Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

ACE  |  11. 08. 2020 13:35

Vypadá to na lídra segmentu...

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 13:49

Tříválcový eCVT vysavač? To určitě, haha!

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 14:00

Navíc design to má jako "blouček pytlíček"

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  11. 08. 2020 14:53

Mě to spíš připadá jako zmačkaný pytlík od bonbonů, ale abych nebyl nespravedlivý týká se to téměř všech "prcků" pokud mají tyto divně pomuchlané boky.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  16. 08. 2020 07:17

Pomuchlaný pytlík jo, ale ne ten od bonbónů že, Kasanovo

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  11. 08. 2020 14:01

Určite si ho už vyskúšal 🤔......... ?!?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 14:06

Ne, ale když to nedokázali vyřešit ani v RAV4 s dvojnásobným výkonem a ještě vyšší cenovkou, tak pochybuji, že tady ano.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  11. 08. 2020 14:19

Mám Corollu 1,8 hybrid Cvt a absolútna spokojnosť 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 14:27

Jo, známá má totéž v C-HR a je naprosto nadšená. Ona ale za žádných okolností nepřekračuje 70 km/h.

Odpovědět  |   | 

protože je asi chytrá, já taky nepžekračuji 70 na 70.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 16:07

Jenomže ona ji nepřekračuje ani na 90tce a na dálnici nejezdí pro jistotu vůbec.

Odpovědět  |   | 

pochop to, že třeba u nás taky nepřekročíš 70 když nejedeš po 1 třídě, po dálnici taky málo jezdím, protože u nás nejsou. je to prostě žena, třeba dnes z práce jsem nepřekročil 45km/hod.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  11. 08. 2020 14:28

někomu stačí málo, je to bytelné, úsporné, nízké náklady na servis, ale je to k uzoufání nudná kára

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 08. 2020 16:32

V manuálu to většinu kokurence překonává.

Odpovědět  |   | 

hlavně tam běží klima pořád i když motor stojí a to ve městě se cení, na co auto kde jsou dva nezávislé chladící systémy, elektrická vodní pumpa když při stop systému vypne kompresor klimy?

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  11. 08. 2020 19:03

takže jistě s tím máš už pár set kilometrů najeto a můžeš nám tu poreferovat, jak moc je nudná.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 08. 2020 14:30

Někomu stačí málo a nevadí mu, že to nejede a veje.

Odpovědět  |   | 

kari-to máš, že je tam ticho, jede to na elektřinu a jak si uděláš řidičák, tak za volantem to cítíš jinak.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 08. 2020 15:42

Ty jsi dobrý jelito
Jel jsi s tím krámem někdy? Ten dvoulitr alespoň trochu tu bídu maskuje, ale jednaosma nejede, převody ani nepředstírá a jakmile se trochu dotkneš plynu, tak veje, ty elektřino. Hlavně že nepřekračuješ 70. Takový vemínka na silnici nemají co dělat. Jestli to nevíš, tak i nepřiměřeně pomalá jízda je přestupek. A jelita jezdící 60-70 i mimo obec (o dálnici ani nemluvím) jsou nebezpeční. Předjet se je snaží i kamion. Hlavně že ti to nežere ty jantare.

Odpovědět  |   | 

A co tam veje, když jedeš jenom na elektřinu? Ty jezdíš na počítači..my víme, na 70 jezdíš 150...si dobréj, takovéj nejsem. Kdybys byl na ženský a nedíval ses pořád jen na mě, tak tam mám fotky i RAV4 a jsou tam i videa i se zvukem.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  11. 08. 2020 16:11

Stoupo, meleš tu o 1,8 hybridu a do toho mícháš rav4. Ty jsi slušný mimoň. Jet jen na elektřinu? Tak to pevný nervy všem, co tě potkají, i když silně pochybuji, že ty máš vůbec občanku, natož ridičák

Odpovědět  |   | 

Vezmi si brýle, když nevidíš co píši a přečti si článek, je to o 1,5L hybridu, ale u toyoty si vybereš, ale new yaris má 1,5hybrid a rav4 2,5 hybrid s jedním nebo dvouma elektromotorama. Můžu ti řící, že ta 1,5 bude lídr v segmentu a nemá konkurenci a v corolle, c-hr ta 1,8 stačí a nedivil bych se, jestli tu 1,5 nedají i do té corolly.Jestli chceš něco vědět tak se zeptej.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 11. 08. 2020 16:56

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 08. 2020 17:33

Bohužel nemám osobní zkušenost. Nicméně zrovna dnes cestou z Brna přede mnou RAV-4, aktuální model s velkým nápisem I LOVE HYBRID. Rozhodně jsem neměl pocit, že předjížděcí manévry onoho majitel byly pomalé. To zrychlení bylo celkem slušné. Musel jsem zašlápnou plynový pedál celkem razantně, abych se ho držel. Takže tvá osobní zkušenost je jaká, když to takto popisuješ?

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  11. 08. 2020 22:05

..a nekomu staci, ze to veje a valiii jako namydleny blesk ..ty muj koriandrovy ficuro

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  12. 08. 2020 00:06

Corola hybrid také skvělé, na mě bohužel malinko drahé. Ale přesto gratulace.

Odpovědět  |   | 

Doporučuji rav4 2,5L hybrid s řazením pod volantem. Prostě kecá, pomlouvá a neprojede a neprojede, tuším, že je zhrzený majitel koncernu a nemá ani vozík, nějaký paneláková maměnka.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 08. 2020 15:46

Hybridisti se o vozíky ani nezajímací, když i za auto jako RAV 4 hybrid 2,5 můžeš dát max 750Kg.

Odpovědět  |   | 

já mám vozík do 750kg celkové hmotnosti, co tam máš dále...1650 co může tahat hybridní ravka4 na to mám řidičák, ty máš jaký skupiny? Řídíls jak těžkou soupravu?

Odpovědět  |   | 

kari- v české republice může být nebržděný vozík max 750kg celkové váhy.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  11. 08. 2020 16:12

50 jsem ubral. Brzděný 800Kg. To je vyloženě výhra. Ovšem pokud už tak přeplatíš drahé auto, můžeš mít 1650.

Odpovědět  |   | 

ááá pán není chatař, podívej se kdo má za osobák bržděný přívěs, bržděný přívěs poznáš podle hubice a může být převod mechanický na brzdy nebo kapalinou nebo když to nepoznáš, tak vespod jsou lanovody nebo hadičky. Co tam máš dále?

Odpovědět  |   | 

proč nepřijels, v sobotu sem projížděl RAV4 s řazením pod volantem a hlídáním vedle sebe v zrcátku.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 08. 2020 15:51

Tebe by si hlavně měli více hlídat v ústavu, jak tak koukám. Tvůj stav se horší den odedne.

Odpovědět  |   | 

áááá pána se něco dotklo, začal kopat, pomlouvat, ztrácet argumenty....kolik máš tady nicků?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  11. 08. 2020 16:13

argumenty na tebe? Tak ať se někdo přizná, jestli u tebe alespoň jednou uspěl s jakýmkoli argumentem.

Odpovědět  |   | 

dost řidičů jsem naučil jezdit, dělal jsem jim instruktora, ale jen na nákladák na osobák ne a tak asi tak, co tam máš v kopání a pomlouvání dále, ty asi nemáš psychotesty, že tě všechno rozhodí i obyčejný uspěch hybridních toyot, podle diskuzí bych tipnul, že nemáš ani papíry na ten přívěs.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 08. 2020 16:31

Stupidní kecy jsou snadný, ale jmenuj nějakou rozumnou konkurenci

Odpovědět  |   | 
Luke  |  11. 08. 2020 19:50

Honda cr-v hybrid.

Odpovědět  |   | 

je nad 4m, nemá takovou bezpečnostní výbavu v základu, má větší spotřebu a stojí více a když si sečteš pojištění oproti 1,5hybridu která je o 300Tkč levnější tak není divu, že ta CR-V se moc neprodává.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  11. 08. 2020 20:19

Jsem na tabletu, měl jsem dojem, že srovnávám s rav4 hybrid. K Yarisu by se dal se zavřenýma očima přiřadit honda jazz hybrid. Ta je dost povedená.

Odpovědět  |   | 

to je už o referencí a v naší rodině převládá toyota, prostě ten toyotí hybrid vyhovuje našim potřebám.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  06. 09. 2020 14:39

eCVThater by si měl nejprve (sám u sebe) vyjasnit pojmy a rozdíl mezi "vysavačovým" CVT a "nevysavačovým" e-CVT. Jedná se totiž o dva odlišné systémy: http://www.hybrid.cz/cvt...
http://www.winnipegsynthetics.ca/articles/cvt-and-ecvt.html...

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 08. 2020 15:34

Spíš to vypadá, že si vedle Clia, Pola, Fiesty, 208 nebo Corsy ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, francouzi zůstanou, koncern vypadne a třeba fabia už to vzdala hned po tiskovce, že v kolíně budou vyrábět yarisa. No a jak začne ve francii výroba cross yarisu, tak škoda už nebude nabízet malá auta tady vůbec.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 08. 2020 15:48

Nevěřím, že někdo může být tak vydlabaný jako ty. To musíš zákonitě dělat, Nevěřím, někdo tak blbý by dokázal trefit z kuchyně do obýváku bez pomoci.

Odpovědět  |   | 

kari, nebydlím v paneláku, kuchyně je součástí pokoje, co tam máš dále v pomlouvání a radím při psaní ať se ti nezrcadlí tvůj domov. Klimu máš puštěnou?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  16. 08. 2020 07:36

ty bydlet na Rhodos ajlend s vyobrazená krasavice?

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 08. 2020 18:55

Nejsem zrovna příznivce současné Fabie, ale oproti tomuhle je ta Fabka designový skvost.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 08. 2020 16:35

Já myslím že víc než škrtne, výbava skvělá, výkon taky nadprůměr a ostatní uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 08. 2020 19:04

Presne tak, kral malych vozitek. Uplne luxusni strojecek.

Odpovědět  |   | 
Karloos  |  12. 08. 2020 16:53

Lídr segmentu to mohl být tak maximálně s předchozí verzí když jedna pětka měla ještě čtyři válce a byla skvělá.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  11. 08. 2020 14:02

YARIS = dlhodobo najspolahlivejšie auto na svete vo svojej ketegórii ! 👍!

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  12. 08. 2020 00:05

Yaris je výborná volba. Kdybych nechtěl mírně větší vůz, tak by to byla jasná volba bez váhání. Bravo Yaris platí už nějakou dobu, tedy i na dnešní ojeté.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 14:10

P.Vaněk Yaris bude i verze cross a ta větší je.

Odpovědět  |   | 

ale nebude made in Kolín, je to nad 4m a linka si to už nevezme, ale ten cross vypadá na videích parádně

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 14:20

Paráda. Japonci válí. Evropské agrokolchozy se můžou jít vyregulovat.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 08. 2020 17:57

By mě zajímalo co znamená normální jízda aby po městě(tady to pochopím) a dálnici dali normovanou spotřebu 3,8 dle výrobce.Jako Belgie je vcelku placka země a kopce pohledat ale že by na dálnici byla úspornější než nafta to určitě ne.Leda by dodržovali Holandských 100km/h.

Odpovědět  |   | 

v belgii je 120km/hod.no když si vezmeme, že malé dieslový auta vjedou na dálnici aby vypálili filtr a mají v tom režimu šílenou spotřebu..... Yaris má inteligentní adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go (IACC) a tak není problém při zácpě se posunovat na elektřinu a jistě redaktor měl zapnutý automatický omezovač rychlosti (ASL) tak asi tu rychlost asi dodrželi, jen tady na diskuzích se jezdí 200km/hod po městě, my co máme řidičák rychlost dodržujeme.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 11. 08. 2020 19:55

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 08. 2020 06:57

Kolik těch malých dýzlových aut je ještě ve výrobě? Automobilky je sypaly proto, že byla ještě před lety v mnoha státech nesmyslná podpora na jejich koupi. Dnes v této třídě běžný R3 jezdí v klidu město/příměsto za 5 litrů. Hybrid samozřejmě na tento druh provozu dává smysl, to nezpochybňuji, Yaris je ve třídě průkopníkem a nic proti němu nelze namítat. Někdo dá přednost jemu, jiný třeba Fabii nebo Polu.

