Toyota zahájila prodej modelu Yaris. Cena začíná na 229 900 Kč

Toyota oficiálně zahájila prodej třetí generace modelu Yaris. Už od pátku 5. srpna tak mohou případní zájemci podávat své objednávky. První dodávka nových automobilů je naplánována na říjen. Český ceník začíná díky zaváděcí akci (sleva 20 000 Kč) s první cenou 229 900 Kč včetně DPH. 

Japonská automobilka připravila tři úrovně výbavy – Entry, Active a Style. Nejdostupnější provedení Toyoty Yaris má třídveřovou karoserii, litrový benzinový motor disponující výkonem 51 kW a manuální pětistupňovou převodovku. V rámci nejnižší výbavy Entry získáte elektrický posilvač, volant stavitelný v obou osách, ABS, EBD, VSC, TRC, sedm airbagů včetně kolenních a centrální zamykání. Manuální klimatizace je pro základní úroveň dostupná pouze v rámci paketu Entry+ za 30 000 Kč, kdy zákazník dostane ještě rádio s CD a MP3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pětidveřový Yaris začíná na 239 900 Kč. Benzinová jedna-trojka je dostupná pouze v kombinaci s prostřední úrovní Active nebo nejvyšší Style. Dáte za ní minimálně 300 000 Kč, přičemž stejně vybavený vůz osazený litrovým motorem je o deset tisíc Kč levnější. Motor 1,33 l VVT-i nabídne 73 kW a je spojený se šestistupňovou manuální převodovkou. Za příplatek 30 000 Kč si můžete pořídit bezstupňový automat Multidrive S, který nabízí také režim manuálního řazení se sedmi virtuálními stupni. Cenově nejvýš stojí Yaris 1.4 l D-4D (66 kW) osazený taktéž manuální šestistupňovou převodovkou. Toho se navíc netýkají zaváděcí ceny, takže ve výbavě Active stojí 364 900 Kč.

 ENTRYACTIVESTYLE
3dv. hatchback   
1.0 l VVT-i229 900 Kč279 900 Kč---
5dv. hatchback   
1.0 l VVT-i239 900 Kč289 900 Kč---
1.33 Dual VVT-i ---299 900 Kč328 900 Kč
1.33 Dual VVT-i Multidrive S---329 900 Kč358 900 Kč
1.4 D-4D (standardní cena)---364 900 Kč393 900 Kč

Toyota Yaris ve vyšších úrovních nabídne na poměry segmentu malých aut velmi solidní výbavu. Nechybí například startování tlačítkem, bezklíčkový přístup, multimediální systém s dotykovou obrazovkou velikosti 6,1“, panoramatické střešní okno, čalounění kůže/látka nebo parkovací kamera.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků