Toyota Yaris: parádní kus auta (velký test)

68 komentářů

Petr
9. července • 21:57

Snad jenom doplnění. Motokára to tedy je a hlučný motor má také.Najeto 120tis. Km.

Jaroslav Jindra
25. dubna • 1:01

:-))Velmi zdařilý popis celého yarise, velmi dobře popsány klady a zápory- není jich moc. Akorát nemilá skutečnost- velmi drahé doplňky. Na př. cena 4 ks krátkých lištiček z plastu na pření a zadní blatníky v délce asi 30 cm v ceně 2850 Kč bez montáže je velmi silný Kafe.

figue
9. února • 22:23

add jenom k autorovi a vsem ostatnim, kdyz uz ctete navody k autu, jakoze ctete, ze :-D jiste se doctete, ze prepinat se nema za jizdy, tudiz, ze natahnu ruku a tim padem se spatne ridi.. blbost, na tyto "cudliky" se za jizdy nesaha, proc je maji klasicka auta s budiky za volantem.. tezko budu ruku strkat skrz volant nebo za volant za jizdy... zkuste si to, ale radsi na prazdnym parkovisti.. a omlouvam se za cca rocni zpozdeni :-D

figue
9. února • 22:27

nebo dvourocni :-D

TAJTRLIK
5. května • 22:34

Mám první verzi Toyota Yaris 1.0 a jsem s ním maximálně spokojen až tak že jsem se rozhodl pro nový Yaris 1.3 a už se na něj těším!!!!!!:-O;-)

Eri
20. ledna • 0:29

Možná se debata přesunula jinam, škoda, ale i tak Yaris skončil v hodnocení vozu roku v ČS jako čtvrtý a to není zlé!

Mino
21. listopadu • 20:54

Kde by som mohol nájsť graf výkonu a krútiaceho momentu motoru yarisa 1,3. Zatiaľ sa mi ho nepodarilo nikde nájsť. Dík

Erich
25. listopadu • 18:29

Jeden graf je v katalogu Yarisu (www.toyota.cz), ale je na 1.0. Možná ti to pomůže. Sám mám vážný zájem o nový Yaris 1.3, 3D Terra, budu se zájmem sledovat pokračování diskuse.

Tomy
5. prosince • 19:59

Erich na tejto adrese tiez najdes nieco k Yarisu:http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=7602

Erich
6. prosince • 17:35

Tomy děkuji ti, byl to dobrý tip.Zdraví Erich.

Tomas
6. prosince • 22:55

Ahojte priaznivci Yarisa. Ja by som sa chcel len spytat, ako je to so stieracmi noveho Yarisa. V testoch hovoria, ze stierace su vraj velmi poddimenzovane a nestihaju europskym standardom. Tak ako to je v skutocnosti? Vdaka za kadu odpoved. Tomáš

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomy
7. prosince • 11:53

Tomas skus na tu adresu,co som uvadzal dat na tie stierace dotaz.Mozno niekto odpovie.Na Yarise 1,3 Terra co mame v rodine som nic take neregistroval.Mozno ini povedia viac,ale niektorych tam musis brat fakt z rezervou.Nikdy v tom aute nesedeli a kritizuju ostošesť.My mame doma aj Fabiu 1,4 (je to moj subjektivny nazor) ale mne lepsie sadol ten Yaris a je velmi živý a obratný.S toho dovodu som ho aj otcovi odporucil.Ale tymto urcite nechcem zhadzovat ani Skodu,len ta Toyota mi sadla trochu lepsie.

tw
11. května • 17:20

Je u nás k dostání Yaris s analogovými přístroji?

http://www.popularmechanics.com/blog/automotive/2609311.html?c=y&imageID=932006&caption=YARIS%E2%80%99S+UNIQU E+CENTER+CONSOLE

Výše uvedená fotka je Yaris model pro USA

Jindrouš
21. července • 0:11

No pan Broža by ten článek měl opravit,to že je nový Yaris kratší než ten starší je nesmysl,to nechápu jak toto může napsat redaktor a člověk co testuje auta a píše knihy :-O

vratan
9. května • 17:31

Oproti staršímu modelu je Yaris nepatrně kratší, je však širší a vyšší – vypadá více jako boubelka.

Novy yaris je o 15% dlhsi. tusim to robi 11 cm...

p
9. května • 19:31

Matematika je mrcha, 15% a 11cm?? To by měl být kratší než 1 metr?!?

ms
9. května • 19:56

no matematika je fakt mrcha. "15%" a "o 15%" je docela rozdil

p
9. května • 20:02

No právě. To by musela být původní délka asi 73cm. No nic, všichni jsme omylní.

vratuch
9. května • 21:41

hosi klud. zle som sa vyjadril. novy yaris je o 15 % vacsi ako stari. to je tych 110 mm.

http://www.auto.sme.sk/zobrazfoto.asp?src=http://www.sme.sk/cdata/2520899/19_yarisjaz_big.JPG&par=

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vratuch
9. května • 21:42

sorry za tu hrubku

p
10. května • 8:01

No dobrá, takže se prodloužil o 3%, souhlas?

vratan
10. května • 9:25

mas asi pravdu. neratal som to je to info z prezentacie yarisu na www.toyota-europe.com. asi to cislo preslo marketingovou masazou a zvacsilo sa

PG
9. května • 13:31

Ještě dodatek k mému příspěvku výše. Fabia Junior měla taktéž motor 1.0 s výkonem 37kw(polo také) Takže lze porovnat.
a ne 1,2 s 1.0. Před pár lety jsem vlastnil PUNTO 1,2 8v i1,2 16v a tyto motory jsou urrčitě lepší než motor 1,2 ve fabii.
Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?Opakuji že motor 1.0 v Yarisu nemá konkuenci.
Při pedvádění nám byl nastartován uvnitř autosalonu a světe div se bylo zde dychatelno.
To při předvádění fabie TDI by zřejmě nebylo možné.Ale u nás se bohužel na emise nehraje.

Pavel
9. května • 14:07

To PG:a škoda 100 taky měla stejný obsah.No motor 1.0/trojválec/ v Yarisu skutečně nemá konkurenci,naměřené hodnoty ukazují že je bohužel mimo konkurenci.Jinak zrychlení 80-120 na 5 za 25 s to je doslova tragedie.

petrumr
9. května • 18:14

jakej barbar jezdí na pětku 80Km/h .Snad za tři

Skyline
9. května • 16:08

Chces tim teda rict, ze motor 1.0 v Yarisu je uplne mimo v porovnani s o 20% vetsi konkurenci? Ehm, odbornik se fakt pozna. Vezmi si Fabii Junior s 1.0/37 kW a pak neco porovnavej - tam bylo zrychleni na 100 tusim za 19 nebo 20 sekund, jak u S120. Proc radsi neporovnavas s Yarisem 1.3? Je jen o 8% vetsi, ne o 20. Ale to uz by ten skodovackej zazrak nebyl takova vyhra, co? Hold skodovaci nikdy nezklamou a vzdy dobre pobavi, diky

Pavel
9. května • 18:30

Já pouze porovnával auta ze zhruba stejným výkonem teď vyráběná.Co se kdysi vyrábělo mě nezajímá.Jinak to nebyla žádná chvála Fabie,pouze,že tento motor v Yarisu na tak těžké auto a s tak malým točivým momentem stojí úplně za houby.Mezi slepými i jednooký/Fabie 1.2/králem.

Pavel
9. května • 12:31

No ty hodnoty pružného zrychlení jsou opravdu velice špatné,i Fabie s motorem 1.2 47 je proti tomuto autu rychlík.Osobně naměřené hodnoty u Fabie 1.2 47 kw.60-100 na 4-11s,80-120 na 5--16s,60-100 na 3--9s.To již chce skutečně motor 1.3 ze kterým by už měl Yaris jet velmi slušně.

Skyline
9. května • 12:38

Uzs nekdy zkousel, jak je na tom HTP v porovnani treba se swiftem 1.5? Ja jen, ze ten rozdil v objemu je zhruba stejne velky, jako mezi 1.0 a 1.2. Jabka s hruskama, jako obvykle...
 
Nakonec, pruzne zrychleni neni zdaleka tak dulezite, jako maximalni mozne, to vsak bohuzel nikdo nemeri...

Pavel
9. května • 12:57

Jo u Fabie 1.2 47kw je lepší pružné zrychlení než u Swiftu 1.5.Že ale jede Swift,který má oproti Fabii podstatně delší převodové stupně mnohem líp není pochyb.Jenomže Yaris 1.0 s podobným výkonen jako fabie má proti ní tragické pružné zrychlení to je další věc.

mlok
9. května • 13:24

Ja sem zas jel s Yariskem 1,3 a nedostal sem se na vic jak tacho nejakych 160-170 .... A to udela i 1,2 HTP ... je to zalezitost zprevodovani ... Swist 1,5 ma kratkou prevodovku (1,3 zase dlouhou) ... Ostatne tyhle auticka (S+Y) me prijdou ze jsou zprevodovany na akceleraci nez na konfort, takze papirovej vykon a zrychleni vypada lip nez u jinych aut, se kteryma se treba jezdi potom ve zkutecnosti lip ... viz vytaceni motoru...
Jinak u toho Yariska me opravdu prekvapil komfort a celkove sem z toho auta byl nadsenej ... opravdu sem to ad takoveho špunta necekal ... Ani vytocenej motor neobtezoval...

Karel
9. května • 10:53

Muze mi nekdo, pekne prosim, vysvetlit, jaky je rozdil mezi mechanickou a automatickou klimatizaci? To ma mechanicka jen ON/OFF a automaticka termostat? Predem dekuji.

Red_Dwarf
9. května • 11:16

Automatická má hlavně různá čidla,měřící například sluneční parsky atd.
Prostě nastavíte teplotu a ostatní je řízeno zcela samo dle potřeby-směr foukání vzduchu,udržování zvolené teploty a snad se i reguluje výkon kompresoru,takže nemusí vždy naplno odebírat výkon.
Všechny klapky jsou ovládány servo motorky a nikoliv manuálně.
Přičemž pokud chcete,je možno taky vše regulovat manuálně.
Já ji mám a jsem s ní spokojen,hlavně na delší cesty je velmi výhodná.

hekynen
9. května • 11:32

Automatická klimatizace byla jedna ze základních podmínek při pořizování mého nového auta... Používám ji systémem "nakrm prase a na nic nešahej". Zkrátka, celý rok nastaveno 22 stupňů; v zimě hřeje, v létě chladí.

Red_Dwarf
9. května • 15:04

To já ji puštenou stále nemám,ale na delší cesty vždy.
Při horkách ve městě to mám stejně na 17°C auto nebo na LO.Já vím,že to moc zdravé není,ale ještě žádnou chřipku či rýmu jsem z toho neměl

Antracit
30. června • 9:47

To je právě nesmysl nastavovat automatickou klimu na LO, nebo na nesmyslně nízkou teplotu - jestli myslíš, že tím dosáhneš ve městě rychlejšího vychlazení na požadovanou teplotu, tak jsi na omylu. ;-)
Tedy pokud pro tebe není příjemná teplota 17 stupňů.
Tobě by úplně stačila manuální - takhle máš automatickou na dvě věci.Ale setkávám se s tím často, že lidi neumějí používat klimatizaci - jak manuální, tak automatickou. U které je právě nejlepší používat jí přesně jako kolega nahoře - 22 stupňů a hotovo. Maximálně občas přepnout na econ, když není třeba chladit.

Karel
9. května • 11:39

Vsem dekuji za odpovedi - konecne v tom mam jasno. Mam objednany SOL, tak jsem chtel vedet o co jsem prisel, kdyz jsem neobjednal LUX, ale je fakt, ze nelituju - ty prachy bych za LUX stejne nedal

gewehr
9. května • 11:13

Na automatickej klime si nadstavis teplotu v intrieri a ona by sama mala regulovat teplotu aj intenzitu vzduchu fukaneho do interieru, kdezto na mechanickej si nadstavis teplotu (na mechanickych ovladacoch je velmi tazko nadstavit presnu teplotu, par stupnov hore dole) a stupen ofuku a taha stale tak isto, bez ohladu na to, ako je teplota v interieri. Problem u mechanickej je ten, ze moze ochladit priestor viac ako je treba. V Yarisoch je ale digitalna klima az najvyssich vybavach.

Milan K
9. května • 10:37

 Myslím že test je prima a v zásadě vše důležité zdůraznil. Malou poznámku ohledně digitálního rychloměru - když jsem ho před lety poprvé viděl, byl jsem značně rozpačitý (špatná zkušenost s "digitálem" z Fiatu Tempra) - ale po čase vše výborné - jde jen o zvyk. Ještě bych rád zdůraznil, že stabilita při vyšších rychlostech (130-160) je oproti předchozí generaci skutečně o moc ! lepší - zkuste a uvidíte.
 Na základě svých zkušeností bych doporučil připlatit si za silnější motor - rozdíl je opravdu markatní.
 Nový Yaris hodnotím opravdu VELICE vysoko - Po dlouhém rozhodování a testování jsme se ve firmě rozhodli nahrazovat dosluhující Fabie právě novým Yarisem. Ten první má najeto už přes 60.000 a zatím pokračuje v dobré tradici svého předchůdce. Krom benzínu, oleje a provozních nákladů nebyl jediný problém.
 P.S. V průběhu let se u nás vystřídalo opravdu hodně vozů. Z logických důvodů byla - v segmentu malých vozů - nejčastější volbou Fabie. Shodou okolností jsme cca před 3,5 roky pořídili tři nové Yarise ... Z počátečního despektu (přiznám se, že zejména z mé strany) se vyklubal spíše obdiv. Yarisové jsou u nás v provozu každý den, o víkendech s ním jezdí zaměstnanci soukromě. Každý z těch tří vozů má najeto už přes 160.000 - a světe div se - bez zásadních problémů (spíše drobnosti spojené s častým provozem po městě a horších silnicích). Ani po takové době ale vozy nejsou ještě "na odpis" - teprve Yaris nám umožnil nechat si auta déle než tři roky.
 Oproti Fabii (nic proti ní - popisuji pouze naše zkušenosti) je rozdíl ve spolehlivosti opravdu PROPASTNÝ ! (Fabii se u nás vystřídalo tuším něco přes 30). O celkových nákladech proto ani nemluvě (je proto dobré vzít v potaz, že nákupní cena není jediným kriteriem provozu vozidla). Nadto rozdíl v roční záruce je opravdu hodně citelný. Proto jsme rozhodnuti obměnit postupně všechny Fabie právě novým Yarisem.
 Jistě jízdní vlastnosti nejsou jako u Avensise, na druhou stranu, Yaris je výborné spolehlivé auto, v provedení 1,3 i s relativně slušným motorem (0-100 za 11,5), se kterým se nemusíte bát jet kamkoliv po městě (prima parkování), ani na středně dlouhou cestu. Spotřeba se nám u 1,3 motoru pohybuje dlouhodbě cca mezi 5,5 - 7 litry (dle řidiče). Variabilní zavazadlový prostor umožní odvéz i nečekaně hodně nákladu ... Když se přiznám, že si ho občas vezmu do středu města, asi to bude znít úsměvně, ale jezdí se mi s ním vážně dobře. Je otázka co si přát v této kategorii více ?

Peter
24. května • 18:17

Mam skusenost s oboma autami s fabiou vacsiu yaris 1,3 je novy takze poruchy porovnavat nemozem fabia je 1,4 takmer bez zavad(len drobnosti) ale vypracovanie yarisa oproti fabii je strasne mozno je spolahlive ale ak sa pozriete na pristrojovy panel tie skrinky absolutne nelicuju spodna cast pristrojovky posobi lacnym dojmom na radiacej pake ta guma je otrasna sedadla zo spodu vobec nie su natrete uz to koroduje len si to vsimnite kable airbagu trcia pod sedackou a cakaju kedy ich kto odkopne boky sedadiel dole tam trci len akysi jekor(koberec) tvar sedadiel je otrasny na zadnych kolach chybaju podblatniky tam kde su prahy dvery ta umela hmota vobec nie je pevna a ked sa jej dotknete chodi pod rukou plasty na dverach su lacne a navyse absolutne nelicuju auto na nerovnostiach trasie pri rozbehu pocut klepnutie z prevodovky z vonka uz el.okna neviete zavriet ako na skode zadne dvere z vnutra nie su oblozene a dobre si vsimnite ako tam ten nedokonceny plech trci ked otvorite zadne dvere karoseria tam nie je dostreknuta a je to len matne motorovy priestor tak isto motor je oproti 1,4 hlucnejsi  pristrojovka nie je z makceneho materialu zo zadnych dveri trci hore akasi guma pozrite si schvalne fabiu v takej comfort vybave tieto veci co som opisoval su spracovane doslova prikladne zadne dvere sedacky pristrojovka makcena podblatniky calunenie tlmenie vozovky kvalita koberca na podlahe a jeho ulozenie to je tak isto priepastny rozdiel.Tak kde je potom ta kvalita yarisa pre mna argument ze jazdi bez poruchy to to moze byt pravda aj nemusi ale toto je jasne vidiet a medzi tymito dvoma autami je v kvalite vypracovania priepastny rozdiel a ktomu za vacsie peniaze

Katka
9. září • 23:27

V práci jezdím s novými škoda Fabia a Octavia, v soukromí starými yaris a Corrola verso, rozdíl je velký.

Katka
9. září • 23:26

V práci jezdím s novými škoda Fabia a Octavia, v soukromí starými yaris a Corrola verso, rozdíl je velký.

Peter
14. září • 13:27

Nebolo by férové keby po mojej dnešnej skúsenosti s yarisom 1,3 by som nevyjadril svoje skusenosti k tomu o článku to čo som písal 24,5.2006 o vypracovaní interieru som sa zmienil a za tym si stojím ale sila yarisa je niekde inde motor 1,3 ktorý tento yaris mal a jeho chod je tak vynikajuci a bez akychkolvek zvukov ze cela škala škodovackych motorov včetne octávie ll mu možu len vykat (včera som skušal 1,9TDI a pred týždnom 1.6 75kw obidva velmi hlučné a tdi aspon tahal ale ta 1.6 to je otras) obratnost a jazda v tomto aute je zážitkom oproti predošlemu yarisu je prevodovka tuha a presna auto pri vytačani je podstatne tichšie ako škoda (neviem či je to zabehom alebo cim ale ten prvy yaris bol este surovy a dost ho bolo pocut kdezto tento len svištal)takže už rozmyšlam nad predajom mojej fabie a uvidime ak dokazem prehiadnut tie nedostatky v interieri a horšie sedadlá tak to mozno bude aj yaris ale velmi ma uputal aj peugeot 207 ale pravdu povediac toho sa dost bojim ,včera som skušal 307 a to bolo to najhoršie v čom som poslednej dobe sedel. 207 je na moje prve dojmi ok az na trochu hlučnejši motor 1.4 16v ale ma vcelku uchu lahodiaci zvuk a je tam aj vyborna kvalita vypracovania.Asi by bolo idealne auto s mechanickymi castami toyota a vnutornym vypracovanim p 207 alebo skoda

nestastnik
9. května • 17:57

Je otázka co si přát v této kategorii více ?

peugeot 207

nieje to PREDRAZENY japonec, nema EXTREMNE chore ceny ND ako jebnuta toyota (peugeot ma ceny ND dokonca nizsie ako Skoda, u nas i o 40%), vyraba sa v suprovej tovarni na SK, ma dobru cenu, lepsi priestor, neporovnatelne pohodlie u vodica, nieje to mala hracka ale 4metrove vozidlo, coskoro pride kombi, a ako hovorim je to EUROPA s BOSCH ND a klasikou kde clovek pozrie! Proste to nieje jebnuta toyota ktora ked sa po 3 rokoch pokazi tak ju mozno dat na srotovisko...Peugeota clovek opravi i na kolene! A btw, 160 tisic km? Tak to mne u mojho leva znaci 380 tisic a stale si zivam...sice menim olej kazdy mesiac a jazdim podstatne viac, ale mat japonca asi by som sa nedoplatil. Ved len do tej jebnutej toyoty hmlovky stali 20 tisic...a o nakladoch na udrzbu nehovoriac. Japonci su jebnuti!

charli
22. června • 22:59

3-[NEMAŠ DOJEM ŽE JSI FLUSTROVANÝ ČESKOU OTÁZKOU ?ŽE ČEŠI MAJÍ VĚTŠÍ KUPNÍ SÍLU A TY SI V ČECHÁCH NEMŮŽEŠ NIC KOUPIT?A NEBO JE TO TÍM ŽE SE POŘÁD HRABEŠ NA KOLENĚ V PEŽOTU A TY JEBNUTÉ TOYOTY POŘÁD JEZDÍ A JEZDÍ A JEZDÍ A JEN TY MÁŠ TOHO PEŽOTA POŘÁD NA KOLENĚ:-D A TVOJ LEV PŘI 380000 BY V ČECHACH PŘES TECHNICKOU NEPROŠEL NEB MY NESMÍME DRATOVAT. ČÁGO BELLO PRIATĚL:-P

RL
10. května • 12:10

Smůla, chtěl jsem se objektivně podívat na stránky Peugeotu, ale bohužel tam moc informací o 207 nemají . Tak nevím jak porovnat neporovnatelné.

RL
10. května • 12:05

To je jasný, že Peugeot má levnější náhradní díly. Vyrábějí v mnohem větších sériích, protože jdou na dračku

mrazik
10. května • 9:29

vyraba sa v suprovej tovarni na SK
Já musel, tomu nešlo odolat

gs
12. února • 17:04

.....ten človíček je opravdu suprovej........(jedlej):-) :-) :-)

nestastnik
10. května • 21:25

ty looser, tvoja matka je asi z turecka jedna z tych mnohych toho sejka cece. Lebo tu tvoju Toyotu z tej tvojej tureckej tovarne mozes po roku akurat tak dat na srotovisko, lebo v nej vsetko vrzga (inu prasata to robia, spytaj sa majitelov corroly verso). Slovenska tovaren je na spici v strednej a mozno i celej europe co sa tyka modernych technologii a poziadaviek na pracovnikov, sa az clovek divi ze tam idu vyrabat 'len' 207 micku! Ale ja viem, tvrda zavist ze v cechach mate zacmudene fabriky a jednu malinkatu tovarnicku na anglicaky Toyota/Peugeot/Citroen, a tovarnu VW v Blave ci PSA v Trnave ticho zavidite...

ale co uz s vami loosermi, k slovniku, no ja zato nemozem ze toyota ma jenute ceny. Ak by mala o 30-50% drahsie tak poviem predrazene ci chore, ale ak ma moje svetlo stoji 3500 a u Toyoty 18300 a moje spatne zrkadlo je tiez o 300% lacnejsie, tak pardon citatelia, lepsi pojem nepoznam. A tomu expertovi hore, nech tuna neprispievaju decka a nepisu bludy o tom ze Toyota ma bud nizsie ceny alebo vydrzia dlhsie. Dlhsie nevydrzia, ND je ND a zvacsa na nom pise BOSCH a vydrzi rovnako, a nizsie ceny...to asi len tak trepol. Staci zobrat do ruky cenniky. A tomu expertovi co ma 13 rokov Toyotu a stale je O.K. tak gratulujem. Mne je jedno kolko rokov, raz jazdim je kazde auto do roka tvrdo namahane kde sa musia menit veci...a vyjdu ma u peugeota MINIMALNE 2x lacnejsie pri 1,5x lacnejsej nakupnej cene auta. Asi som skot...ale Toyota nieje premiova znacka ala BMW!

Katka
9. září • 23:18

Mám yarise 2002, velmi spolehlivé auto a teď druhým rokem Toyotu Corrolu verso 2008 a taky velká spokojenost. Miluji toyoty pro jejich spolehlivost a jiný auto už nechci. Náš starý yarisek má už 18 let a stále jezdí, spotřeba 4,5-5,5 l, nerezaví i když není v garáži, prostě nesmrtelné nizkonakladové auto, se kterým jde všude ve městě zaparkovat.

charli
22. června • 22:45

jsi mačo z hor, když nevíš kde se vyrábí yaris.k tvým příspěvkům bych nechtěl být vulgární, protože tvé rozumové schopnosti se zastavily asi tak v páté třídě Tisovy republiky a o francouských vozidlech snad nemyslíš vážně že jsou spolehlivé a vozidla korejské příteli ty jsem jezdil když hovnu jsi říkal papu a ty se zamysli pokud chceš něco hodnotit seriozně aby jsi nebyl druhým k smíchu a nepleteš si špicu s ošpiců?

Karel T
11. května • 15:30

... sorry "celym" of course...

Karel T
11. května • 15:29

... ty jsi dobry pako ... jdi si radsi cist na vase servery, ktery jsou urcite na spici ve stredni a mozna ze i v celej Evrope, mozna ze i na celim svete, a neoruzuj tady na ceskym malinkym zacmoudenym serveru...

drgi
11. května • 9:10

nerozculuj sa, lebo dostanes infarkt.

a k tym cenam, pozri si prosim tieto dva testy:
http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2651177
http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2605352
a vysvetli mi, kde tam vidis o 300% drahsie ND na Toyotu. stoja totiz rovnako, mierne drahsie, alebo MENEJ!
jeden priklad za vsetky:
predny naraznik na Renault Clio: 13990, Toyota Yaris: 6446
predny brzdovy kotuc: Clio 5512, Yaris 1704

1.5x lacnejsia nakupna cena auta? pozri si, co vsetko ma Yaris\Avensis v zakladnej vybave a ake boli ceny ROVNAKO vybavenych testovanych aut.

drgi
9. května • 21:03

3 roky? tak to uz ta moja 12 rokov nadsluhuje...
co sa tyka cien ND, japonske diely su bud lacnejsie ako europske (ano, je to tak), alebo ak su drahsie, tak vydrzia 2x tolko.

ty si tu tvoju toyotu kupil novu, alebo ojazdenu?

rad by som videl pezot 207, ktory sa este ani nevyraba, a uz ma nabehanych 380 000km. a tomu, ze 207 opravis na kolene, no to koleno budes musiet mat v autorizovanom servise pezot

jozef77
9. května • 23:41

Teda ty so svojim slovnikom a prejavom robis skutocnu reklamu Slovensku a Slovakom. Az sa hanbim za to, ze som Slovak. Nabuduce, ked budes chciet pisat nejaky prispevok, daj si studenu sprchu, aby si sa schladil a skus si spomenut iba na spisovne slova a nie vulgarizmy. Ja si tiez niekedy zanadavam, ale takto do verejneho fora sa to nehodi. A propo, co sa tyka kvality japonskych aut s Toyotou na cele, je vseobecne zname, ze Toyota je dlhodobo najspolahlivejsi automobil podla mnohych prieskumov.

))))((((((
10. května • 8:47

Já jsem čech a stydím se za všechny " jebnuté" lidi, i kdyby byli z pojebané kokotiny a odjebané japonské...

Karel T
9. května • 12:22

Naprosto souhlasím, mám obdobné zkušennosti jak se škodou, tak i s yarisem......

lexus.rx
9. května • 10:40

dobrý přízpěvek který vypovídá o kvalitě aut více než sebelepší test.........

PG
9. května • 9:57

V rodině máme nového Yarise i Fabii. Z obsahu 1,2 ve fabii samozřejmě dostanete lepší průběh než z 1.0 v yrisu.Lepší motor 1.0 neexistuje.
Ale motor o obsahu 1,2 než ve fabii určitě.
Motor 1.0 splnuje údajně emise euro 5.
Na volnoběh je motor1.0 nesrovnatelně klidnější než ve fabii. Mám scela opačnou zkušenost co se týká spotřebi při stejných trasách jízdy
Fabia žere minimálně o1,5 l více než yaris.Vlastnili jsme i původní verzi yrisu naj.80000km poruchy 0.Fabia má teprve 40000 a o té se to říct nedá.
Jinak souhlasím se vším co bylo v testu uvedeno.

gewehr
9. května • 10:30

Mali sme doma Fabiu, teraz je to Yaris, ale s motorom 1.3 a ten je bezkonkurencny, realne priemerna spotreba 5.8l, a dynamika vyborna.

RL
9. května • 9:16

Chtěl bych upozornit pana redaktora, že si asi nepřečetl příručku pro používání auta. Zde by se dočetl, že se dá podsvícení přístrojovky měnit tlačítkem, kterým se nulují denní počítadla a to ve stavu kompletních najetých kilometrů.

Nového Yarise mám a jsem s ním naprosto spokojen (litrová BaseCool). Tomuto vozu vytýkám pouze 2 věci. A to plasty v bočnicích kufru (ihned se poškrábou) a co se týká přístrojové desky tak kromě zmíněného "neohrabaného" přepínání pal. počítače, nastává chvilkový problém při špatném úhlu slunce, kdy ze zadu dopadá na přístrojovku a digitál se "rozsvítí" a stane se na okamžik nečitelný

Nebyla zmíněna kontrola zapnutí bezpečnostních pásů, a to jak na straně řidiče tak i u spolujezdce. Už nemusím spolujezdce napomínat aby si zapl bezpečnostní pás, pípání upozornění se i po 1km jízdy už nedá poslouchat a spolujezdec se bez remcání připoutá.

Marcelino
10. května • 0:15

Toto "zabudanie" sa dostava do mody . Aj v teste Suzuki Swift na konkurencnom serveri napisal recenzent (uz si nepamatam meno), ze nevyhoda Swiftu je ze sa neda menit podsvetlenie, ale ono sa to meni podobne ako na Yarise - staci si precitat prirucku... Inak dost vela detailov a sposobov ovladania Yarisu je podobnych ako u Swiftu...

Petr Broža
9. května • 10:20

To podsvícení doplním. V manuálu jsem sice listoval, ale jen zběžně.

kammen
9. května • 7:15

To nic, pan Broža si splet pojem a průjem

Brus
9. května • 6:42

proc by toyota davala motor z hondy? 

Petr Broža
9. května • 8:04

Opraveno.

Doporučujeme

Články odjinud