Toyoty FT-86: ladné křivky na nových fotografiích i videu

Líbivý design předprodukční verze sportovního modelu FT-86 od Toyoty, který má navázat na dávné tradice, kdy tato japonská automobilka ještě uměla vytvořit skutečné auto pro radost a sportovní zážitek, vznikal po několik dlouhých měsíců v designovém centru ve francouzském Nice a s výsledkem jsou tvůrci zřejmě nadmíru spokojeni. A právě proto se nám snaží zkrátit čekání na sériovou verzi novou sadou fotografii a novým videem, na němž si tuto dravou „Japonku“ můžeme prohlédnout detailněji.

Nová sada se více zaměřuje na některé detaily, jako třeba provedení zadního difuzoru, nebo palubní desky, které jasně naznačuje, že od výroby si model ještě stále drží viditelný odstup. Odhaduje se přitom, že Toyotu FT-86 poprvé uvidíme v katalozích prodejců začátkem roku 2012.

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků