Trabanta jsem koupil v roce 1986 jako čtvrtý majitel. Čím jel déle, tak jel lépe. Oprava motoru, nebo převodovky se dala udělat i na prkovišti před barákem.
Kdysi jsem někde narazil na reportáž z amatérských "závodů na dojetí". Principem bylo koupit tady nějakou co nejběžnější a nejobyčejnější, velice levnou ojetou plečku a bez dalších úprav s ní dojet do určeného cíle, tenkrát to bylo do mongolského Ulánbátaru. Taky úžasné dobrodružství spojené se zkouškou české šikovnosti a schopnosti improvizovat. Obdivuju a závidím.
Fantomas: jj to znám, Rallye of low cost cars. Baví se tím hlavně angličani atd. Koupí z fleku nějaké auto za 0-100 Euro a jedou do mongolska no. :-)
Na youtube mají 7 filmů jak byli v Africe, doporučuji shlédnout. Chytlo to i nemotoristy a necestovatele. Jsou to borci, přidat bych se nechtěl (resp s jiným autem) ale fandím jim B-]
Než na fichtlu, to už raději na Simsonu.
Jo a než na Simsonu, to raději na Tenere. A než na Tenere, to raději sedět u televize doma.Vždyť ty stroje přece nevybírali proto, aby se jim dobře jelo.
Tato cesta může být dobrá pro firmy, které si chtějí udělat zajímavý marketing... http://www.youtube.com/watch...
Už jsem to zahlédl v televizi. Takový trabant to hravě zvládne, tomu věřím, ale vydat se na 20.000 km po jižní Americe na pinďouru, tomu říkám odvaha a řidič má můj obdiv. Všem řidičům i strojům držím palce a přeju cestu bez problémů.
Aha, tak to nakonec vyměnil za dvaapůlu. To chápu. A když na generálce nic neodfláknou, tak to dvaapůla zvládne úplně hravě, tomu věřím.
Tak v techto vracich mohou vyrazit jen lide v ramci poharu "Darwinova cena".
Ten Pionýr byl hodně na hraně, ale s Trabanty už toho projeli celkem dost. Doporučuji film http://www.csfd.cz/film/282241-trabantem-nap... ...
tak zase na neupravenych pionieroch presli chlapsi cely kazachstan a spat.
Někdy v 60. letech minulého století projeli 3 češi (Jedlička, Brabenec a Potužník) přes Sinajskou poušt na mopedu Stadion S22, Jawa 50 (typ 555) zvaný Pionýr a skútru Manet 100, ovšem s doprovodným vozidlem Škoda. Potom o tom napsal I.M. Jedlička knihu Stopy míří na Sinaj. Rok před nimi to zkusili nějací 3 američané na silných motorkách a ti tam zahynuli. Hlavní rozdíl oproti těmto současným výpravám asi spočívá v tom, že to v té době byly relativně nové stroje, zatímco tohle jsou spíš ojetiny (veteráni?). Možná by si ti současníci měli vzít také nějaké historické doprovodné vozidlo - třeba Škodu 1203 z TAZ Trnava, aby tam byl zastoupen i nějaký stroj vyráběný na Slovensku. Jenže ta by nejspíš nedojela ani do toho přístavu?
Myslel jsem to tak, že Pionýr byl na hraně ve skupině s Trabanty a Maluchem, nestačil by jim.
Tak jim držím palce a závidím. Vždycky jsem chtěl cestovat jako Hanzelka s Zikmundem.Už se těším na obrázky z výpravy. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.