Toyota vytvoří novou značku pro levné modely

Japonská automobilka Toyota, pod kterou v současnosti patří i automobilky Lexus a Scion, zřejmě brzy přjmě pod svá křídla další značku. Tentokrát přitom nepůjde o prémiové modely a praktické „krabicoidní“ vozy, ale o vozy s cenovkou pod 5 tisíc dolarů, které mají oslovit masy lidí toužící po nízkých provozních nákladech a pořizovací ceně.  

Nové levné vozy budou přitom primárně určeny pro brazilský a indický trh, přičemž místem výroby se zřejmě stane závod v Bangalore, který je stále ve fázi výstavby. Automobilka ovšem nevyloučila, že tyto levné vozy se časem dostanou i za hranice rozvojových zemí, a do deseti let je zcela možné, že tyto modely sehrají klíčovou roli v boji s čínskými levnými vozy. Toyota očekává, že první levný model pod novou značkou by se měl v Indii a Brazílii objevit v průběhu roku 2015.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků