Toyota Yaris GRMN bude limitována počtem 400 kusů pro Evropu

Toyota Yaris GRMN. Nejnovější hothatch, který má základy ve vozech WRC a ve své kategorii pravděpodobně ta nejlepší čísla, co se týče rychlosti z 0 na 100 km/h, bude mít omezený počet vyrobených kusů.

Nový hothatch už klepe na dveře a my všichni, kteří tyhle malé a čiperné vozy milujeme, se těšíme na tento kousek od Toyoty. Ta vůz Yaris GRMN představila již na Ženevském autosalonu. I když má model původ ve WRC, název znamená "Gazoo Racing Masters of Nurburgring." Pochlubit a vyděsit své protivníky se chystá 1.8 litrovým přeplňovaným motorem s výkonem 205 kw.

Zní to opravdu zajímavě a pro ty, kteří už začali uvažovat o prodeji svého vozu a koupi Toytoty, máme zásadní informaci. Zjevně si budete muset hodně pospíšit, protože počet těchto hothatchů bude v Evropě omezen na sérii 400 kusů.

Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

Produkce by měla začít ještě do konce tohoto roku. Ceny by se pak měly pohybovat v přepočtu okolo 800 tisíc korun.

Co za to dostanete? Kromě už zmiňovaného zesíleného motoru také podvozek zesílený od inženýrů WRC, nová 17-ti palcová kola BBS a výkonné pneumatiky nebo speciálně vyvinutá sportovní sedadla. Dále pak například volant z GT86, šestistupňovou manuální převodovku, vlastní grafiku a na míru vyrobený spoiler. Vůz bude dodáván výhradně ve třídveřové variantě.

Auto si do detailů můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků