TPCA Partnerství pro Kolínsko

V letošním osmém ročníku grantového programu Partnerství pro Kolínsko bylo vybráno celkem 15 projektů, které TPCA podpoří částkou čtyři miliony korun. Cílem programu je podpora projektů rozvíjejících region ve třech důležitých oblastech - životní prostředí, bezpečná doprava a vzájemné soužití. Od zahájení grantového programu v roce 2005, TPCA rozdala jeho prostřednictvím na rozvoj regionu celkem 32 milionů korun.

“Dnes slavíme již osmý ročník grantového programu. S naší podporou regionu jsme začali okamžitě po příchodu na Kolínsko a i nadále chceme budovat vzájemný vztah s místem, kde jsme doma. Budovat důvěru a skutečné partnerství,” řekl při včerejším slavnostním předávání šeků v kolínském divadle prezident společnosti Satoši Tačihara.

Slova prezidenta TPCA podpořil také starosta města Kolína, Vít Rakušan: „Za město Kolín mohu říci, že heslo grantového programu Pomáháme tam, kde jsme doma, se v uplynulých letech skutečně naplňuje. Bez podpory TPCA bychom nebyli schopni uskutečnit projekt nazvaný Sejdeme se na ostrově, jehož cílem je přeměnit Kmochův ostrov na oblíbené místo pro aktivní odpočinek Kolíňáků.“

Kolínská automobilka TPCA Toyota Peugeot Citroën Automobile respektuje tradice regionu a významně se podílí na jeho dalším rozvoji. Letos je na oblast životního prostředí věnováno více jak 1,5 milionu korun. Částka pokryje 7 projektů, o dva více než v roce 2011. Druhé místo, co do výše finanční podpory, zaujímají projekty z bezpečné dopravy, které získají přes 1,3 milionu korun. I zde, došlo k navýšení a to celkově o 1 projekt oproti předchozímu roku. V poslední, a neméně důležité, oblasti vzájemného soužití je věnována částka přesahující 1,2 milionu korun.

Od roku 2005 do roku 2012 bylo v rámci grantového programu TPCA Partnerství pro Kolínsko přihlášeno více jak 700 projektů, z toho grantová komise vybrala 145 projektů.

Zdroj: TPCA
 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků