Toyota zahájila prodej modelu Yaris. Cena začíná na 229 900 Kč

Toyota oficiálně zahájila prodej třetí generace modelu Yaris. Už od pátku 5. srpna tak mohou případní zájemci podávat své objednávky. První dodávka nových automobilů je naplánována na říjen. Český ceník začíná díky zaváděcí akci (sleva 20 000 Kč) s první cenou 229 900 Kč včetně DPH. 

Japonská automobilka připravila tři úrovně výbavy – Entry, Active a Style. Nejdostupnější provedení Toyoty Yaris má třídveřovou karoserii, litrový benzinový motor disponující výkonem 51 kW a manuální pětistupňovou převodovku. V rámci nejnižší výbavy Entry získáte elektrický posilvač, volant stavitelný v obou osách, ABS, EBD, VSC, TRC, sedm airbagů včetně kolenních a centrální zamykání. Manuální klimatizace je pro základní úroveň dostupná pouze v rámci paketu Entry+ za 30 000 Kč, kdy zákazník dostane ještě rádio s CD a MP3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pětidveřový Yaris začíná na 239 900 Kč. Benzinová jedna-trojka je dostupná pouze v kombinaci s prostřední úrovní Active nebo nejvyšší Style. Dáte za ní minimálně 300 000 Kč, přičemž stejně vybavený vůz osazený litrovým motorem je o deset tisíc Kč levnější. Motor 1,33 l VVT-i nabídne 73 kW a je spojený se šestistupňovou manuální převodovkou. Za příplatek 30 000 Kč si můžete pořídit bezstupňový automat Multidrive S, který nabízí také režim manuálního řazení se sedmi virtuálními stupni. Cenově nejvýš stojí Yaris 1.4 l D-4D (66 kW) osazený taktéž manuální šestistupňovou převodovkou. Toho se navíc netýkají zaváděcí ceny, takže ve výbavě Active stojí 364 900 Kč.

 ENTRYACTIVESTYLE
3dv. hatchback   
1.0 l VVT-i229 900 Kč279 900 Kč---
5dv. hatchback   
1.0 l VVT-i239 900 Kč289 900 Kč---
1.33 Dual VVT-i ---299 900 Kč328 900 Kč
1.33 Dual VVT-i Multidrive S---329 900 Kč358 900 Kč
1.4 D-4D (standardní cena)---364 900 Kč393 900 Kč

Toyota Yaris ve vyšších úrovních nabídne na poměry segmentu malých aut velmi solidní výbavu. Nechybí například startování tlačítkem, bezklíčkový přístup, multimediální systém s dotykovou obrazovkou velikosti 6,1“, panoramatické střešní okno, čalounění kůže/látka nebo parkovací kamera.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků