Toyota Yaris facelift: další omlazený prcek

Na autosalonu v Bologni se veřejnosti nepředstavil pouze úsporný agregát 1,33 Dual VVT-i ale i celý inovovaný Yaris.

Japonská Toyota se na letošní autosalon v Bologni připravila opravdu poctivě, o čemž svědčí hned několik novinek, které můžeme najít v její expozici. Vedle omlazené Toyoty Aygo, o niž jsme vás již informovali, si své místo našla i její větší sestra. Tu kromě nového přírůstku v nabídce motorů, čekalo i pár jemných kosmetických změn, které jí mají ulehčit konkurenční boj.

Stylingové změny jsou, jako obyčejně, nejvíce viditelné na přídi a zádi. Zatímco zepředu zaujme mírně zaoblený nárazník a protáhnutá světla, čerstvý vzhled zadní části přináší nové kryty zadních svítilen a taktéž zaoblený nárazník. Další změny se pak týkají „kokpitu”, do něhož si můžete vybrat nové druhy potahů a ozdobných lišt.

Největší změnou je ale motor 1,33 Dual VVT-i, jemuž jsme se podrobně věnovali na tomto místě. V zkratce si ale připomeňme to nejdůležitější. Nová pohonná jednotka disponuje výkonem 74 kW/101 koní a maximálním točivým momentem 132 Nm, o něhož přesun na kola přední nápravy se stará šestistupňová manuální převodovka. K tomu všemu potěší i kombinovaná spotřeba, která podle údajů výrobce činí 5,1 l/100 km. A aby toho nebylo málo, inovovaný Yaris je poprvé k dispozici i s technologií Stop and Start.

Závěrem už jenom připomeňme, že omlazená Toyota Yaris dorazí do prvních showroomů již začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Yaris
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků