Toyota Yaris je evropským Autem roku 2021! Octavii nedala nejmenší šanci

já jsem to věděl, má to yariska po právu a jsem rád, že za chvilku to budou vyrábět v čr.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  01. 03. 2021 17:08

Tenhle Jára 4. generace se mi vůbec nelíbí, nejhezčí byl ve své druhé generaci.

Odpovědět  |   | 
..  |  01. 03. 2021 17:17

Jestli myslíš toho invalidního důchodce co si pořád mění nicky, tak je divné, že tu ještě není. Mimochodem, tečku jsem tady před ním používal já.

Odpovědět  |   | 
Tečka tečka  |  03. 03. 2021 18:11

já bych vám všecky tydlety internety zakázal, parchanti

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:37

Jára se mi nelíbí od první generace až dodneška....

Odpovědět  |   | 
oui  |  01. 03. 2021 18:15

Pokud by byl tohle web o vareni, titulky clanku "Hovezi ragu nedalo Octavii sanci" by byvaly byly vazne zabavne. Bohuzel, o vareni to tu neni.

Letos budu kupovat nove auto. Musim se priznat, ze Autorevue a jeho neustale vnucovani Skody zpusobilo, ze si natruc zadnou Skodu nekoupim.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 18:20

protoze na slusne vybavenou nemas finance a proto si sam zduvodnujes,proc si koupis Hnujdaj .Dacia je lepsi volba,ale ten zmetek v tobe- ego - ti to nedovoli,
A to je cely tvuj problem ,ty kecko.

Odpovědět  |   | 
oui  |  01. 03. 2021 22:41

A uplne nejvic za to muzes ty! Tesim se na ty noci, kdy zlosti nebudes moci usnout kvuli tomu, ze jsem pred Skodou dal prednost hardaplanu.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 03. 2021 05:59

...anebo se někomu nechce za jakoukoliv Škodu dávat zbytečné peníze, když jiná, stejně dobrá auta, jsou podstatně levnější! Já vím, levý přední blatník na Škodu stojí méně!...ale ty levnější náhradní díly si u ní na dlouho předplatím v pořizovací ceně a to je ani nemusím využít...takže Škoda sice vyrábí celkem dobrá auta, ale né lepší, než mnohá konkurence, jen za to chce šílené prachy!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  02. 03. 2021 14:08

typický Škodomilský dobytek !

Odpovědět  |   | 
LOL  |  01. 03. 2021 17:06

a Tečka se tu vyblije za 3....2....1....

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 03. 2021 17:17

Jako Červenkův poskok tu nablije sám 50 příblitků pod deseti zblitotečkama.

Odpovědět  |   | 
..  |  01. 03. 2021 17:20

Moje reakce je výše, nějak jsem se uklikl.

Odpovědět  |   | 

octávie má tu chybu, že nemá v základu stejně s fábií, scalou, kamiqem atd, bezpečnostní výbavu jak má toyota safety senze.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 03. 2021 17:28

A to je která výbava co octa nemá?radar,ecal,pruhy i střední airbag má v základu.

Odpovědět  |   | 

yaris se porovnává s fabii a ta nemá co má octavia, podívej se na ceník a srovnej vybavy a halvně ceny. Octavie není v hybridu a nemá tu vybavu za tu cenu co má toyota. Octavie má dražší servis a proto prohrála, prostě za ty peníze nemá hodnotu jak toyota.

Odpovědět  |   | 

no jestli říkáš co má v základu a musíš si připlatit skoro 18Tkč za středový airbag, tak se nedivím, že škodovkáři jsou finančně negramotní, že by reklama chytala ty slabší?

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:40

A Ty jsi jako přesvědčený, že ten, kdo dá 600 litrů za auto, koupí to první, co se mu namane? Není to třeba tak, že v konečném důsledku třeba ta Octavia může být zajímavá i ve srovnání s konkurencí?

Odpovědět  |   | 

jooo???? podívej se na staistiky kolik lidí si vybere octávii pro sebe, za svoje peníze. Co nabízí octavie kromě servisu na každým rohu navíc? Víš vůbec proč má škoda tolik servisů? Tebe nezajímá, jak se ty servisy můžou uživit, když ty si myslíš, že je to bezudržbové auto?

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 20:19

1) Najdi si dlouhodobé statistiky o počtu prodaných vozidel v ČR a možná Ti snad docvakne, proč je ŠKODA servis na každém rohu
2) Škoda nenabídne oproti ostatním nic navíc, až na to, že se po pěti letech prodá přeci jen o trochu lépe, než většina ostatních vozidel a sežene se na ni na vrakáčích mnohem víc potřebných dílů než na ostatní vozy
3) Upřesni, kde jsem napsal o tom, že je Škoda bezúdržbové vozidlo (zde totiž tak trochu lžeš - viď?)

Odpovědět  |   | 

škodovky se kradou, tak seženeš díly z druhé ruky- podporuješ tímto zloděje.
jestli nechceš pochopit, že octávie se kupuje na firmy, tak je na uváženou, že máš řidičák nebo ty znáš někoho co si koupil octavii za své? Každý kdo obhajuje octavii a škodu všeobecně si myslí, že servis mít nemusí, to je hlavně ten, co si to auto nekoupil, ale dostal ho.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 03. 2021 21:32

Dobrý večer,
a komu to po těch cca 3-4 letech ty firmy prodávají? Kdo je ochoten za to auto zaplatit? Soukromé osoby (možná často znají ta auta z práce....)

Odpovědět  |   | 

pokud vím, tak i roční octavie jdou na export pryč z čr. Jak už to psal jeden, jeho firma je spokojená se škodou a tak mění po roce nebo třech rokách...proč asi....francouze tam měli 15 roků a nebyli s něma spokojeni a tak si našli auta, co se mění po roce.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 03. 2021 16:08

Octu3 jsem si koupil za své.Rozhodně až na 1 výjimku(Renault) byla nejlevnější a táhnu 7rok bez závady.V servisu byla jen kvůli výměně brzd.Ten 2l tsi jede príma a málo žere a ideální motor pro servis doma-vše pěkně po ruce.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 03. 2021 07:28

Ja teda jezdil/jezdim uz ctvrtou Skodu a vzdy bezproblemovy byly, ale stejne tak i 2 Hyundaie co mame. Bezudrzbovy auto neexistuje, vzdy to chce alespon zakladni servis po urcitym poctu najetych km. A ja si pro sebe treba vybral a koupil za svoje vydelany penize (ne na firmu) uz druhou Octavii Chyby to ma, nebudu rikat ze ne, neni to ani zdaleka dokonaly auto, ale ktery je? Zatim jsem byl vzdy spokojenej.

Odpovědět  |   | 
Tečka tečka  |  03. 03. 2021 18:15

a čo si predstavujetě pod tým slovom staistiky? Ja som raz jednu staistiku mal, ale musel som ju predať, bo bola už celkom ošmatľaná...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 03. 2021 12:08

No nemá v sérii středový ale má kolenní.I přes sense bezpečnost máš ale Renault.Ti ten hybrid žena neschválila?to jsi takový podpantoflák

Odpovědět  |   | 

citroenu je osm let, až se tam něco pokazí i blbá žárovka tak pujde z domu. My s ženou nemáme společný učet, ale elektrokolo ji budu kupovat, není nad to mět elektrokola na lodi a dobíjet je solárem.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 17:22

Ubožáci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 03. 2021 17:35

Přemýšlím, kde bereš morální právo někoho nazývat "ubožáci"? Zrovna ty, který se nad všechny povyšuješ, ostatní nazýváš sockami, chudáky, dělníky a neustále opakuješ, jak jsou tady všichni hloupí a debilní. Nejhorší je to ale s tím syndromem "angličtina". Jaký je motiv předkládat, že umíš anglicky? To je snad naprosto normální mluvit v dnešní době taky v angličtině. Moje dcera umí anglicky naprosto perfektně ve svých dvanácti letech. Angličtina je základ a není to nic světoborného.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 17:40

Přemýšlet může jen tvor s mozkem a to ty nejsi.
Morálku neznáš taktezt, jakožto zkorumpovaný a úplatný šmejd.
Jdi se vycpat , ubožáku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 03. 2021 18:22

Už jsem psal jinde, že mi tvé urážky nevadí, nic se mnou nedělají. V průběhu tohoto roku jsem byl gay, ochlasta a teď úplatný šmejd. Zamyslel jsi se nad sebou někdy? Většina z nás tě tady nechce. Nemáš nic k autům, jen se snažíš urážet (s důrazem na slovo snažíš). Nic ti ale nevychází. Nothing's gonna change your fucking life...

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 18:47

Jsi směšný.
Proč se tak snažíš , když to nic nedělá?
Já mám k autům víc, než kdokoliv.
Jenže pak jsem středem zájmu já a můj názor.
Holt jsem výjimečný.
Já jsem prostě lepší

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 03. 2021 19:14

Ale já se o nic nesnažím. Jen prostě tě někdy přepadne nuda a z nějakého důvodu ti odpovídám. Nejsi pro mě nic víc, než polykač kyslíku. Nikdo tě nechce, nemají tě rádi a tak si kompenzuješ své vnitřní problémy zde. To je vše. Můžeš psát cokoliv... Svým způsobem jsem rád, když mi ty blitky píšeš. Mám hodně práce a ty urážky jsou pro mě takovým odreagováním. Pro mě nic neznamenáš, ale svým způsobem se bavím a zároveň je mi tě jistým způsobem líto. Měl bys konečně začít číst "Vzestup po úrovních vědomí" od Dr. Hawkinse.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 19:52

Jsi opravdu jen prvok.
Víc né.
Taková chlubivá nula.

Odpovědět  |   | 
Tečka tečka  |  03. 03. 2021 18:18

a ty tu čo robíš s tým jazykom v hube?

Odpovědět  |   | 
Erich  |  01. 03. 2021 20:43

Taky přemýšlím co se mu honí hlavou, už mě napadlo jestli to není Vošicky, úvaha byla i o tom, že je to náctileté dítě, ale nejvíc mi to připomíná uraženou ženskou, logicky vzato chlap se takhle nechová, vynadá, pohádá se, ale tohle jsou ženské slovní obraty, popřípadě náctiletého žáka základní školy.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 03. 2021 19:19

Hlavně jsi nemocný, je vlastně dost smutné, jak zbytečný a vnitřně prázdný člověk křičí zoufale o pomoc. Ale tady jsi špatně, vyzkoušej vyhledat pomoc jinde, udělej to pro sebe i pro nás.

Odpovědět  |   | 
..  |  01. 03. 2021 19:32

A co kdyby to konečně udělala ta neschopná redakce?

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 19:39

Hnůj jsi ty.

Odpovědět  |   | 
mirek21  |  01. 03. 2021 22:51

na hrubý pytel hrubá záplata, daily, jseš piča!!!

Odpovědět  |   | 
2.oTSI  |  03. 03. 2021 19:12

Kdopak to z Redakce Autorevue nevydychal , oprávněné upozornění na chyby a hlouposti ?!!!

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  01. 03. 2021 17:50

Další pokus Škodovky naučit prdel zpívat zase nevyšel!!! Už jim na ty předražený krámy kašlou i v Číněm kde se prodeje pomalu a jistě blíží nule!!!

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 17:55

Celé VWGroup je v Číně v hájit.
Jetta bere zákazníky škodě,ale nevydělává,je to prostě kolaps na každém trhu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 03. 2021 17:57

za január v európe octa skončila na čestnom 10. mieste úžasný golf tuším na "bramborovej" priečke.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 03. 2021 19:27

Bohužel škodovka si dobré hodnocení nezaslouží díky své nespolehlivosti. 3 kolegové maji roční operák, tudíž nová auta, všem v mrazu nefunguje tempomat a pak průběžné drobnosti, okénka, radio, dálkové ovládání, zamlžená orosená světla atd. Pochopil bych u auta 6,8 let, ale u ročních???

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:36

V červnu dostanu O4. Bude čtvrtá za sebou v pořadí a doposud jsem fakt slušně spokojený. Docela mě děsíš a doufám že nepíšeš pravdu....

Odpovědět  |   | 

dobře napsaný-dostaneš, já jsem dostal citroena a jednoho jsem si koupil a tuším, že tohle není o diskuzi fleetových aut, tak o tym starším citroenu mlčím a ty mlč o tych nesvojích octávkách. Tohle je diskuze o toyotě.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 20:07

you've just nailed it
Excellent

Odpovědět  |   | 
Tečka tečka  |  03. 03. 2021 18:19

kakoj ty geroj...

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 20:07

Reagoval jsem na ACEho, který píše o nekvalitě Škodovek, takže tvou jizlivou poznámku nechápu. Zrovna tak nechápu, proč bych nemohl komentovat kvalitu služebních aut, se kterými jezdím od novoty? S žádným z nich nebyl žádný vážný problém, jak tu všude čtu. U nás se po všech předchozích negativních zkušenostech (Renault, Opel, Ford) už 15 let nic jiného než Škodovky nekupuje. Takže mě prostě podobné hospodské výblitky vždy tak trochu rozhodí. A sorry, i přes Tvůj koment budu vždy psát to, co uznám za vhodné. Samozřejmě vždy bez urážek. Díky za pochopení.

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 20:26

Pořád nechápeš,že tohle vlákno je o autu roku?
Nedochází!???!
Nikoho nezajímá tvoje služební historie

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 21:09

A odpovídáš vlastně komu? Mě, nebo ACEmu, který toto vlákno zahájil? A dobře si rozmysli odpověď, ať nejsi za ještě většího trdlína. Mě se spíš zdá, že Ti došly argumenty, tak prostě jen kopeš

Odpovědět  |   | 
Ram  |  03. 03. 2021 18:55

Renault před 15 lety a dnes je kvalitativně úplně někde jinde. Jen hlupák to nezaregistroval.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 03. 2021 21:50

Hele nemám pražádný důvod Škodovce škodit, jezdím s nima pracovně už desítky let a bez nějakých podstatných problémů. Ale teď 3 lidi, auta do roka, Kodiaq, Karoq a Scala a všichni hlásí zmíněné potíže. Nefunkční tempomat je společnej jinak každej přidává drobnosti.

Odpovědět  |   | 
lol  |  02. 03. 2021 03:18

Jak tak koukám, jakýsi LOL mi ukradnul nick. Sice jsem tu psal velmi zřídka, ale stejně... Ono je to podobné jak s tou parodií na auto zn. Octavia. To si může koupit pouze bezradný člověk bez špetky fantazie a invence. Má to kdejaký trouba, tak si to koupím taky. To také proto, že o tom rádobyautě tak hezky a "zasvědceně" píší třeba i tady, na Auto(údajně)Revue.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:34

Toyota si zcela jistě zaslouží odměnit za techniku. Ale slušelo by se udělat i hlasování o nejodpornějším designu. Pevně věřím, že by utržila jednoznačně další vítězství, navíc s velkým odstupem od ostatních. Naprosto nechápu, jak se ten vyhředlý asijský design-humus může někomu líbit

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 19:41

Nejvíce prodaných vozů celosvětově, takže něco špatného je s tebou, očividně.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:51

Nejvíce prodaných vozů nesvědčí vždy jen o skvělém designu. Citroen, či VW by mohl vyprávět....

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 19:54

A?
Že ty to nechápeš, to není problém nejlepší automobilky světa.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  01. 03. 2021 19:59

Doufám, že se shodneme alespoň na tom, že na svůj názor mám právo - že?

Odpovědět  |   | 
DailyNews  |  01. 03. 2021 20:28

absolutamente

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 03. 2021 21:55

Třeba většině nejde ani tak o vzhled, jako o slušnou šanci že budou jezdit a nic moc neřešit

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 03. 2021 11:00

Ja teda treba o novy O4 neslysel zrovna nic dobryho, ale jezdim uz ctvrtou Skodu dlouhodobe v ramci nekolika let prakticky denne (Fabie 1, O2, Karoq 2018, O3 RS245) a nikdy s tim nebyl jedinej problem jako napriklad ten nefunkcni tempomat a podobne, vlastne to vzdy chodilo jen na pravidelnej servis a menil se max spotrebak, treba brzdovy desticky. Klasickej ani adaptivni tempomat mi nikdy neblbnul a vzdy fungoval jak mel a to ziju na Sumave ne tak daleko od Kvildy, tak bych rek ze moje auta vi co je zima. Nikdy s nima nic nebylo, ale tim se vubec nechci Skody zastavat, taky vidim jak na to v posled i dobe zacinaj kalet a jen navysujou ceny.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2021 12:59

Jasně proč ne, tím lépe, já jen předávám informaci starou asi týden a ani jeden z uživatelů nemá důvod lhát, roční operák využívají několik let, ale teď si notovali že u vlastního auta by to bylo (cituji) značně k nasrání, řešit neustálé i když relativně drobné závady

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 03. 2021 13:08

Jasny, je to proste vyrobek a pokud ty auta maji i vyrobu zhruba ve stejnou dobu, tak mohli davat i nejakou spatnou serii soucastek. O tom jsem se u 2 Skodovek presvedcil, vyroba ve stejnej mesic i kdyz jinej typ auta, ale front assist precitlivelej u obou a piska dost casto ze se clovek rychle blizi k prekazce, je to nekdy otravny. Kolegyne Skodovka vyrobena o rok driv to nedela.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  01. 03. 2021 19:52

Octavia ma vsechny fce v podmenu, tak se s tim neda jezdit. Gratulace YARISKovi

Odpovědět  |   | 
Helmut von Wolksburg  |  02. 03. 2021 10:15

Tak nevím v loni nebo předloni elektro jaguár za 2.+ mega.Tenhle rok T.Yaris kdy zvítězí klasické rodinné auto jak se říká pro střední vrstvu(500-600 tis. 4.dospělí slušný motor,prostor a i kufr) Ty pseudo motor.novináři jsou už několik let vážně asi slepý?

Odpovědět  |   | 

no je doba, že když jedou někam 4 dospělí tak bud na letiště nebo na nádraží. Ten yaris stačí a v dnešní době z něj se stane nutnost.

Odpovědět  |   | 
ciba64  |  18. 03. 2021 22:26

Redakce je banda jézeďáků ,kteří přišli z kravína a dovolují si psát o automobilech . Takže pánové nechte si ty blitky babičkám ... a raději mlčte !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička

Nejčtenější články

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v Praze. Má málo najeto a vypadá skvěle

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v P…

Další čipnutá oktávka, říkáte si? Zdání může klamat, tenhle kousek je vyladěný od přídě až po výfuky.

1.  5.  2021 |
Richard Herbich
Škoda
Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše peníze si říct umí, tisíce jenom lítají

Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše…

Škoda zveřejnila první ceny nové generace modelu Fabia již v rámci online světové premiéry, do rukou se nám však už dostal i kompletní ceník, odhalující i všechny příplatkové prvky.

10.  5.  2021 | | 41 N/A
Jan Mička
České cenyŠkoda Fabia
Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný raritní speciál má automat a pořád žije

Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný …

Z historie řady 613 jde nepochybně o jednu z nejméně známých specifikací slavné limuzíny.

22.  4.  2021 |
David Rusol
RaritaTatraKabriolety
Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k prasknutí. Překonáte cenu tohoto vozu?

Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k pra…

V diskusích pod články o nové Škodě Fabia jsme zaregistrovali komentáře, že je novinka dost drahá. To nám vnuklo nápad zkusit v konfigurátoru sestavit vůbec nejdražší verzi současnosti. A vyšlo nám fakt vysoké číslo!

10.  5.  2021 | | 32 N/A
Jan Mička
KonfigurátorNová FabiaŠkoda Fabia
Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Poznámky o luxusu byly na místě

Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní se…

Nová generace Škody Fabia je jednou z největších novinek českého trhu pro letošní rok. Světová premiéra proběhla dnes večer, my však měli možnost si vůz naživo prohlédnout už minulý týden.

4.  5.  2021 | | 63 N/A
Jan Mička
První dojmyŠkoda Fabia