Toyota Yaris přijíždí v užitkové verzi. Zadní sedačky obětovala pro 720 litrů v kufru

8 komentářů

Tom
3. srpna • 5:58

Ja chci atmo dvoulitr... Neb obsah ničim nenahradíš...

smějící se bestie 2
3. srpna • 5:20

Kecy v kleci, redaktůrku. Tato užitková verze je kvůli emisím, protože ty jsou jiné, než pro klasická osobní auta. První s tím přišla firma Suzuki modelem Jimny, o který je velký zájem v Západní Evropě, Takže v těchto autech mohou mít motory žádané zákazníky a ne ty, co jim cpou automobilky, kvůli Bruseli.

Net
3. srpna • 12:45

Ty emise jsou stejně brutální podvod, když se počítají různě pro různě velká (těžká) auta a kategorie. Proč malé auto s malou spotřebou a malými emisemi má přísnější limity než SUV nebo dodávka?

HRD
2. srpna • 17:10

To je na prd. Těšil jsem se na karosářskou variantu "Verso", kterou měl Yaris první generace. Takový macatější kombík. sem se nedovážely, jen individuálně z Německa, a ty neměly chybu. Tohle je pitchovina stejná jako kdysi škodovka 120 bez zadní sedačky a bez zadních bočních oken. Taky se to neujalo. Kočkopes.

Peter(Charouz)
2. srpna • 21:44

Yaris Verso se k nám dovážel, běžně jsme jej prodávali. 50% v užitkové verzi s přepážkou. Je ale pravda, že se nedovážely tzv plechovky s pouze předními sedadly a bez bočních oken.

petr r. (petrumr)
2. srpna • 18:16

Ta 120 se neujala, že tady nebyl kapitalista co by si odečtl dph. Třeba roomster bez zadních skel a sedaček je prodejní trhák v ojetinách a nevím vůbec, jestli se v čr prodával.

petr r. (petrumr)
2. srpna • 17:37

já si tohle dobře představuji u místního pizzaře a v praze tam šupnou počítač napojený na elektrickou klimu a bude hlídat řidiče co Hřibovi nezaplatili za parkovné.

Doporučujeme

Články odjinud