Traffic Droid: Proč jsou cyklisté práskači opravdu špatný nápad?

vzteklej pes  |  07. 01. 2015 16:52

Cyklisti mi nevadili. Ale posledních asi pět let mi neuvěřitelně lezou krkem. Za to může ta mediální masáž, jak auto je špatně a cyklistika správně. Každej nadává na piráty v béenvé, ale tyhle arogantní nebezpečný blbečky všichni přehlížej? Jednou to došlo tak daleko, že jsem dal jednomu kreténovi na kole přes držku. Ono prostě nepomůže nic než tohle. Jede prostředkem silnice, vykličkovává doprostřed a když na něj zatroubíte, začne ještě prostředníčkama gestikulovat. To chce prostě zastavit a zmlátit takovýho blba. A co pak teprv neosvětlení idioti v centru, šup ze silnice na červenou na chodník, porazit malý dítě, seřvat jeho matku a odjet na červenou pryč. Jojo, cyklistika je hlavně vo pohodě, že jo. To už snad radši islám než cyklistiku.

Odpovědět  |   | 
Lepleš  |  07. 01. 2015 19:09

Je to stejně marná diskuze jako kamioni versus osobáky navzájem se mají za úplný blbce. Každopádně na silnici mají všichni stejná práva a povinnosti takže když jede někdo na kole pomaleji rozhodně není jeho povinnost hned a za každou cenu uhýbat třeba na místech kde by třeba krajnice mohla pro něj být nebezpečná atd. Zase je dobrý si uvědomit, že čím víc bude cyklistů- tím míň bude aut a to snad uznáte všichni že je plus pro všechny. Kolu zdar! Autu zdar!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 01. 2015 19:46

Souhlasim, az na ten islam. To uz radsi kreteny na kole, ti nam (zatim) nepodrezou krky nebo se nevyhodi do vzduchu.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  07. 01. 2015 22:13

no troska je rozdiel v tom, ze ked do niekoho nabura blbecek na bicykli, tak mozno niekomu zlomi rebro. ked do niekoho nabura blbecek v aute, tak mozno rozslaha pocetnu rodinu na masovu kasicku.
ale samozrejme aj cyklisti musia dodrziavat zakon a ked nie, treba ich tvrdo postihovat.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  08. 01. 2015 08:26

Když jede auto večer beze světle, je to spíše náhody, opomenutí, u cyklistů ....tradice! Když jede auto na červenou, je to výjimka s mastným flastrem, pokud ho chytí, u cyklistů, tradice.... a když vletí cyklista zezadu do auta, že to neubrzdil, je vinen řidič, že na to dupnul.. když neosvětlenému cyklistovi uděláte autem z prdele garáž, máte průšvih vy, že jste se nevěnoval dostatečně provozu....

Odpovědět  |   | 
Mira  |  08. 01. 2015 11:10

Ty bys potřeboval náhubek a vodítko, vzteklej pse!

Já to vidím z obou stran a prostě kreténi jsou na obou stranách. Jeden debil mě málem srazil na přechodu, když už měl dávno červenou a na přechodě zelená(na kterou jsem tam čekal, nikoliv vjel na kole v plné rychlosti, byl jsem tak asi metr ve vozovce, když se ten debil přehnal metr přede mnou asi ve 100km/h odhadem ) a naopak jsem potkal na kole cyklistu, kterej jel v úplné tmě neosvětlenej, bez reflexních prvků, prostě magor a sebevrah. Viděl jsem ho tak maximálně 10 mterů před sebou a to vidím reflexní prvky tak na půl kiláku.

Odpovědět  |   | 
Fous  |  09. 01. 2015 13:50

Vy jezdíte na kole po přechodu??? A po chodníku? LOL . Jinak naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 01. 2015 16:53

takže cyklisti pravidla čr. Jezdí se co nejvíc při pravém okraji vozovky to mě dokáže nasrat. Jezdí se za sebou ne vedle sebe. Za další jedna blikačka o svítivé pĺoše 2cm čtvereční fakt není vidět. Za další mějte povinnou výbavu na kole. Doporučuji reflex vestu a svítit jak vánoční stromeček. Za další účastníci silničního provozu musí přes den svítit. Tzn lkv pkv takže i vy cyklisti.
Vaše tělo je deformační zona a když vás naberu autem v kilu v noci že jste byli blbě osvětlení váš průser mě je to putna.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  07. 01. 2015 23:03

A pohledem druhé strany - jezdit co nejvíc u pravého kraje je sice správné, ale často dost problémové až nemožné. A když pracně šlapeš a prolítneš už několikátou díru za sebou, tak je to vážně velice nasr..vací. Tohle je potřeba si uvědomovat taky.

Odpovědět  |   | 
Mira  |  08. 01. 2015 11:16

A hlavně nebezpečné, když kvůli díře spadneš, tak máš velkou pravděpodobnost, že tě něco sejme

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  07. 01. 2015 23:18

Obecně. Jezdím jak autem, tak občas náklaďákem a i na kole. A v každé situaci se vždy snažím vžít to toho druhého a uvědomit si jaké má možnosti a jak situace vypadá z jeho pohledu (někdy překvapivě jinak).
A to je přesně to, co v české společnosti tragicky chybí - byť jen minimální ochota respektovat toho druhého. Jsme vedeni k egoismu, sobectví a ignorantství. Každý se domnívá, že si může dělat co chce a nikdo že nemá právo mu říkat co má dělat, nebo že nikomu není nic do toho jak jede a jak se na silnici chová. Nesnášíme se navzájem a všichni považujeme toho druhého za nepřítele, se kterým by se mělo zatočit. Proboha proč? Vždyť jsme všichni lidi a měli bychom se chovat navzájem slušně, respektovat se a vycházet si vstříc, jako vychovaní, civilizovaní lidé 21. století. Už třeba jen proto, že za chvíli budeme sami zase v té opačné situaci a určitě pak budeme rádi za vstřícnost jiných.
Takže moc prosím, buďme k sobě slušní a ohleduplní. Vrátí se vám to.
Děkuji.

Odpovědět  |   | 
Maca  |  29. 05. 2015 12:30

Lip bych to asi nenapsal...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  07. 01. 2015 17:17

Takže největší prasata na silnicích natáčejí přestupky a práskají? To je trošku pokrytecké, ni? Doufám, že je dotyční zažalují za to natáčení, jelikož je na nich viditelná RZ. Ať se jim to práskání vyplatí...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 01. 2015 17:38

Vůbec nejhorší je legalizace udavačů a vytváření společenské atmosféry, že to je v pořádku. Není, jsou to udavači, stejní udavači jako za germánské okupace, jako za švarcíkova rakouska-uherska, jako za klemova socialismu pořád to jsou práskači ...... morální odpad.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  07. 01. 2015 22:41

odhalovanie zlocinu moze byt nemoralne iba pre toho co sa boji odhalenia jeho zlocinov

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  08. 01. 2015 00:05

nemorální je to z toho důvodu, že bonzáci nebonzují kvůli nějaké spravedlnosti, ale kvůli tomu, aby druhému uškodili nebo z toho měli vlastní prospěch

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 01. 2015 11:07

Vznikne státní represivní aparát založený na anonymním udavačství. To je nejhorší varianta státní správy. Pimprlové divadýlko s volbama a parlamentem slouží jen k legalizaci naprosto nejhorších prasáren.

Odpovědět  |   | 
noname  |  09. 01. 2015 20:10

Co nebo kdo vlastně nutí ty, kteří jsou "potravou" pro práskače, dělat přestupky? Když jezdíte podle pravidel, nějaká otravná pumpička má smolíka, ne?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 01. 2015 15:32

Toto je ten nejhorší postoj...... když máš čisté svědomí tak ti nemusí vadit, že tě odposlouchávají, že tě sledují tvou vlastní kamerou na mobilu, na monitoru, na televizi, že ti sledují mailovou poštu, že ti sledují transakce kartou.....

Odpovědět  |   | 
yoggi  |  07. 01. 2015 17:40

Blbec sa najde medzi cyklistami, vodicmi (osobne auto, nakladne, autobus, motorka). To nie je o tom ci je cyklista alebo nie to je o cloveku. Ak je raz blbec tak sa tak chova ci ide na bicykli, aute, motorke..........................................................

p.s.: ja to beries z pohladu ako vodic a cyklista

Odpovědět  |   | 
xx  |  07. 01. 2015 17:42

Jezdím na kole i autem, tak vím jaký je to z obou pohledů. Co mě nejvíc štve je neosvětlenej cyklista. Ale Když jedu na kole po úzké cestě, taky jedu uprostřed pruhu, protože když jedu po kraji, tak si kdejaký hovado myslí, kolik tam má místa a skoro mě drnkne zpětným zrcátkem o loket. Když jede skupina třeba 10 cyklistů tak je taky lepší, když jedou dva vedle sebe. Lépe se předjíždí 5 kol za sebou než 10... Podle zákona se myslím může jet vedle sebe ve dvojici. Jiný je to na široké cestě, kde místo na předjetí v jednom pruhu je.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 01. 2015 21:51

Na úzkých cestách taky jedu dál od kraje, pokud nejsou namalované čáry. Nemám problém se autu uhnout, ale mám problém nechat se záměrně a agresivně vytlačovat někým,kdo opovrhuje ostatními.
Cyklisté vedle sebe jet nesmí. Pokud jede skupina, musí být zřetelně označena a nějakým způsobem "vedena", aby bylo zřetelné, že tam je. Není nic horšího, než dva šlapálisti vedle sebe někde pod stromy... Typicky za jasného letního dne, na hezkém přechodu ze světla do stínu...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 01. 2015 19:03

Vymyslet takový paskvil titulek muselo dát hodně práce

Odpovědět  |   | 
Edimax  |  07. 01. 2015 20:33

Mrtvý cyklista dobrý cyklista. Nespočítal bych kolikrát jsem litoval,že nemám ve předu v masce lehký kulomet.Neosvětlený,opilci,sotva lezoucí důchodci,magoři oblečení jako pestrobarevný papoušek všechno je to jedna verbež.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 01. 2015 21:47

Mrtvý řidič, dobrý řidič. Neosvětlení, opilí, nesledující provoz, násilně si vynucující přednost a právo jízdy, machři dokazující za každou cenu, svou nadřazenost, motající se v provozu jak vítr v bedně, zmatení a arogantní, agresivní... A je jich takových více, než cyklistů.
Smrt hlupákům, jako jsi ty, když přeješ nám, cyklistům, smrt.

Odpovědět  |   | 
matkooo  |  07. 01. 2015 22:23

podla mna by sa mala zaviest povinne takzvana "autoskola" pre cyklistov pre vsetkych. ved polovica cyklistov neovlada poriadne ani dopravné znacky, nerespektuju to ze cyklisti musia jazdit za sebou.osvetlenie odrazky a dalsie veci vyplivajuce zo zakona. niet nad to ked stretnem dvoch ziletkarov vedlaseba na uzkej ceste v zakrute. tak isto ako prepletanie medzi autami na krizovatke. alebo nejakeho kaskadera v noci bez co i len odrazky. jazdim dost na bicykli po cestach a moje pravidlo je: byt videny. preot jazdim tak aby ma vodici s prehladom registrovali a mohli tomu prisposobit jazdu a neskacem im zbytocne pod kolesa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2015 07:51

Ale to jsme se na základce jako děti učili! Dvě hodiny teorie, značek a spousty dalších věcí a pak jízdy na kole venku. Na závěr "průkaz s razítkem"... Jenže to byl rok 87...

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  07. 01. 2015 23:45

Mám pocit, že s cyklisty a jejich naschvály to bylo nejhorší zhruba v púlce 90. let. Od té doby těch nejtvrdších naschválů ubylo, mám pocit že mnoho z těch "neohrožených" už nežije. Ono jet na kole po frekventovanbé silnici 1. třídy na kole a ještě schválně najíždět před přijíždějícími auty až k dělicí čáře je v podstatě regulérní sebevražda. Troubení nepomáhalo a nepomáhá dodnes, co pomáhá je tvrdé přibrždění, aby kvikly gumy.
Co je dodnes v podstatě naprosto normální je nedávání přednosti v jízdě - prostě cyklista vyletí bez rozhlédnutí z boční vedlejší ulice a vlítne na hlavní, asi v představě že moc místa nezabere a nějak se vejde. Spousta kolařů taky jezdí stylem "čumim na svoje předni kolo a šlapu, silnice nezajem". A co by se mělo tvrdě hlídat a na co policie masově kašle je osvětlení - zhruba třetina kolařů svítí jak má, třetina má jen blikačku vzadu, zbylá třetina jezdí potmě úplně bez osvětlení. Kdyby si ti trotlové alespoň vzali reflexní vesty a na kola navěšeli odrazky......

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 01. 2015 01:25

Posledni dobou se mi parkrat stalo, ze jsem se plouzil dobreho pul kilometru za cyklistou jedoucim uprostred pruhu. Mozna se ptate, proc tak dlouho. Inu bezpecne jej predjet neslo a i takovy cyklista je pro mne ucastnik silnicniho provozu, ne lovna zver.

Navic mam asi dlouhe vedeni, neb chvili trva, nez mi dojde, ze mne zdrzuje schvalne. Nejak mi unika, proc to nekteri cykliste delaji. Nad zpusobem, jakym si vynucuji respekt a bezpeci, mi zustava rozum stat. I ta tupa slepice prebehne silnici pred autem zleva doprava (ci obracene) a nezustane stat uprostred. Proc nekteri cykliste maji pocit, ze vedouci pozice peletonu vypruzenych ridicu s nohou na plynu chvejici se vztekem, je velmi respektovanihodne a bezpecne misto?

Z posledni doby vzpominam jen na jediny incident, kdy jsem musel kvuli cyklistovi ostre brzdit. A to vlastne jen diky memu strachu ve 100 km/h velmi tesne minout po kraji sporadane jedouciho cyklistu. Kdyz totiz 30 cm od Vas necekane a rychle prolitne auto, je to skutecne na vymenu spodaru. Rozhodne nehodlam riskovat, ze mi nekdo spadne pod kola. Vyhnout se necemu takovemu je o to tezsi, kdyz se Vam tam nekdo temer cpe sam.

Odpovědět  |   | 
Mira  |  08. 01. 2015 11:28

Já se na kole snažím chovat maximálně ohleduplně vůči motoristům(nezavazet a nebrzdit), ale při odbočování vlevo jsem se už taky naučil si najíždět na střed silnice, protože někteří řidiči naprosto ignorují mou upaženou ruku a to jí tam preventivně držím tak 5 vteřin (což je dobrých 50 metrů) a stejně se mi stávalo, že mě při tom začali předjíždět. Bohužel ne jednou :( A dnes mě dokonce kvůli tomu borec vytroubil. Prostě někteří lidé se nesnaží, nebo nechtějí snažit se vžít do ostatních účastníků provozu a musí být za každou cenu králem silnice. Naopak 95% řidičů se snaží ke mě jako cyklistovi být tolerantní a za to jim děkuji

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 01. 2015 13:06

To vite, ne kazdy ridic ma dostatek inteligence, aby pochopil, ze pri odbocovani vlevo potrebuje cyklista prejet z prave na levou stranu. Pokud je cyklista dobre videt jiz z dalky, neni problem zpomalit, ci treba uplne zastavit. Pokud ale videt neni, pak je to skutecne nebezpecne.

Nekdy mam ovsem pocit, ze rada cyklistu trpi ztratou pudu sebezachovy. Nastesti se vetsina cyklistu chova normalne.

Odpovědět  |   | 
Vratislav  |  10. 01. 2015 10:03

K tomu zabírání pruhu, ale i k jiným věcem: http://prahounakole.cz/2014/06/sedm-ohledu-ridic... ...
Vzájemná ohleduplnost je nutná. Zákledam ale je, aby obě strany věděly, co je vlastně pro ty druhé neohleduplné. Zatímco většina lidí, co jezdí na kole, má taky řidičák a jezdí autem, naopak je to podstatně vzácnější a z toho vyplývá řada motoristických předsudků vůči cyklistům...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 58 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 52 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A