Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

_Info_  |  20. 06. 2021 08:18

Chování eCVT a jaký rozdíl oproti CVT to je?

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 06:21

ten že "ecvt" vydrží presne toľko čo zvyšok auta.... výmena oleja v prevodovke za hubičku v bežnej garáži....

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 06:24

Nerozumíš tomu ani trochu

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 07:38

možno to bude tým že píšeš ako Talian.. a možno tým že mám doma cvt aj ecvt

Odpovědět  |   | 

projel jsem yaris i ravku, já bych řekl, že cvt má řemen a ecvt má planetovou převodovku. CVT má i zpátečku, ecvt nemá zpátečku, couvá na elektromotor. Veliká škoda, že yaris nemá tepelný čerpadlo, má jenom klimu na elektřinu, tak v dnešních dnech si může motor odpočinout, ale zase v zimě musí topit. Možná, že už tam dávají tč z pluginové ravky........

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 06. 2021 08:59

Moc se těším jakou se vám povede dosáhnout spotřebu pri klidné jízdě (mimo dálnici) protože4,4 není žádný zázrak, tu v pohodě dosahují i jiná čistě benzinová auta v kategorii. Odhaduju, že pod 3,5 by neměl být v reálu problém

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 06:19

no až budeš za 4.4 jazdiť s "iným" autom kombinovane a za 4.0 v meste ozvi sa , rád si také kúpim.
Ale musí to byť benzín a automat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 08:25

Dávám přednost manuálu a 4,4 není žádný problém v kombinovaném provozu. Dnešní ráno cesta do práce (zhruba 40 km) v provozu 1/3 Praha za 3,7, ale to připouštím že bylo za výjimečných podminek.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 09:21

Byl příznivý vítr a krom klasické plachty jsem dnes použil i spinakr.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 09:28

Kdo umí ten umí, kdo neumí.... Nakonec, já to můžu dokázat ukázkou, co ty?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 10:17

Jejda, ty jsi ale úžasný, pochlub se . Moc děkujeme .

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 10:23

Ty se navážíš do mě, do konkrétních čísel, která jsem ochoten a hlavně schopen dokázat. A ty....zase jen kecy bez argumentů. Takže čekám další zbytečnej osobní výpad ve stejném duchu, protože na víc zřejmě nemáš.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 10:51

Jen mám legraci ze sledovačů spotřeby. Že jsou nebezpeční na silnici, to je další věc.
Proti gustu žádný ...
To jistě znáš.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 11:18

Spotřeba je údaj který nemusíš pracně počítat či sledovat, každé novější auto ti ji prostě ukáže, asi to tvé auto neumí nebo ho neovládáš. Já mám legraci zase z pumpovačů co nemají přehled o provozu, neumí předvídat, jezdit plynule neustále auto vytáčí aby hned probrzdili a svou neschopnost omlouvají nejtupější frází, že spotřebu neřeší, to jen pro info. Hlavně se nepoučit a nezlepšovat, viď omezenost ti sedí

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 11:28

Jediný omezený zaslepenec jsi ty. Jen ty a tvoje pravidla a tvoje způsoby a návyky. Jsi k smíchu

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 11:36

A zase jsme u toho, o autech nic a meleš jen urážky, nepodložené úsudky a osobní výpady. Argumentace žádná. Jak dojde na konkrétní údaje pryč od toho, viď 😁

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 12:06

Požádal jsem o údaj, tu tvou zázračnou spotřebu ze dnení ho rána, byť trochu svérázným způsobem. To tvoje odpověď byla mimo a agresivní. Takže se uklidni a po přemýšlej nad sebou

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 13:30

Údaj tam je, cos nepochopil?

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 14:30

no veď napíš značku a model auta.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 15:09

Mazda 2

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 17:40

mazda 2 s automatom bude v meste za 4.xx ? Dobre som pochopil? Ak áno tak asi neverím, s manuálom to po meste jazdí za 5.xx-6.xx...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2021 17:51

Co je přesně jízda po městě? 10 % času stojíš v koloně, nebo 50 nebo 80 nebo průjezd tunelem či obchvatem skrz? Proto píšu běžný kombo provoz.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  20. 06. 2021 10:22

Vážený pane redaktore, můžete mi prosím popsat, v kterém modelu C-HR je rovněž uvedený tříválcový motor 1,5cm³?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 10:45

Koba has already piloted a racing version of the C-HR and it’s known that the car will compete at the Nürburgring 24 Hours endurance event next month. Autocar understands that public reaction to that car will heavily inform the business case for producing a performance version of the road-going C-HR.

The racing C-HR is powered by a turbocharged 1.5-litre petrol engine with around 178bhp. A similar engine could well be used in the road car, and Koba has hinted he’d like to see more powerful variants of the C-HR launched. Some of the racing car’s less obtrusive aerodynamic bodywork could also be carried over.

It’s highly likely any performance version of the C-HR would also include uprated brakes and suspension, as well as heavier steering and a modified interior.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  20. 06. 2021 11:40

Well, I know a true racing R2 which is powered by a turbocharged 1.6-litre petrol engine with around 180hp. A similar output engine could well be used in the road car ..and eventually it was even twincharged, and gained shockingly 50 more Nm. of torque over the rally engine.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 12:14

OMG
Deadly disease.
Take your pills.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  20. 06. 2021 14:56

CTHE and not C-HR you goofy doctor

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 15:24

CTHE /CAVE both engines for remote controled minicars. CH-R is a real car for a real doctor. And know take your pills.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 10:50

A teď ty jednotky .
Kde jsi k nim přišel? 1.5cm3 ? Moc me to zajímá.
A ta jedna pětka vychází z motoru dva nula,takže poradně čti, protože motor dva nula má i CH-R.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  20. 06. 2021 11:49

Takže, C-HR jako globální model má pouze 4 válcové motory - 1.2 T; 1.8Hybrid; 2.0 Hybrid.Spíš si myslím, že si to autor článku spletl s Yaris Cross. To že do nějakého speciálu namontují jiný motor je nerelevantní. A omlouvám se za malou chybu - 1500cm³.

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 06. 2021 06:17

v článku je napísané " vychází z motoru 2.0 CHR" - odrezali jeden valec a dostali objem 1.5...

Odpovědět  |   | 

správně, autor hlavně myslel na to hybridní soustrojí-převodovku. Nový hybrid made in poland se pozná, že elektromotor jede do 130.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 11:14

Nejvyšší výkon68 kW (92 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách5 500 ot/min
Nejvyšší krouticí moment120 Nm při 3 600 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h9,7 s

Tohle je výpis z tabulky a zdá se, že na to zrychlení pod 10 chybi ještě doplnit jeden motor ,ten elektrický

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  20. 06. 2021 11:36

Nechápu, jak si někdo může rozpláclou ropuchu koupit .

Odpovědět  |   | 
Alda  |  20. 06. 2021 12:11

Mně zase připadá jako nejhezčí auto ve své třídě. Malým autíčkům konzervativnost nesluší. Horší je ta cena. Toyota si v tomto směru věří.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  20. 06. 2021 12:15

Protože je nejlepší.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 06. 2021 20:51

Nejlepší v čom? V popírání konstrukčních chyb jsou japonci určitě špica. Reklamace je u nich horší slovo než pedofilie.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  21. 06. 2021 21:24

Chudáčku.
Celý svět se učil od Toyoty, jak dělat auta v moderním světě. A učí se dál. Vládce je jen jeden a tím je Toyota.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 06. 2021 00:10

Marketing uměj - sám si jim podlehnul ale až budeš dospelej mozna ti to dojde.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  22. 06. 2021 07:34

Vtipný nejsi, trapný velice.
A rozumu nemáš ani za nehet.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  20. 06. 2021 13:04

Třeba to pochopíš až vyrosteš😆

Odpovědět  |   | 
expat  |  21. 06. 2021 10:10

Rád bych dodal jednu dost podstatnou informaci. Do vozu se seniorům hůř nasedá i vysedá, protože sedadla jsou podstatně níž ukotvená, než v předešlém Yarise. To byl asi jeden z důvodů, proč tak rychle přišel na trh Yaris Cross. Ale ani tady není nastupování a vystupování z vozu o moc lepší než v předešlém modelu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW 430i Cabrio: Léto sice skončilo, ale zábava může pokračovat

BMW 430i Cabrio

Čtyřválec, sportovní automatická převodovka, pohon zadních kol a otevřené nebe nad hlavou. Co by se mohlo pokazit?

včera | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

17.  9.  2021 | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 58 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro