Rád bych dodal jednu dost podstatnou informaci. Do vozu se seniorům hůř nasedá i vysedá, protože sedadla jsou podstatně níž ukotvená, než v předešlém Yarise. To byl asi jeden z důvodů, proč tak rychle přišel na trh Yaris Cross. Ale ani tady není nastupování a vystupování z vozu o moc lepší než v předešlém modelu.
Nechápu, jak si někdo může rozpláclou ropuchu koupit :-/.
Třeba to pochopíš až vyrosteš😆
Mně zase připadá jako nejhezčí auto ve své třídě. Malým autíčkům konzervativnost nesluší. Horší je ta cena. Toyota si v tomto směru věří.
Protože je nejlepší.
Nejlepší v čom? V popírání konstrukčních chyb jsou japonci určitě špica. Reklamace je u nich horší slovo než pedofilie.
Chudáčku. Celý svět se učil od Toyoty, jak dělat auta v moderním světě. A učí se dál. Vládce je jen jeden a tím je Toyota.
Marketing uměj - sám si jim podlehnul ale až budeš dospelej mozna ti to dojde.
Vtipný nejsi, trapný velice.A rozumu nemáš ani za nehet.
Nejvyšší výkon68 kW (92 koní)Nejvyšší výkon při otáčkách5 500 ot/minNejvyšší krouticí moment120 Nm při 3 600 ot/minZrychlení z 0 na 100 km/h9,7 sTohle je výpis z tabulky a zdá se, že na to zrychlení pod 10 chybi ještě doplnit jeden motor ,ten elektrický
Vážený pane redaktore, můžete mi prosím popsat, v kterém modelu C-HR je rovněž uvedený tříválcový motor 1,5cm³?
A teď ty jednotky .Kde jsi k nim přišel? 1.5cm3 ? Moc me to zajímá. A ta jedna pětka vychází z motoru dva nula,takže poradně čti, protože motor dva nula má i CH-R.
Takže, C-HR jako globální model má pouze 4 válcové motory - 1.2 T; 1.8Hybrid; 2.0 Hybrid.Spíš si myslím, že si to autor článku spletl s Yaris Cross. To že do nějakého speciálu namontují jiný motor je nerelevantní. A omlouvám se za malou chybu - 1500cm³.
v článku je napísané " vychází z motoru 2.0 CHR" - odrezali jeden valec a dostali objem 1.5...
správně, autor hlavně myslel na to hybridní soustrojí-převodovku. Nový hybrid made in poland se pozná, že elektromotor jede do 130.
Koba has already piloted a racing version of the C-HR and it’s known that the car will compete at the Nürburgring 24 Hours endurance event next month. Autocar understands that public reaction to that car will heavily inform the business case for producing a performance version of the road-going C-HR.The racing C-HR is powered by a turbocharged 1.5-litre petrol engine with around 178bhp. A similar engine could well be used in the road car, and Koba has hinted he’d like to see more powerful variants of the C-HR launched. Some of the racing car’s less obtrusive aerodynamic bodywork could also be carried over.It’s highly likely any performance version of the C-HR would also include uprated brakes and suspension, as well as heavier steering and a modified interior.
Well, I know a true racing R2 which is powered by a turbocharged 1.6-litre petrol engine with around 180hp. A similar output engine could well be used in the road carB-] ..and eventually it was even twincharged, and gained shockingly 50 more Nm. of torque over the rally engine.
OMG Deadly disease.Take your pills.
B-]CTHE and not C-HR you goofy doctor:-D
CTHE /CAVE both engines for remote controled minicars. CH-R is a real car for a real doctor. And know take your pills.
Moc se těším jakou se vám povede dosáhnout spotřebu pri klidné jízdě (mimo dálnici) protože4,4 není žádný zázrak, tu v pohodě dosahují i jiná čistě benzinová auta v kategorii. Odhaduju, že pod 3,5 by neměl být v reálu problém
no až budeš za 4.4 jazdiť s "iným" autom kombinovane a za 4.0 v meste ozvi sa , rád si také kúpim.Ale musí to byť benzín a automat.
Honda Jazz 1,3 😉
Dávám přednost manuálu a 4,4 není žádný problém v kombinovaném provozu. Dnešní ráno cesta do práce (zhruba 40 km) v provozu 1/3 Praha za 3,7, ale to připouštím že bylo za výjimečných podminek.
no veď napíš značku a model auta.
Mazda 2
mazda 2 s automatom bude v meste za 4.xx ? Dobre som pochopil? Ak áno tak asi neverím, s manuálom to po meste jazdí za 5.xx-6.xx...
Co je přesně jízda po městě? 10 % času stojíš v koloně, nebo 50 nebo 80 nebo průjezd tunelem či obchvatem skrz? Proto píšu běžný kombo provoz.
Byl příznivý vítr a krom klasické plachty jsem dnes použil i spinakr.
Kdo umí ten umí, kdo neumí.... Nakonec, já to můžu dokázat ukázkou, co ty?
Jejda, ty jsi ale úžasný, pochlub se . Moc děkujeme .
Ty se navážíš do mě, do konkrétních čísel, která jsem ochoten a hlavně schopen dokázat. A ty....zase jen kecy bez argumentů. Takže čekám další zbytečnej osobní výpad ve stejném duchu, protože na víc zřejmě nemáš.
Jen mám legraci ze sledovačů spotřeby. Že jsou nebezpeční na silnici, to je další věc. Proti gustu žádný ... To jistě znáš.
Spotřeba je údaj který nemusíš pracně počítat či sledovat, každé novější auto ti ji prostě ukáže, asi to tvé auto neumí nebo ho neovládáš. Já mám legraci zase z pumpovačů co nemají přehled o provozu, neumí předvídat, jezdit plynule neustále auto vytáčí aby hned probrzdili a svou neschopnost omlouvají nejtupější frází, že spotřebu neřeší, to jen pro info. Hlavně se nepoučit a nezlepšovat, viď omezenost ti sedí
Jediný omezený zaslepenec jsi ty. Jen ty a tvoje pravidla a tvoje způsoby a návyky. Jsi k smíchu
A zase jsme u toho, o autech nic a meleš jen urážky, nepodložené úsudky a osobní výpady. Argumentace žádná. Jak dojde na konkrétní údaje pryč od toho, viď 😁
Požádal jsem o údaj, tu tvou zázračnou spotřebu ze dnení ho rána, byť trochu svérázným způsobem. To tvoje odpověď byla mimo a agresivní. Takže se uklidni a po přemýšlej nad sebou
Údaj tam je, cos nepochopil?
Chování eCVT a jaký rozdíl oproti CVT to je?
ten že "ecvt" vydrží presne toľko čo zvyšok auta.... výmena oleja v prevodovke za hubičku v bežnej garáži....
Nerozumíš tomu ani trochu
projel jsem yaris i ravku, já bych řekl, že cvt má řemen a ecvt má planetovou převodovku. CVT má i zpátečku, ecvt nemá zpátečku, couvá na elektromotor. Veliká škoda, že yaris nemá tepelný čerpadlo, má jenom klimu na elektřinu, tak v dnešních dnech si může motor odpočinout, ale zase v zimě musí topit. Možná, že už tam dávají tč z pluginové ravky........
možno to bude tým že píšeš ako Talian.. a možno tým že mám doma cvt aj ecvt
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.