Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Trabant.
První Škody s motorem pod přední kapotou mohly na silnice vyrazit už v 70. letech, tedy o dekádu dříve než Favorit. Nucená spolupráce s NDR na základě politické objednávky však všechno pohřbila.
Hadraplán, prchající stan či prostě hadrák. To všechno byly přezdívky vozítka pro invalidy, které zkonstruovali bratři František a Mojmír Stránští.
Trabant je značkou, která má stále hodně příznivců. Auto lze navíc pořídit stále poměrně levně a není ani problém s náhradními díly.
V některých ruských automobilkách se dnes dělají například korejská, japonská , německá i česká auta. Například Moskvič je ale mrtvý...
Před padesáti lety začali v německém Cvikově vyrábět otevřenou verzi modelu Trabant. Nejprve pro vojáky, pak i pro lesníky. O dalších deset let později se objevila i civilní verze
Dnes je u dealerů značek působících na území České republiky možno koupit stovky typů automobilů. V roce 1977 Mototechna našim otcům a dědům nabízela v kategorii osobní auta jen 40 položek
Přes dvě desítky vozů zabavili pracovníci finanční správy během své návštěvy v Muzeu sportovních vozů v Lánech na Rakovnicku. Muzeum před necelými dvaceti lety spoluzakládal závodník a podnikatel Antonín Charouz.
Modelářská firma Herpa vzkřísila někdejší bakelitový zázrak zvaný Trabant. Jak příznačné. Nyní má za jménem nT a je plný inovací.
Spekulací o návratu Trabantu jsme tu měli už hodně. Výrobce modelů Herpa nyní přichází se zajímavým modelem i konkrétní „studii“.
Východonéměcký „bakeliťák“ snad není třeba nikomu představovat. U nás byl rozšířený hlavně v šedesátých až osmdesátých letech.
Uznávaný satirik, kabaretiér a humorista Milan Markovič v našem tradičním rozhovoru prozradil, co si myslí o českých akcích typu "Kryštof" a přiblíží vám, jak obdobné bezpečnostní akce probíhají na Slovensku.
Dvoutaktní motory chrlící páchnoucí plyny do ovzduší a neopakovatelný design i styl provázely v minulosti nezaměnitelné plody někdejšího východoněmeckého automobilového průmyslu - wartburgy a trabanty.
Podobná témata: Příběhy zaniklých značek, Reklama, Kia, Chrysler, Lamborghini, Ferrari, Hatchbacky, Tajné, Chevrolet, Lada, Příslušenství, Cestování, Technika, Dacia, Sedany, McLaren, Design, Renault, GAZ, Volkswagen
Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.
Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?
Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.
Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.
Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.
Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.
Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.
Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.