Toyota vytvoří novou značku pro levné modely

Toyota vytvoří novou značku pro levné modely

Japonská automobilka Toyota, pod kterou v současnosti patří i automobilky Lexus a Scion, zřejmě brzy přjmě pod svá křídla další značku. Tentokrát přitom nepůjde o prémiové modely a praktické „krabicoidní“ vozy, ale o vozy s cenovkou pod 5 tisíc dolarů, které mají oslovit masy lidí toužící po nízkých provozních nákladech a pořizovací ceně.  

Nové levné vozy budou přitom primárně určeny pro brazilský a indický trh, přičemž místem výroby se zřejmě stane závod v Bangalore, který je stále ve fázi výstavby. Automobilka ovšem nevyloučila, že tyto levné vozy se časem dostanou i za hranice rozvojových zemí, a do deseti let je zcela možné, že tyto modely sehrají klíčovou roli v boji s čínskými levnými vozy. Toyota očekává, že první levný model pod novou značkou by se měl v Indii a Brazílii objevit v průběhu roku 2015.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků