Trailer k novému Need for Speed je venku. Na obalu také nové BMW M5

Trailer k novému Need for Speed je venku. Na obalu také nové BMW M5

A je to venku. Světlo světa spatřil trailer k nejnovějšímu pokračování oblíbené herní série Need for Speed. Herní nadšenci si už v kalendáři zakroužkovali datum 10. listopadu, kdy se díl s označením Payback dostane na trh. 

Potvrzeno. Ještě tento rok přijde další díl legendární hry Need for Speed

Potvrzeno. Ještě tento rok přijde další díl legendární hry Need for Speed

Záběry ze hry vypadají opravdu slibně. V podsvětí města Fortune Valley se hráči budou muset pomstít kartelu známému jako The House ovládajícího kasina města, ale i kriminálníky a policii. Samozřejmostí jsou různé závody, honičky s policií a bohatá nabídka různých úprav vozů. 

Pozorným očím neušla zajímavost na obalu novinky. Z levé strany vykukuje kousek nejnovější verze BMW M5. To přitom chce bavorská automobilka oficiálně předvést zřejmě až na podzim ve Frankfurtu. 

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků