Ja chci atmo dvoulitr... Neb obsah ničim nenahradíš...
Kecy v kleci, redaktůrku. Tato užitková verze je kvůli emisím, protože ty jsou jiné, než pro klasická osobní auta. První s tím přišla firma Suzuki modelem Jimny, o který je velký zájem v Západní Evropě, Takže v těchto autech mohou mít motory žádané zákazníky a ne ty, co jim cpou automobilky, kvůli Bruseli.
Ty emise jsou stejně brutální podvod, když se počítají různě pro různě velká (těžká) auta a kategorie. Proč malé auto s malou spotřebou a malými emisemi má přísnější limity než SUV nebo dodávka?
To je na prd. Těšil jsem se na karosářskou variantu "Verso", kterou měl Yaris první generace. Takový macatější kombík. sem se nedovážely, jen individuálně z Německa, a ty neměly chybu. Tohle je pitchovina stejná jako kdysi škodovka 120 bez zadní sedačky a bez zadních bočních oken. Taky se to neujalo. Kočkopes.
Yaris Verso se k nám dovážel, běžně jsme jej prodávali. 50% v užitkové verzi s přepážkou. Je ale pravda, že se nedovážely tzv plechovky s pouze předními sedadly a bez bočních oken.
Ta 120 se neujala, že tady nebyl kapitalista co by si odečtl dph. Třeba roomster bez zadních skel a sedaček je prodejní trhák v ojetinách a nevím vůbec, jestli se v čr prodával.
já si tohle dobře představuji u místního pizzaře a v praze tam šupnou počítač napojený na elektrickou klimu a bude hlídat řidiče co Hřibovi nezaplatili za parkovné.
Asi takhle by to bylo rajc :-)https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/123auta/recenze/Toyota/Ya... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.