Tramontana: silniční F1 pro dva pasažéry (nové foto)

13 komentářů

kahuna
3. února • 10:32

tak tohle..........je na me trochu moc.............

igorcas
3. února • 10:19

Muj Vette: 505HP / 3.7 sec / $65,000
Tramontana: 500HP / pod 4 sec / E500,000
Existuji na svete blbci, kteri si tento predrazeny Eurotrash koupi?

tuky
4. února • 7:08

kto si kupi US-Trash corvette s mizernou prevodovkou, pruzenim z koca a kvalitou vietnamskych trhovnikov?
// napriek tomu, ze som sevrnej amerike, isiel by som pre 997 a nie pre Chevrolet [even though with one of the coolest name in the car history]

IROC
4. února • 19:15

Hey haluskozrut.
Tahni naspat na Slovensko tam snivaj o 997 a Corvette.

Trpaslik
3. února • 12:10

A kdo bude rychlejsi, az dojedete k prvni zatacce? Ona se rychlost auta nesklada jen z jezdeni na rovinne a tohle nevypada na auto s malou trakci.

IROC
3. února • 22:20

Hovori tie nieco LE MANS?

Z28
3. února • 18:32

Dalsi Pepik / odbornik na auta ktere videl jenom na computru. 

Elvis
3. února • 13:44

tak, tak, ta corvetta to oprie v zakrute kdezto tento "trash" pojde dalej.
 
napisal si to krasne, rychlost NIE JE len o tom ako to zrychluje na rovinke

RoKo
3. února • 8:18

...zeby sa Spaniely nechali inspirovat? :)

tuky
3. února • 1:13

len by ma zaujimala hmotnost

Radek Ondrášík
3. února • 9:41

Našel jsem údaj 900 kg.

tuky
4. února • 7:02

diki; hmm, s m<1t to bude mat riadne cez 1G v zakrute [moj tip = 1.5+G]; az na tu cenu je to paradnu kusok [co bude evidentne velmi spolahlivy]

DVD
3. února • 10:12

900kg týý wole... sem čekal tak do 700max. se pak neni čemu divit že s 500k to zrychluje "jen" za 4s, nebo to má na prd trakci, to musí hrábnout i na 4ku

Doporučujeme

Články odjinud