Toyota Yaris facelift: další omlazený prcek

Na autosalonu v Bologni se veřejnosti nepředstavil pouze úsporný agregát 1,33 Dual VVT-i ale i celý inovovaný Yaris.

Japonská Toyota se na letošní autosalon v Bologni připravila opravdu poctivě, o čemž svědčí hned několik novinek, které můžeme najít v její expozici. Vedle omlazené Toyoty Aygo, o niž jsme vás již informovali, si své místo našla i její větší sestra. Tu kromě nového přírůstku v nabídce motorů, čekalo i pár jemných kosmetických změn, které jí mají ulehčit konkurenční boj.

Stylingové změny jsou, jako obyčejně, nejvíce viditelné na přídi a zádi. Zatímco zepředu zaujme mírně zaoblený nárazník a protáhnutá světla, čerstvý vzhled zadní části přináší nové kryty zadních svítilen a taktéž zaoblený nárazník. Další změny se pak týkají „kokpitu”, do něhož si můžete vybrat nové druhy potahů a ozdobných lišt.

Největší změnou je ale motor 1,33 Dual VVT-i, jemuž jsme se podrobně věnovali na tomto místě. V zkratce si ale připomeňme to nejdůležitější. Nová pohonná jednotka disponuje výkonem 74 kW/101 koní a maximálním točivým momentem 132 Nm, o něhož přesun na kola přední nápravy se stará šestistupňová manuální převodovka. K tomu všemu potěší i kombinovaná spotřeba, která podle údajů výrobce činí 5,1 l/100 km. A aby toho nebylo málo, inovovaný Yaris je poprvé k dispozici i s technologií Stop and Start.

Závěrem už jenom připomeňme, že omlazená Toyota Yaris dorazí do prvních showroomů již začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Yaris
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků