Toyota Yaris GR-4 na dalších záběrech. Původ v rallye a pohon 4x4 ukazuje naplno

Přiveze nám Toyota pravý homologační speciál odvozený ze závoďáku WRC? S novou upoutávkou už zřejmě není třeba pochybovat o záměrech japonské značky.

Prozatím to vypadá, že slova o homologačním silničním speciálu závodní Toyoty Yaris pro WRC už nejsou daleko od pravdy. Ostrý prototyp hot hatche Yaris GR-4 nám Toyota ukazuje na další upoutávce, ve které se za volant ještě maskovaného prototypu posadily hvězdy WRC jako Ott Tanak, Kris Meeke, Jari-Matti Latavala a rovněž šéf rallye týmu Toyoty Tommi Makinen.

A všichni samozřejmě na nový ostrý Yaris pějí chválu. Záběry na prototyp jezdící bokem na šotolině pak opět naznačují, že se máme od Toyoty dočkat i pohonu všech kol. Sama automobilka ale zatím nic oficiálně nepotvrzuje. Když už ale manažer závodní divize Gazoo Racing Shigeki Tomoyama mluvil o homologačním speciálu původem z WRC, tak přece se vším všudy.

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

O další technice Yarisu GR-4 toho moc nevíme, spekuluje se však o přeplňovaném čtyřválci a manuální převodovce. Potvrzeno už nicméně bylo, že těchto variant Yarisu bude nutné vyrobit 25.000 kusů za rok, takže nepůjde o limitovanou edici jako v případě staršího Yarisu GRMN.

Maskovací fólii strhne automobilka z vozu v lednu na autosalonu v Tokiu, ačkoliv fotografie kompletně odhaleného vozu se již válí po internetu. Teď už jen zbývají ony podrobnosti o pohonném ústrojí. Těšíme se.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků