Toyota zůstává světovou jedničkou před GM, VW je těsně třetí

Údaje o počtu aut prodaných v prvním čtvrtletí roku 2014 potvrzují vedoucí pozici Toyoty. Někdejší světové jedničce dýchá na záda Volkswagen.
Toyota zůstává světovou jedničkou před GM, VW je těsně třetí

Japonská Toyota obhájila v 1. čtvrtletí 2014 pozici největší automobilky světa, když po celém světě prodala 2,583 milionu aut. Někdejší dlouholetá světová jednička General Motors si připsala 2,42 milionu kusů a jen těsně tak předstihla třetí Volkswagen (2,4 milionu). Uvedl to bestsellingcarsblog.com.

Toyota je podle vlastních analýz zároveň výrobcem nejprodávanějšího automobilu na světě, ačkoliv Ford na to má jiný názor. Viz

Focus, nebo Corolla? Značky se přou o nejprodávanější auto světa

Focus, nebo Corolla? Značky se přou o nejprodávanější auto světa

GM byla největším výrobcem aut na světě bezmála 80 let. Až v roce 2008 se poprvé prosadila do čela Toyota, která tento úspěch zopakovala také v letech 2009, 2010, 2012... a také loni. Zálusk na pozici světové jedničky má ovšem také Volkswagen, který by chtěl Toyotu předstihnout ještě v tomto desetiletí.

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků