější Ford Mustang historie. Říká mu Hoonifox

Jízda se odehrává v americkém Marylandu a Pastrana sedlá závodní speciál Subaru WRX STI o výkonu 862 koní a s točivým momentem 900 N.m. Speciál od Subaru Motorsport USA má karbonovou karoserii a na kost oholený interiér. Díky tomu váží pouhých 1190 kilogramů. 

Pokud máte rádi zběsilou akční jízdu plnou pálení pneumatik a skoků, jste rozhodně na správné adrese. Pastrana předvedl brilantní jízdu a velkým finále posunul laťku celé Gymkhany o mnohem výš. Na úzké silnici rozpálil svůj vůz až na 204 km/h a v této rychlosti najel na skokánek.

Ken Block se projel s novým Fordem Mustang Mach-E. Hodnocení bylo jasné předem

Ken Block se projel s novým Fordem Mustang Mach-E. Hodnocení bylo jasné předem

Jako bonus na závěr uvidíte záběry z parku Pastranaland ze stejného města. Ostatně Travis zde vyrůstal. Nadějní jezdci z posledních záběrů Gymkhany mohou být dalšími hvězdami Travisova impéria extrémních sportů Nitro Circus.

TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků
Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

Renault Captur E-Tech 160 (1. díl)

Testovací auta se u nás zpravidla zdrží necelý týden. S plug-in hybridním Renaultem Captur však máme troch větší plány.

8.  1.  2021 | Jan Mička | 14 příspěvků