Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

75 komentářů

annaaix
12. srpna • 11:32

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ...
https://mub.me/hxxxu
uživatelské jméno anna1
čekám na tebe
18+

.
13. srpna • 18:28

A studené by nebyly?

Vóša
16. srpna • 7:42

Studený bych si nemohl dát za okenní těsnění v kabince svého traktoru. :-(

Hife
12. srpna • 9:01

Pozn. pro autora článku - ceny v článku již neodpovídají realitě. Od 1. 7. 2020 jsou všechny specifikace o 10.000,- Kč dražší (viz. https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_novy_yaris.pdf... ).

eCVThater
13. srpna • 13:01

Toyota zdražuje tak rychle, že už to ani novináři nestíhají sledovat. Navíc zdražení odůvodňují oslabením koruny v rámci koronakrize. Jenomže koruna mezitím posílila prakticky zpátky na úroveň roku 2019. Prostě blamáž.

petr r. (petrumr)
15. srpna • 8:43

uklidni svoje hormony, ten ceník jak už jsem psal je pro lidi výhodnější a kdybys jenom nenosil tmavé brýle co ti dal koncern, tak bys věděl, že ta výbava má v sobě pakety a jsou to akční ceny a žádný zdražení tam není, toyota není koncern, kde zdražení putuje odborářům.

petr r. (petrumr)
13. srpna • 15:25

toyota zdraží o deset tisíc kč a dá k autu zimáky, bonus za výkup a když to sečteme, tak slevní o 30tkč kdežto škodovka zdraží o 130tkč a citigo o 300tkč. Šak už se nad těma vyděračama až lichvářama vaří voda. Toyota aspon tam má v základu bezpečnostní výbavu za kterou u škodovky dáš více jak 250tkč.

.
13. srpna • 18:26

Zažil jsem jednou "bonus za výkup", prostě vejmrd se zákazníkem. A potom 2 500,- za zimní gumu na tohohle prcka....................:-)

petr r. (petrumr)
13. srpna • 19:06

já taky jsem zažil bonus za výkup, o stupen lepší výbavu a tažný od dovozce citroen zdarma, ne od prodejce. Fábiou jsem přijel, citroenem jsem odjel. Já stím mám dobrý zkušenosti a nechápu co myslíš vejmrd. Co je psaný to ti strhnou s ceny a ještě ti odečtou za to starý auto .

petr r. (petrumr)
12. srpna • 17:32

zase tam máš ten bonus za výkup a ty zimní pneu, tohle neřeš, za chvilku budou akční nabídky.

Michal2
11. srpna • 17:57

By mě zajímalo co znamená normální jízda aby po městě(tady to pochopím) a dálnici dali normovanou spotřebu 3,8 dle výrobce.Jako Belgie je vcelku placka země a kopce pohledat ale že by na dálnici byla úspornější než nafta to určitě ne.Leda by dodržovali Holandských 100km/h.

setr
12. srpna • 8:58

On je hlavně problém v tom poměřování spotřeby benzín/nafta. Je to poněkud mimo, protože nafta má mnohem vyšší energetickou hodnotu. Poměřovat spotřebu na litry a šťastně kvákat o výhodnější naftě, je jako poměřovat spotřebu kotlů na hnědý uhlí a na koks.
Cena je ještě navíc deformovaná rozdílnou daní...

setr
12. srpna • 9:04

Patřilo pod Michala2. Pálit naftu ve válcích je ohromný mrhání zdroji. S benzínem je to o něco lepší, protože se nepálí téměř komplexní surovina.

WP
12. srpna • 6:59

Přijde ti Yaris jako typické dálniční auto? Ve městě bude mít nižší spotřebu než klasický spalovací motor a na dálnici zhruba stejnou. Proč do třídy supermani tahat nafťáky?

Michal2
12. srpna • 17:05

Wp ale yaris není supermini to jsi spletl třídu.Na dálnici by hybrid neměl smysl.S malým a lehkým vozem se dá v klidu jet bez brzd.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:45

v belgii je 120km/hod.no když si vezmeme, že malé dieslový auta vjedou na dálnici aby vypálili filtr a mají v tom režimu šílenou spotřebu..... Yaris má inteligentní adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go (IACC) a tak není problém při zácpě se posunovat na elektřinu a jistě redaktor měl zapnutý automatický omezovač rychlosti (ASL) tak asi tu rychlost asi dodrželi, jen tady na diskuzích se jezdí 200km/hod po městě, my co máme řidičák rychlost dodržujeme.

Michal2
12. srpna • 9:07

Nafta ale nevypaluje pořád.Stačí sby pp neukazoval přesně a jak testovali 1.6 Toyotu kolik premeruje tochometr/gps to pak ty 4l na dálnici možná dali.

WP
12. srpna • 6:57

Kolik těch malých dýzlových aut je ještě ve výrobě? Automobilky je sypaly proto, že byla ještě před lety v mnoha státech nesmyslná podpora na jejich koupi. Dnes v této třídě běžný R3 jezdí v klidu město/příměsto za 5 litrů. Hybrid samozřejmě na tento druh provozu dává smysl, to nezpochybňuji, Yaris je ve třídě průkopníkem a nic proti němu nelze namítat. Někdo dá přednost jemu, jiný třeba Fabii nebo Polu.

petr r. (petrumr)
12. srpna • 17:34

moc ne a asi s filtrem ty starší nejsou, ale musel jsem to zdramatizovat.

Polo
11. srpna • 14:20

Paráda. Japonci válí. Evropské agrokolchozy se můžou jít vyregulovat.

Jozef
11. srpna • 14:02

YARIS = dlhodobo najspolahlivejšie auto na svete vo svojej ketegórii ! 👍!

Petr Vaněk
12. srpna • 0:05

Yaris je výborná volba. Kdybych nechtěl mírně větší vůz, tak by to byla jasná volba bez váhání. Bravo Yaris platí už nějakou dobu, tedy i na dnešní ojeté.

Michal2
13. srpna • 14:10

P.Vaněk Yaris bude i verze cross a ta větší je.

petr r. (petrumr)
13. srpna • 19:09

ale nebude made in Kolín, je to nad 4m a linka si to už nevezme, ale ten cross vypadá na videích parádně

ACE
11. srpna • 13:35

Vypadá to na lídra segmentu...

Karloos
12. srpna • 16:53

Lídr segmentu to mohl být tak maximálně s předchozí verzí když jedna pětka měla ještě čtyři válce a byla skvělá.

Rokyta ex Acz
11. srpna • 19:04

Presne tak, kral malych vozitek. Uplne luxusni strojecek.

.
11. srpna • 15:34

Spíš to vypadá, že si vedle Clia, Pola, Fiesty, 208 nebo Corsy ani neškrtne.

ACE
11. srpna • 16:35

Já myslím že víc než škrtne, výbava skvělá, výkon taky nadprůměr a ostatní uvidíme.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:45

nemáš pravdu, francouzi zůstanou, koncern vypadne a třeba fabia už to vzdala hned po tiskovce, že v kolíně budou vyrábět yarisa. No a jak začne ve francii výroba cross yarisu, tak škoda už nebude nabízet malá auta tady vůbec.

.
11. srpna • 18:55

Nejsem zrovna příznivce současné Fabie, ale oproti tomuhle je ta Fabka designový skvost.

kari
11. srpna • 15:48

Nevěřím, že někdo může být tak vydlabaný jako ty. To musíš zákonitě dělat, Nevěřím, někdo tak blbý by dokázal trefit z kuchyně do obýváku bez pomoci.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:58

kari, nebydlím v paneláku, kuchyně je součástí pokoje, co tam máš dále v pomlouvání a radím při psaní ať se ti nezrcadlí tvůj domov. Klimu máš puštěnou?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vóša
16. srpna • 7:36

ty bydlet na Rhodos ajlend s vyobrazená krasavice?:-O:-D

eCVThater
11. srpna • 13:49

Tříválcový eCVT vysavač? To určitě, haha! :-D

Standa
6. září • 14:39

eCVThater by si měl nejprve (sám u sebe) vyjasnit pojmy a rozdíl mezi "vysavačovým" CVT a "nevysavačovým" e-CVT. Jedná se totiž o dva odlišné systémy: http://www.hybrid.cz/cvt...
http://www.winnipegsynthetics.ca/articles/cvt-and-ecvt.html...

ACE
11. srpna • 16:31

Stupidní kecy jsou snadný, ale jmenuj nějakou rozumnou konkurenci ;-)

Luke
11. srpna • 19:50

Honda cr-v hybrid.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 20:13

je nad 4m, nemá takovou bezpečnostní výbavu v základu, má větší spotřebu a stojí více a když si sečteš pojištění oproti 1,5hybridu která je o 300Tkč levnější tak není divu, že ta CR-V se moc neprodává.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luke
11. srpna • 20:19

Jsem na tabletu, měl jsem dojem, že srovnávám s rav4 hybrid. K Yarisu by se dal se zavřenýma očima přiřadit honda jazz hybrid. Ta je dost povedená.

petr r. (petrumr)
12. srpna • 17:02

to je už o referencí a v naší rodině převládá toyota, prostě ten toyotí hybrid vyhovuje našim potřebám.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:18

proč nepřijels, v sobotu sem projížděl RAV4 s řazením pod volantem a hlídáním vedle sebe v zrcátku.

kari
11. srpna • 15:51

Tebe by si hlavně měli více hlídat v ústavu, jak tak koukám. Tvůj stav se horší den odedne.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 16:01

áááá pána se něco dotklo, začal kopat, pomlouvat, ztrácet argumenty....kolik máš tady nicků?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kari
11. srpna • 16:13

argumenty na tebe? Tak ať se někdo přizná, jestli u tebe alespoň jednou uspěl s jakýmkoli argumentem.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 17:07

dost řidičů jsem naučil jezdit, dělal jsem jim instruktora, ale jen na nákladák na osobák ne a tak asi tak, co tam máš v kopání a pomlouvání dále, ty asi nemáš psychotesty, že tě všechno rozhodí i obyčejný uspěch hybridních toyot, podle diskuzí bych tipnul, že nemáš ani papíry na ten přívěs.

Jozef
11. srpna • 14:01

Určite si ho už vyskúšal 🤔......... ?!?

eCVThater
11. srpna • 14:06

Ne, ale když to nedokázali vyřešit ani v RAV4 s dvojnásobným výkonem a ještě vyšší cenovkou, tak pochybuji, že tady ano.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:26

Doporučuji rav4 2,5L hybrid s řazením pod volantem. Prostě kecá, pomlouvá a neprojede a neprojede, tuším, že je zhrzený majitel koncernu a nemá ani vozík, nějaký paneláková maměnka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
11. srpna • 15:46

Hybridisti se o vozíky ani nezajímací, když i za auto jako RAV 4 hybrid 2,5 můžeš dát max 750Kg.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 16:04

kari- v české republice může být nebržděný vozík max 750kg celkové váhy.

Kari
11. srpna • 16:12

50 jsem ubral. Brzděný 800Kg. To je vyloženě výhra. Ovšem pokud už tak přeplatíš drahé auto, můžeš mít 1650.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 17:01

ááá pán není chatař, podívej se kdo má za osobák bržděný přívěs, bržděný přívěs poznáš podle hubice a může být převod mechanický na brzdy nebo kapalinou nebo když to nepoznáš, tak vespod jsou lanovody nebo hadičky. Co tam máš dále?

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:57

já mám vozík do 750kg celkové hmotnosti, co tam máš dále...1650 co může tahat hybridní ravka4 na to mám řidičák, ty máš jaký skupiny? Řídíls jak těžkou soupravu?

Jozef
11. srpna • 14:19

Mám Corollu 1,8 hybrid Cvt a absolútna spokojnosť 👍👍👍

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
12. srpna • 0:06

Corola hybrid také skvělé, na mě bohužel malinko drahé. Ale přesto gratulace. B-]

kari
11. srpna • 14:30

Někomu stačí málo a nevadí mu, že to nejede a veje.

WRC Fabia R2 TwinCharger
11. srpna • 22:05

..a nekomu staci, ze to veje a valiii jako namydleny blesk ..ty muj koriandrovy ficuro:-D

Assasin
11. srpna • 17:33

Bohužel nemám osobní zkušenost. Nicméně zrovna dnes cestou z Brna přede mnou RAV-4, aktuální model s velkým nápisem I LOVE HYBRID. Rozhodně jsem neměl pocit, že předjížděcí manévry onoho majitel byly pomalé. To zrychlení bylo celkem slušné. Musel jsem zašlápnou plynový pedál celkem razantně, abych se ho držel. Takže tvá osobní zkušenost je jaká, když to takto popisuješ?

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:20

kari-to máš, že je tam ticho, jede to na elektřinu a jak si uděláš řidičák, tak za volantem to cítíš jinak.

kari
11. srpna • 15:42

Ty jsi dobrý jelito :-D
Jel jsi s tím krámem někdy? Ten dvoulitr alespoň trochu tu bídu maskuje, ale jednaosma nejede, převody ani nepředstírá a jakmile se trochu dotkneš plynu, tak veje, ty elektřino. Hlavně že nepřekračuješ 70. Takový vemínka na silnici nemají co dělat. Jestli to nevíš, tak i nepřiměřeně pomalá jízda je přestupek. A jelita jezdící 60-70 i mimo obec (o dálnici ani nemluvím) jsou nebezpeční. Předjet se je snaží i kamion. Hlavně že ti to nežere ty jantare.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:52

A co tam veje, když jedeš jenom na elektřinu? Ty jezdíš na počítači..my víme, na 70 jezdíš 150...si dobréj, takovéj nejsem. Kdybys byl na ženský a nedíval ses pořád jen na mě, tak tam mám fotky i RAV4 a jsou tam i videa i se zvukem.

Kari
11. srpna • 16:11

Stoupo, meleš tu o 1,8 hybridu a do toho mícháš rav4. Ty jsi slušný mimoň. Jet jen na elektřinu? Tak to pevný nervy všem, co tě potkají, i když silně pochybuji, že ty máš vůbec občanku, natož ridičák

petr r. (petrumr)
11. srpna • 16:54

Vezmi si brýle, když nevidíš co píši a přečti si článek, je to o 1,5L hybridu, ale u toyoty si vybereš, ale new yaris má 1,5hybrid a rav4 2,5 hybrid s jedním nebo dvouma elektromotorama. Můžu ti řící, že ta 1,5 bude lídr v segmentu a nemá konkurenci a v corolle, c-hr ta 1,8 stačí a nedivil bych se, jestli tu 1,5 nedají i do té corolly.Jestli chceš něco vědět tak se zeptej.

Bill
11. srpna • 14:28

někomu stačí málo, je to bytelné, úsporné, nízké náklady na servis, ale je to k uzoufání nudná kára

Peter(Charouz)
11. srpna • 19:03

takže jistě s tím máš už pár set kilometrů najeto a můžeš nám tu poreferovat, jak moc je nudná.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 17:16

hlavně tam běží klima pořád i když motor stojí a to ve městě se cení, na co auto kde jsou dva nezávislé chladící systémy, elektrická vodní pumpa když při stop systému vypne kompresor klimy?

ACE
11. srpna • 16:32

V manuálu to většinu kokurence překonává.

eCVThater
11. srpna • 14:27

Jo, známá má totéž v C-HR a je naprosto nadšená. Ona ale za žádných okolností nepřekračuje 70 km/h. :-D

petr r. (petrumr)
11. srpna • 15:22

protože je asi chytrá, já taky nepžekračuji 70 na 70.

eCVThater
11. srpna • 16:07

Jenomže ona ji nepřekračuje ani na 90tce a na dálnici nejezdí pro jistotu vůbec.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 16:43

pochop to, že třeba u nás taky nepřekročíš 70 když nejedeš po 1 třídě, po dálnici taky málo jezdím, protože u nás nejsou. je to prostě žena, třeba dnes z práce jsem nepřekročil 45km/hod.

eCVThater
11. srpna • 14:00

Navíc design to má jako "blouček pytlíček"

Jyrka Syrka
11. srpna • 14:53

Mě to spíš připadá jako zmačkaný pytlík od bonbonů, ale abych nebyl nespravedlivý týká se to téměř všech "prcků" pokud mají tyto divně pomuchlané boky.

Vóša
16. srpna • 7:17

Pomuchlaný pytlík jo, ale ne ten od bonbónů že, Kasanovo :-D

Doporučujeme

Články odjinud