Toyota Yaris s klimatizací a ABS za 280 tisíc

13 komentářů

Denis
7. září • 21:32

Oslovili mě nabídky zářijové všech automobilek. Rozhodl jsem se proto pro koupi automobilu. Byl jsem i na testovací jízdě v Toyotě, protože Yaris podle papírů vyhrál (50kw motor, super výbava, přijatelný lesing). Ale u testovací jízdy jsem narazil. Potřebuju s autem občas vyjet i mimo město a litrový motor je nad 100km v hodině už dost hlučný. Je to opravdu dělané jen do města. Hned ten dn jsem si vyzkoušel i Ford Fiesta a to je orpavdu jiná kává, ten se narozdíl od Yarise chová jako dospělý vůz.

P. Broža, docela bych bral, kdyby se tu objevil článek (test už se asi nestihne), který by srovnal všechny nabídky malých automobilů u základního modelu. Nikde jsem třeba neobjevli test Fiesty s 1.3 a základní výbavou v porovnání třeba s Fabii Junior nebo i Toyotou Yaris. Takové srovnání malých vozů by mi(a určitě nejen mě) přišlo vhod:o)))) Přitom cena a leasingové podmínky jsou totožné. Také srovnání leasingů atuomobilek by byly zajímavé. Rozdíly jsou docela zajímavé.

Petr Broža
13. září • 6:50

Určitě bych nebral Fabii Junior, ta je zcela bez výbavy; možná byste mohl zkusit Fiestu Family za 249 tisíc nebo Fabii Classic Plus, která má v základu už okna v elektrice či centrál. Stojí ale 279 tisíc. Z levných aut bych asi zkusil Hyundai Getz, je to jak říkáte "dospělé auto" a přitom za solidní cenu.

Z
8. září • 15:21

Pro Toyotu by mela mluvit spolehlivost podle TUV i americkych statistik.

petous
8. září • 10:53

...a pro to tam davaji v zakladu CD prehravac, aby nebyl motor nad 100 slyset nebo mimo mesto jezdi pod 100ku. Yaris je o 100% lepsi volba nez Fiesta.

JJ
6. září • 18:38

Zní to zajímavě, Yaris je vcelku slušná nákupní taška, cena je fajn, ale upřímně řečeno kombinaci klimatizace a litrového motoru si nedokážu dost dobře představit (resp. nedokážu si představit jak to funguje). S klimatizací měl problémy i podstatně silnější motor 1.6 ve Felicii. I u Fabií se slabšími motory dochází každou chvilku k vypínání klimatizace, protože prostě odebírá velký výkon, kterého ty motory rozhodně nemají nadbytek.

Michal
12. září • 20:52

mnel jsem yaris v teto vybave z pujcovny v nemecku a najel jsem na nem cca 10000 km v lete mezi CZ - B - I -D , jela jako vitr i 180km/h a byl jsem max spokojeny, ale jezdil jsem sam s jednim kufrem.

Podle mne nema chybu, Ford si nekupuj - vlastnil jsem Escorta a sralo se na tom uplne vsechno - totalni srot, ja uz si Ford v zivote nekoupim 

Petr
7. září • 9:33

Litr v Yarisu má 50 kW, Flecia měla 55 kW, motor tedy není podstatně silnější. Myslím, že to zvládne

pepa
9. září • 7:48

Rozdil bude v tom, ze 1,6 bude davat 50kW uz pri 2500 otackach, kdezto 1,0 pri 6000 otackach. Ano, papirove jsou si ty motory podobne, realita bude jina

Petr Broža
13. září • 6:46

Felicia 1.6 má v 2500 otáčkách výkon do 30 kW, určitě ne 50, jak uvádíte; to by musela mít v těchto otáčkách točák cca 190 Nm  Přitom mám maximum na 135 Nm... Stačí trošku počítat.

xX
10. září • 10:05

1.6 bude davat 50kw pri 2500 otackach jo? Tak v tom pripade by to nemohla byt 1.6 50 kw, ale alespon 1.6 85 kw . Premejslej trochu ...

ACE
7. září • 20:52

Teď udávají 48, ale jinak souhlasím.

Petr Broža
7. září • 21:31

Měl jsem Fabii 50 kW a klima zvládala ok, rozhodně jsem nestrádal.

Dusan
6. září • 21:28

Tomu se rika stacinarni klimatizace. Bud jedete nebo se chladite.

Doporučujeme

Články odjinud