Odpovědět  |   | 

moc ne a asi s filtrem ty starší nejsou, ale musel jsem to zdramatizovat.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 09:07

Nafta ale nevypaluje pořád.Stačí sby pp neukazoval přesně a jak testovali 1.6 Toyotu kolik premeruje tochometr/gps to pak ty 4l na dálnici možná dali.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 08. 2020 06:59

Přijde ti Yaris jako typické dálniční auto? Ve městě bude mít nižší spotřebu než klasický spalovací motor a na dálnici zhruba stejnou. Proč do třídy supermani tahat nafťáky?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 17:05

Wp ale yaris není supermini to jsi spletl třídu.Na dálnici by hybrid neměl smysl.S malým a lehkým vozem se dá v klidu jet bez brzd.

Odpovědět  |   | 
setr  |  12. 08. 2020 08:58

On je hlavně problém v tom poměřování spotřeby benzín/nafta. Je to poněkud mimo, protože nafta má mnohem vyšší energetickou hodnotu. Poměřovat spotřebu na litry a šťastně kvákat o výhodnější naftě, je jako poměřovat spotřebu kotlů na hnědý uhlí a na koks.
Cena je ještě navíc deformovaná rozdílnou daní...

Odpovědět  |   | 
setr  |  12. 08. 2020 09:04

Patřilo pod Michala2. Pálit naftu ve válcích je ohromný mrhání zdroji. S benzínem je to o něco lepší, protože se nepálí téměř komplexní surovina.

Odpovědět  |   | 
Hife  |  12. 08. 2020 09:01

Pozn. pro autora článku - ceny v článku již neodpovídají realitě. Od 1. 7. 2020 jsou všechny specifikace o 10.000,- Kč dražší (viz. https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_novy_yaris.pdf... ).

Odpovědět  |   | 

zase tam máš ten bonus za výkup a ty zimní pneu, tohle neřeš, za chvilku budou akční nabídky.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  13. 08. 2020 13:01

Toyota zdražuje tak rychle, že už to ani novináři nestíhají sledovat. Navíc zdražení odůvodňují oslabením koruny v rámci koronakrize. Jenomže koruna mezitím posílila prakticky zpátky na úroveň roku 2019. Prostě blamáž.

Odpovědět  |   | 

toyota zdraží o deset tisíc kč a dá k autu zimáky, bonus za výkup a když to sečteme, tak slevní o 30tkč kdežto škodovka zdraží o 130tkč a citigo o 300tkč. Šak už se nad těma vyděračama až lichvářama vaří voda. Toyota aspon tam má v základu bezpečnostní výbavu za kterou u škodovky dáš více jak 250tkč.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 08. 2020 18:26

Zažil jsem jednou "bonus za výkup", prostě vejmrd se zákazníkem. A potom 2 500,- za zimní gumu na tohohle prcka....................

Odpovědět  |   | 

já taky jsem zažil bonus za výkup, o stupen lepší výbavu a tažný od dovozce citroen zdarma, ne od prodejce. Fábiou jsem přijel, citroenem jsem odjel. Já stím mám dobrý zkušenosti a nechápu co myslíš vejmrd. Co je psaný to ti strhnou s ceny a ještě ti odečtou za to starý auto .

Odpovědět  |   | 

uklidni svoje hormony, ten ceník jak už jsem psal je pro lidi výhodnější a kdybys jenom nenosil tmavé brýle co ti dal koncern, tak bys věděl, že ta výbava má v sobě pakety a jsou to akční ceny a žádný zdražení tam není, toyota není koncern, kde zdražení putuje odborářům.

Odpovědět  |   | 
annaaix  |  12. 08. 2020 11:32

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ...
https://mub.me/hxxxu
uživatelské jméno anna1
čekám na tebe
18+

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 08. 2020 18:28

A studené by nebyly?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  16. 08. 2020 07:42

Studený bych si nemohl dát za okenní těsnění v kabince svého traktoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro