Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

43 komentářů

expat
21. června • 10:10

Rád bych dodal jednu dost podstatnou informaci. Do vozu se seniorům hůř nasedá i vysedá, protože sedadla jsou podstatně níž ukotvená, než v předešlém Yarise. To byl asi jeden z důvodů, proč tak rychle přišel na trh Yaris Cross. Ale ani tady není nastupování a vystupování z vozu o moc lepší než v předešlém modelu.

Kevil
20. června • 11:36

Nechápu, jak si někdo může rozpláclou ropuchu koupit :-/.

Peter(Charouz)
20. června • 13:04

Třeba to pochopíš až vyrosteš😆

Alda
20. června • 12:11

Mně zase připadá jako nejhezčí auto ve své třídě. Malým autíčkům konzervativnost nesluší. Horší je ta cena. Toyota si v tomto směru věří.

_Info_
20. června • 12:15

Protože je nejlepší.

homer
21. června • 20:51

Nejlepší v čom? V popírání konstrukčních chyb jsou japonci určitě špica. Reklamace je u nich horší slovo než pedofilie.

_Info_
21. června • 21:24

Chudáčku.
Celý svět se učil od Toyoty, jak dělat auta v moderním světě. A učí se dál. Vládce je jen jeden a tím je Toyota.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
22. června • 0:10

Marketing uměj - sám si jim podlehnul ale až budeš dospelej mozna ti to dojde.

_Info_
22. června • 7:34

Vtipný nejsi, trapný velice.
A rozumu nemáš ani za nehet.

_Info_
20. června • 11:14

Nejvyšší výkon68 kW (92 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách5 500 ot/min
Nejvyšší krouticí moment120 Nm při 3 600 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h9,7 sTohle je výpis z tabulky a zdá se, že na to zrychlení pod 10 chybi ještě doplnit jeden motor ,ten elektrický

Peter(Charouz)
20. června • 10:22

Vážený pane redaktore, můžete mi prosím popsat, v kterém modelu C-HR je rovněž uvedený tříválcový motor 1,5cm³?

_Info_
20. června • 10:50

A teď ty jednotky .
Kde jsi k nim přišel? 1.5cm3 ? Moc me to zajímá.
A ta jedna pětka vychází z motoru dva nula,takže poradně čti, protože motor dva nula má i CH-R.

Peter(Charouz)
20. června • 11:49

Takže, C-HR jako globální model má pouze 4 válcové motory - 1.2 T; 1.8Hybrid; 2.0 Hybrid.Spíš si myslím, že si to autor článku spletl s Yaris Cross. To že do nějakého speciálu namontují jiný motor je nerelevantní. A omlouvám se za malou chybu - 1500cm³.

miki
21. června • 6:17

v článku je napísané " vychází z motoru 2.0 CHR" - odrezali jeden valec a dostali objem 1.5...

petr r. (petrumr)
22. června • 19:39

správně, autor hlavně myslel na to hybridní soustrojí-převodovku. Nový hybrid made in poland se pozná, že elektromotor jede do 130.

_Info_
20. června • 10:45

Koba has already piloted a racing version of the C-HR and it’s known that the car will compete at the Nürburgring 24 Hours endurance event next month. Autocar understands that public reaction to that car will heavily inform the business case for producing a performance version of the road-going C-HR.The racing C-HR is powered by a turbocharged 1.5-litre petrol engine with around 178bhp. A similar engine could well be used in the road car, and Koba has hinted he’d like to see more powerful variants of the C-HR launched. Some of the racing car’s less obtrusive aerodynamic bodywork could also be carried over.It’s highly likely any performance version of the C-HR would also include uprated brakes and suspension, as well as heavier steering and a modified interior.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. června • 11:40

Well, I know a true racing R2 which is powered by a turbocharged 1.6-litre petrol engine with around 180hp. A similar output engine could well be used in the road carB-] ..and eventually it was even twincharged, and gained shockingly 50 more Nm. of torque over the rally engine.

_Info_
20. června • 12:14

OMG
Deadly disease.
Take your pills.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. června • 14:56

B-]CTHE and not C-HR you goofy doctor:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
20. června • 15:24

CTHE /CAVE both engines for remote controled minicars. CH-R is a real car for a real doctor. And know take your pills.

ACE
20. června • 8:59

Moc se těším jakou se vám povede dosáhnout spotřebu pri klidné jízdě (mimo dálnici) protože4,4 není žádný zázrak, tu v pohodě dosahují i jiná čistě benzinová auta v kategorii. Odhaduju, že pod 3,5 by neměl být v reálu problém

miki
21. června • 6:19

no až budeš za 4.4 jazdiť s "iným" autom kombinovane a za 4.0 v meste ozvi sa , rád si také kúpim.
Ale musí to byť benzín a automat.

Shimmy
29. září • 4:56

Honda Jazz 1,3 😉

ACE
21. června • 8:25

Dávám přednost manuálu a 4,4 není žádný problém v kombinovaném provozu. Dnešní ráno cesta do práce (zhruba 40 km) v provozu 1/3 Praha za 3,7, ale to připouštím že bylo za výjimečných podminek.

miki
21. června • 14:30

no veď napíš značku a model auta.

ACE
21. června • 15:09

Mazda 2

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
miki
21. června • 17:40

mazda 2 s automatom bude v meste za 4.xx ? Dobre som pochopil? Ak áno tak asi neverím, s manuálom to po meste jazdí za 5.xx-6.xx...

ACE
21. června • 17:51

Co je přesně jízda po městě? 10 % času stojíš v koloně, nebo 50 nebo 80 nebo průjezd tunelem či obchvatem skrz? Proto píšu běžný kombo provoz.

_Info_
21. června • 9:21

Byl příznivý vítr a krom klasické plachty jsem dnes použil i spinakr.

ACE
21. června • 9:28

Kdo umí ten umí, kdo neumí.... Nakonec, já to můžu dokázat ukázkou, co ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
21. června • 10:17

Jejda, ty jsi ale úžasný, pochlub se . Moc děkujeme .

ACE
21. června • 10:23

Ty se navážíš do mě, do konkrétních čísel, která jsem ochoten a hlavně schopen dokázat. A ty....zase jen kecy bez argumentů. Takže čekám další zbytečnej osobní výpad ve stejném duchu, protože na víc zřejmě nemáš.

_Info_
21. června • 10:51

Jen mám legraci ze sledovačů spotřeby. Že jsou nebezpeční na silnici, to je další věc.
Proti gustu žádný ...
To jistě znáš.

ACE
21. června • 11:18

Spotřeba je údaj který nemusíš pracně počítat či sledovat, každé novější auto ti ji prostě ukáže, asi to tvé auto neumí nebo ho neovládáš. Já mám legraci zase z pumpovačů co nemají přehled o provozu, neumí předvídat, jezdit plynule neustále auto vytáčí aby hned probrzdili a svou neschopnost omlouvají nejtupější frází, že spotřebu neřeší, to jen pro info. Hlavně se nepoučit a nezlepšovat, viď omezenost ti sedí

_Info_
21. června • 11:28

Jediný omezený zaslepenec jsi ty. Jen ty a tvoje pravidla a tvoje způsoby a návyky. Jsi k smíchu

ACE
21. června • 11:36

A zase jsme u toho, o autech nic a meleš jen urážky, nepodložené úsudky a osobní výpady. Argumentace žádná. Jak dojde na konkrétní údaje pryč od toho, viď 😁

_Info_
21. června • 12:06

Požádal jsem o údaj, tu tvou zázračnou spotřebu ze dnení ho rána, byť trochu svérázným způsobem. To tvoje odpověď byla mimo a agresivní. Takže se uklidni a po přemýšlej nad sebou

ACE
21. června • 13:30

Údaj tam je, cos nepochopil?

_Info_
20. června • 8:18

Chování eCVT a jaký rozdíl oproti CVT to je?

miki
21. června • 6:21

ten že "ecvt" vydrží presne toľko čo zvyšok auta.... výmena oleja v prevodovke za hubičku v bežnej garáži....

_Info_
21. června • 6:24

Nerozumíš tomu ani trochu

petr r. (petrumr)
22. června • 19:32

projel jsem yaris i ravku, já bych řekl, že cvt má řemen a ecvt má planetovou převodovku. CVT má i zpátečku, ecvt nemá zpátečku, couvá na elektromotor. Veliká škoda, že yaris nemá tepelný čerpadlo, má jenom klimu na elektřinu, tak v dnešních dnech si může motor odpočinout, ale zase v zimě musí topit. Možná, že už tam dávají tč z pluginové ravky........

miki
21. června • 7:38

možno to bude tým že píšeš ako Talian.. a možno tým že mám doma cvt aj ecvt

Doporučujeme

Články odjinud