Tramonto a Latigo, pětisetkoňové sporťáky pro náročné

Pokud se někdo ze čtenářů chystá zapustit kořeny ve Spojených státech, má se na co těšit. Může zde totiž narazit na díla dánského designéra a vývojáře Fiskera Coache, který se zaměřuje na přestavby německých vozů do zcela jiných tvarů a výkonů. Do Frankfurtu přivezl dvojici svých posledních kousků s názvy Tramonto a Latito, které se v této podobě skutečně objeví na trhu. Již v dubnu příštího roku příjde malosérie o 150 kusích od každého modelu.

Klepněte pro větší obrázek
Tramonto a Lagito

Prvním z nich je kabriolet s názvem Tramonto. Vůz je postaven na bázi Mercedesu SL55 AMG a dostal kompletně předělaný kabát z dílny výše jmenovaného designéra. Pod kapotou se také objeví motor o objemu 5,5 l s válci do V a se sériovým výkonem 362 kW (493 k), se kterým vůz sprintuje na stovku za 4,5 s. Druhou modifikací motoru pro tento model si vzal na starost tuner Kleemann a díky kompresoru zvedl výkon na špičkových 448 kW (610 k). Zrychlení se pak zlepší o 0,9 s a dosahuje tak fantastických 3,6 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tramonto

Druhý z modelů, který spatří světlo světa příští rok, bude přepracované BMW řady 6 s názvem Latigo. Pod zcala přepracovaným kabátem se nachází buď standardní motor o objemu 4,8 l s válci do V a výkonem 270 kW (367 k) nebo na přání desetiválec z BMW M6 s výkonem 404 kW (550 k). Bohužel k tomuto modelu nejsou k zatím dispozici dynamické parametry.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Latigo

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků