bolo to postavene na zakladoch Minni Cooperu ci sa mi to len zda. kebyze to vyrabaju dnes tak sa toho preda za rok viac ako povodneho.
Tu inspiraci Mini, alespoň co se proporcí týče jsem z toho také cítil na prvý pohled.Souhlasím s tím, že za rozumnou cenu by se to dalo prodávat i dnes.
Jenomže německý marketing je tak lehce ošálit nejde. Jedna USB zásuvka ve střeše a buch, 100tis. navrch. Jo a dynamický odpuzovač veverek (chodců), buch 30 tis.No a výsledek známe, neprodejné....
K čemu je to dobrý, když je to nedodělaný - na konečný vývoj nebyly prostředky. Takový holub na střeše ze skořápky ala Trabant.
Já myslel, že to je Hjundaj i20, nedávno měli nějaký facelift či co. A on je to Trabáááánt :-D Tra tra tra tra Trabantem to tramtáriééé :-D
nojo mlíčnák....víš vůbec, že trabant se vyráběl na konci s motorem VW-čtyřtakt. Kolik ti bylo před 11 lety roků a asi nemáš dobrý barvocit, rozeznáš superb od octávie??
Vážení přátelé, jsem idiot..
..a blazen do aut. Co ja jsem se kdysi vyzkousel americkych aut se ti ani nesni.. Jupi Jupiiijou:-P
"Vážení přátelé, jsem idiot.."Proč ? Že by se ti to líbilo ? Mě také .Tak to jsem dva:-D
Už první věta vzbuzuje pochyby - "Východoněmecký Trabant můžeme bezpochyby označit za automobilovou legendu z hrstky veleúspěšných lidových vozů...."Legenda snad, ovšem veleúspěšný ani náhodou. Investoři to pochopili hned
Takzvaně úspěšný do doby než si kupující mohli koupit taky něco jiného.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.