Toyotu C-HR GR Sport už koupíte i u nás. Za akční cenu nabídne i tužší podvozek

54 komentářů

-
25. ledna • 17:54

Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.
Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.
https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ...
https://www.motorkari.cz/tema/... ...
Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…
Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním, hezky napsáno - odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ...
Je tam mimo jiné napsáno:
Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.
Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.Jak se chová Troll
Lidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.
„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“
Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti (kluby fandů značek,...).
Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v nejlepším pořádku...

.
24. ledna • 7:28
lebka75
23. ledna • 19:27

na naše silnice si ještě za příplatek pořídit tužší podvozek :-O . Už první C-HR mělo podvozek zbytečně tvrdý a uskákaný, teď s 2.0 motorem konečně naladily podvozek trochu do komfortu i když to stále na okreskách není ono. Ale připlácet si za tužší podvozek mi přijde jako pěkná hloupost ;-)

.
23. ledna • 20:20

Tužší podvozek ne vzdy znamena mene komfortu. Prave naopak dokaze zfiltrovat vice der, pokud je opravdu dobre nastaven.
A proc vam se to nelibi, asi protoze nemate nic pro srovnani a jen plane plkate panacku

lebka75
23. ledna • 23:11

Ty chudáčku já v životě vlastnil a řídil víc aut, než ty sis vyměnil ponožek. Tak tu nemel moudra o filtrování nerovností tvrdým podvozkem

.
23. ledna • 23:23

Něco pro tebe dutá lebko hloupáhttps://autoroad.cz/zajimavosti/97852-myty-o-...

__
24. ledna • 19:30

To nemůže být pravda, to je psáno česky. Jedině odkaz na anglicky psané články je pravdivý.
Napsal jsem to správně, že? Přece v Česku žijí jen samí pitomci a proto žiješ v zahraničí a nikdo ti odsud nesahá ani po okraj tvých srolovaných podkolenek.
Nějaký hajzl mi vysypal odpadky do mého obydleného kontejneru.....

.
23. ledna • 23:19

Ale nepovídej .
To jsi toho moc nepochopil blbečku.
Třeba na to přijdeš, když tak si něco o podvozcích přečti, když to nechápeš.
Kretén namyšlený

Fico
23. ledna • 18:00

No to je škaredá mrdka.

.
23. ledna • 18:15

Protoze na ni nemas ty ubozaku
Hujda ti musi stacit,pokud vubec na nove auto mas ,mrdko

petr r. (petrumr)
23. ledna • 18:34

nehádejte se, hyundai a toyota má svoje zákazníky a jestli myslíte na škodovku, tak té už nepomůže nikdo, snad jen stát kromě armády, vojáci nejsou policajti.

Driver
24. ledna • 8:47

Škodovka pro armádu? Vždyť by jí, na rozdíl od hjondé, neměla co dodat. Hyundai jí může dodat od špičkových tanků až třeba po ponorky.

petr r. (petrumr)
24. ledna • 9:32

armáda nakupuje toyota hilux.

.
24. ledna • 8:54

Nemuze nic.
Nema akreditaci.
Dela,pouze to,co se mu dovoli a tim to konci.
Ztratil veskerou duveru a jeho status je oznacen za vysoce korupcni.
Nikdo mu uz zakazku nezada ,ani vlastni vlada Jizni Korei. Dostal zakaz jakekoliv ucasti na zakazkach. Tak se stalo i v Arabskych statech. Byl vyloucen z jakehokoliv byznysu pro korupci a vydirani. Konec

.
23. ledna • 19:01

Hujdaj ma zakazniky pouze proto, ze si nemohou dovolit Toyotu, tak jdou ke Skodovce,jenze si nemuzou dovolit ani tu Skodnou,takze jim nezbyva nez podrany low cost Hujdaj.
To jsou jednoduche pocty.
Nikdo prece nekoupi hnusny nedodelany korejsky vergl dobrovolne - jen to predstiraji.

Dr. D.A. Rumun /™\ .
23. ledna • 19:45

No to jsou zase kecy...
Já třeba odmítám jezdit čímkoli jiným, než Hyundai a mám doma hned tři. Všechny od 800 000 do 1 200 000 Kč.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
23. ledna • 20:04

Jo a pak jsi se probudil a vytahnul ruku z nocniku ,ty debile dementni

__
23. ledna • 20:17

Copak ti udělal, že mu nadáváš? Může si se svými penězi dělat co chce, a že ty s tím nesouhlasíš má pramalou váhu. To víš, my od popelnic nemáme na drahá auta, dnes jsem si k obědu oblízl včerejší kosti z uloveného potkana.

Driver
23. ledna • 20:52

On má problém sám se sebou (frustrace), ale hlavně s tím, že majitelé aut hjondé si je pořizují hlavně kvůli kvalitě, bezkonkurenčnímu poměru kvalita vs. cena nebo kvůli tomu, že nechtějí nic jiného (Škoda VW, Toyota, BMW...) z jakéhokoli jiného důvodu (nesympatie ke značce, nelibosti designu, nekvalitě servisu, nebo jen nechtějí jít s davem jako ovce...).

.
23. ledna • 21:08

Klasicka vymluva socky.
ten hujdaj je tak perfektni,ze tomu nelze odolat .
A v penezence ma akorat stravenky a hleda hospodu,kde by mu je vymenili za nejakou korunu.
Ano,jste borci .
Servis hujdaj je nejhorsi v evrope,nikdo jiny nema tolik soudnich sporu.
Ale zijte si v tom bludu,hlavne ty, ty debilni sofere. Rozumu nemas ani za nehet ,ty debile..

Driver
23. ledna • 22:40

Jasně magore, u nás ve Státech mám tolik stravenek, že jsem si je všechny vyměnil za Genesis G80 - $63,000
:-D

.
23. ledna • 23:55

Hlavně že jsi si nevybral Škodovku ve státech ty kreténe .
To je debil,to je síla

Driver
24. ledna • 7:53

Brzdi totální magore, co se schováváš pod tečkou. Ty jsi tak jednoduchej, že ani nechápeš, že píšu na českým webu pro český čtenáře, proto ta škodovka.
Ty jsi fakt Totální Magor.

.
24. ledna • 8:08

Ano, klidek.
Jsi jen ubohy lhar a tim to konci.
Nemusis se vice namahat .
Nulo pubertalni

Driver
24. ledna • 8:53

Jediná neskutečně ulhaná a navíc hulvátská nula seš ty.
Jinak děkuju za kompliment označit mě za puberťáka, když mám ,,pár" let do důchodu.

.
24. ledna • 9:16

Takze dement,ktery by nemel byt nechan bez dozoru,evidentni,ze jsi nesvepravny. Takove kokotiny psat,to je na ustav.
Hujdaj ve statech je neznamy pojem mezi slusnyma lidma. Hujda je jen pro nejnizsi patro socialne slabych a neprizpusobivych. Pro ubozaky
A pak pro debily,kteri nemaji na poradnou kvalitu a proto koupi hujdu v podobe genesis.
Prijet obchodni partner na schuzku v necem od korejcu,je okamzite vyloucen z komunity slusnych lidi .
Zlodejska,korupcni firma,ktera jeste navic vydira africke zeme kvuli uhli a ostatnim nerostnym surovinam je konecna mezi slusnymi lidmi.
Hujdaj je konec.

Driver
24. ledna • 17:53

To: tečka,TM ...
Takže všichni herci a VIP celebrity na 90. ročníku Oscara byli vyloučeni z komunity slušných lidí. Ty seš fakt ubohej zkrachovalej komik.
https://www.motor1.com/news/234560/genesis-g90-s... ...
Zalez s tou tvojí umatlanou toyotou někam pod most, kam patříš.

Hyundai -simply the best!
24. ledna • 9:38

🤐"Takze dement,ktery by nemel byt nechan bez dozoru,evidentni,ze jsi nesvepravny. Takove kokotiny psat,to je na ustav." Jednoznačně to platí na tebe a úplně každý to potvrdí.😉

.
24. ledna • 9:39

:-D:-D:-D
Pravidla diskuzí na webu AutoRevue.czZasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly: Podmínky užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů
Příspěvky se musí týkat tématu článku.
Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků. Příspěvky nesmí poškozovat web AutoRevue.cz ani ostatní projekty provozovatele.
Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející multimediální či programový obsah porušující autorská a jiná práva.
Příspěvky nelze využívat k propagaci.
Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany redakce upraveny.
Právo moderovat diskuze mají pouze vybraní zástupci provozovatele. Základní kontrola každého příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
AutoRevue.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v diskuzích, vždy konečné slovo.

.
24. ledna • 9:23

Ty by jsi měl být rád, že tě kámoš Mička tady trpí a nemaže. A nebo jste z jedné stáje?Pravidla diskuzí na webu AutoRevue.czZasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly: Podmínky užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů
Příspěvky se musí týkat tématu článku.
Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků. Příspěvky nesmí poškozovat web AutoRevue.cz ani ostatní projekty provozovatele.
Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející multimediální či programový obsah porušující autorská a jiná práva.
Příspěvky nelze využívat k propagaci.
Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany redakce upraveny.
Právo moderovat diskuze mají pouze vybraní zástupci provozovatele. Základní kontrola každého příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
AutoRevue.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v diskuzích, vždy konečné slovo.

Abc
24. ledna • 9:33

Jsou z jednoho chlivku.

.
24. ledna • 9:32

Ty ubozaku,kolikrat jsem ti uz odpovedel,ze to mas narvat do zadele.
Mluvim jen pravdu a nic vic.
#Kdyz je nekdo debil a kreten ,tak jako ty, tak to neni urazka ani nic vulgarniho,je to jen konstatovani skutecnosti z medicinskeho hlediska.
Pravda se vam musi vtloukat vy zabedneni postkomunisti a nemakacenkove a prizivnici .
Nic jineho nez tvrda ruka na vas neplati .
Ty jsi hovadko nejvetsi. Porad jen kecy a kecy. Vypadni odsud a budes mit klid a neser porad dokola kriple jakysi odporny.

.
24. ledna • 9:35

:-D
Pravidla diskuzí na webu AutoRevue.czZasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly: Podmínky užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů
Příspěvky se musí týkat tématu článku.
Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků. Příspěvky nesmí poškozovat web AutoRevue.cz ani ostatní projekty provozovatele.
Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející multimediální či programový obsah porušující autorská a jiná práva.
Příspěvky nelze využívat k propagaci.
Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany redakce upraveny.
Právo moderovat diskuze mají pouze vybraní zástupci provozovatele. Základní kontrola každého příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
AutoRevue.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v diskuzích, vždy konečné slovo.

.
23. ledna • 19:23

Koukám, že s zde opět objevila zajímavá sestava inteligentů. :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
23. ledna • 19:31

Z TM je další tečka. Ten křivák si ani nestojí za svým nickem.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 17:14

celá republika čeká na zahájení prodeje yaris cross i ten hyundai se mění a proto stáhl nějaký ceníky. Konkurence musí být všude.

.
23. ledna • 17:39

Garantuji ti,ze v hujdaj maji prdele stazene,protoze Toyota zahaji takovou ofrnzivu,ze ty jejich mrdky si muzou akorat tak poslat do ciny nebo koreji jako srot.
Nemaji sanci. Toyota zaostrila oko i na evropu a dobude ji stejne tak,jako si podmanila kazdy kontinent.
Je nejlepsi a kazdorocni prodeje to dokazuji.

petr r. (petrumr)
24. ledna • 9:10

nemám rád tvoje příspěvky, připadá mě, že nemáte na večeři a hrozí vám i vystěhování. Podívej se na pracovníky hyundai, dostanou nové vlaky na jízdu do zaměstnání, mají integrovanou dopravu, výplaty a prémie atd...ano ve škodě jsou placeni lépe, ale zase je tam vše dražší, to v Nošovicách je taková venkovská nálada tuším jak zkomoluješ ty jména, tak to je, že máš nějaký dluhy.

.
24. ledna • 9:26

Nošovice jsou vyšetřovány pro novodobé otrokářství a potlačování lidských práv.
Takže asi tak panáčku.
Pouze spousta peněz drží tenhle skandál pod pokličkou.
Ale informace se najít dají,pokud chceš .
E15 web něco o tom psal,tak si najdi a počtu o korejské laskavosti.

petr r. (petrumr)
24. ledna • 12:24

tlachání hrůzu nahání, ano psali to v novinách a když se podíváš kde sídlí redakce a že má stejnou adresu jak škoda auto, tak i děckám ze školky se musí rozsvítit jestli to není placený.

.
23. ledna • 14:20

Anebo podle mistnich fanatiku kupujte Hujdu anebo Kij.
Rozdil v cene neni tak velky
Ve kvalite propastny
Jenze Hujda Kij je posvatna ceska automobilka podle mnoha kretenu zde se exhibujicich.
vcetne vsech uplatnych v redakci tohoto webu

...Bob
23. ledna • 20:25

Ty seš ko..t, pane bože

renda4
23. ledna • 19:06

Už aby skončila ta distanční výuka a adolescenti neměli čas psát takové blbiny...

.
23. ledna • 19:16

Ty budes jejich velitel - adolescente

variant
25. ledna • 8:32

Aha, takze ne adolescent, ale infantil.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 16:55

podívej se na to technicky, hyundai má jinak řešený hybrid, u toyoty si vybereš ze dvou hybridních jednotek, které mají i rozdílné baterky. C-HR má šmrnc a je velice oblíbená. Hyundai má konkurenci ač nepřímou kona hybrid, která má přímý vstřik a dvouspojkovou převodovku, tak diskutuj trochu technicky a napiš si jmena automobilek na papírek.

.
23. ledna • 17:00

Hujda ukradla , předělala a ne moc dobře,, protože lepší řešení než to od Toyoty není
Toyota hybrid je dotažen ke skoro dokonalostí.

petr r. (petrumr)
24. ledna • 9:01

hyundai má jiné řešení hybridu.

Propinquus
23. ledna • 19:26

V ničem nemáš pravdu.

Michal2
23. ledna • 16:21

C-HR je pěkný vozík no aspoň trochu se ti líbí nebo ne?kdyby stál 300 tak je v každé chalupě :)

.
23. ledna • 16:57

Jezdil jsem ji v benzínu a pohoda.
Krásný minivozik.

Doporučujeme

Články odjinud