Toyota Yaris Hybrid na nových snímcích a za ceny od 359 900 Kč

Během června na český trh vstoupí nejmenší hybrid v současné evropské nabídce v podobě modelu Yaris Hybrid. Přinášíme vám podrobné informace, ale také nové fotografie.
Seznam kapitol
  1. Toyota Yaris Hybrid
  2. Fotogalerie

Novinka vychází z koncepční studie Toyota Yaris Hybrid Concept představené vloni na autosalonu v Ženevě a její sériová výroba byla zahájena 11. dubna tohoto roku. Vozy této řady sjíždějí z výrobních linek závodu ve francouzském Valenciannes, kde vznikají po boku standardních Yarisů. Těch se ve Valenciannes dosud vyrobilo již více než 2 mil. kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Yaris Hybrid: nejmenší evropský hybrid současnosti

Produkční provedení modelu Toyota Yaris Hybrid slavilo svoji premiéru v Ženevě letos a do prodejů nastupuje s poněkud upravenými parametry. Jde především o spotřebu paliva a emise (co ostatně u podobného stroje sledovat jiného…); zatímco v uplynulém roce se hovořilo o průměrné spotřebě 3,5 l/100 km a emisích CO2 o hmotnosti 79 g/km (někdy i 3,1 l/100 km), skutečnost je nepatrně méně příznivá.

Představujeme: Toyota Prius+, Prius Plug-in Hybrid, Yaris HSD

Představujeme: Toyota Prius+, Prius Plug-in Hybrid, Yaris HSD

Model Yaris Hybrid disponuje pohonnou soustavou HSD (Hybrid Synergy Drive), jež využívá především zážehového čtyřválce 1,5 VVT-i s výkonem 74 koní (55 kW) a točivým momentem 111 Nm s navazující bezstupňovou převodovkou e-CVT. Tento agregát využívá v rámci HSD synchronního elektromotoru s permanentním magnetem, výkonem 45 kW a točivým momentem 169 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Yaris Hybrid bude u nás k mání ve výbavových verzích Active a Style

Toyota Yaris Hybrid dosahuje nejvyšší rychlosti 165 km/h a z klidu na 100 km/h zrychlí za 11,8 s, přičemž srovnatelná konvenční verze 1,33 VVT-i Multidrive zrychluje za 12,3 s, ale jede až 175 km/h. Větší rozdíly jsou ale ve spotřebě. Zatímco Hybrid v průměru jezdí za 3,7 l/100 km, 1,33 VVT-i s „automatem“ spotřebuje v kombinaci 5,1 l/100 km.

Ve verzi Active stojí Yaris Hybrid v rámci „předprodejního ceníku“ 359 900 Kč, což je o rozumných 30 000 Kč více než za srovnatelně vybavený Yaris 1,33 VVT-i Multidrive. V základu najdeme především multimediální systém Toyota Touch s rádiem s CD, MP3 a vstupy USB a Aux-In, hands-free sadou a couvací kamerou, automatickou klimatizaci, denní i zadní světla z LED, elektrické ovládání předních oken a zrcátek nebo kompletní sadu prvků elektronického řízení podvozku a airbagů včetně kolenního před řidičem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Palubní deska se od běžných Yarisů liší hlavně upraveným otáčkoměrem a modrým podsvícením

Toyota Yaris Hybrid je k mání také v o 40 000 Kč dražším výbavovém stupni Style vyznačujícím se například litými koly, mlhovkami, startováním tlačítkem, vyhříváním předních sedadel či čalouněním v kombinaci kůže a textilu. Prodeje tohoto malého hybridu mají být na většině evropských trhů zahájeny 16. června.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota Yaris Hybrid
  2. Fotogalerie

bazar

Toyota Corolla Verso 1,8
Rok výroby: 2004
Stav: 175 104 km
Cena: 96 000 Kč
Toyota Auris 2
Rok výroby: 2008
Stav: 128 557 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2009
Stav: 100 277 km
Cena: 600 000 Kč
Toyota Auris 1,3
Rok výroby: 2010
Stav: 44 744 km
Cena: 178 000 Kč
Toyota RAV 4 2
Rok výroby: 2006
Stav: 143 442 km
Cena: 186 000 Kč
Toyota Yaris 1
Rok výroby: 2008
Stav: 70 329 km
Cena: 120 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků