Transporter je „International Van of the Year“

Mezinárodní porota, tvořená novináři se specializací na užitkové vozy z 24 evropských zemí, rozhodla o tom, že nejlepším lehkým užitkovým vozem roku 2016 je šestá generace úspěšného modelu z Hannoveru. Volkswagen Transporter získal toto prestižní ocenění již potřetí v historii.
Transporter je „International Van of the Year“

„Legendární model Transporter vyrábíme už přes 60 let. Během této doby došlo k mnoha proměnám jeho designu i techniky. Co se nemění, jsou charakteristiky a hodnoty, na kterých tento výjimečný lehký užitkový vůz stojí. Pod dosavadními úspěchy Transporteru jsou podepsány jeho silné stránky v podobě bezpečnosti, prostornosti, praktičnosti, spolehlivosti a komfortu. Těmito vlastnostmi se může pochlubit i jeho nejnovější, v pořadí již šestá generace. Věříme, že bude svým zákazníkům sloužit minimálně stejně dobře jako všechny předchozí. Dosavadní prodejní výsledky, pozitivní ohlasy zákazníků i prestižní ocenění IVOTY 2016 nás přesvědčují, že se to zatím daří na výbornou,“ říká Jan Procházka, vedoucí divize Volkswagen Užitkové vozy.

Ocenění „International Van of the Year“ (Mezinárodní lehký užitkový vůz roku) převzal předseda představenstva značky Volkswagen Užitkové vozy, Dr. Eckhard Scholz, v rámci veletrhu „Solutrans“ v Lyonu od předsedy poroty Jarlatha Sweeneyho: „Prestižní ocenění International Van of the Year 2016 pro naši modelovou řadu T je symbolickým vyjádřením výkonu našeho týmu, který udělal z naší hannoverské ikony správnými opatřeními nejlepší lehký užitkový vůz. V tomto pro nás těžkém období máme z tohoto ocenění o to větší radost a spatřujeme v něm signál a povzbuzení pro úspěšný start do roku 2016, který přinese mnoho událostí.“

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků