Tramonto a Latigo, pětisetkoňové sporťáky pro náročné

Pokud se někdo ze čtenářů chystá zapustit kořeny ve Spojených státech, má se na co těšit. Může zde totiž narazit na díla dánského designéra a vývojáře Fiskera Coache, který se zaměřuje na přestavby německých vozů do zcela jiných tvarů a výkonů. Do Frankfurtu přivezl dvojici svých posledních kousků s názvy Tramonto a Latito, které se v této podobě skutečně objeví na trhu. Již v dubnu příštího roku příjde malosérie o 150 kusích od každého modelu.

Klepněte pro větší obrázek
Tramonto a Lagito

Prvním z nich je kabriolet s názvem Tramonto. Vůz je postaven na bázi Mercedesu SL55 AMG a dostal kompletně předělaný kabát z dílny výše jmenovaného designéra. Pod kapotou se také objeví motor o objemu 5,5 l s válci do V a se sériovým výkonem 362 kW (493 k), se kterým vůz sprintuje na stovku za 4,5 s. Druhou modifikací motoru pro tento model si vzal na starost tuner Kleemann a díky kompresoru zvedl výkon na špičkových 448 kW (610 k). Zrychlení se pak zlepší o 0,9 s a dosahuje tak fantastických 3,6 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tramonto

Druhý z modelů, který spatří světlo světa příští rok, bude přepracované BMW řady 6 s názvem Latigo. Pod zcala přepracovaným kabátem se nachází buď standardní motor o objemu 4,8 l s válci do V a výkonem 270 kW (367 k) nebo na přání desetiválec z BMW M6 s výkonem 404 kW (550 k). Bohužel k tomuto modelu nejsou k zatím dispozici dynamické parametry.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Latigo

Doporučujeme

Články odjinud